Ze verpest het wel mooi voor mensen die een 8 gemiddeld staan en 2 extra vakken hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar C&M faalt ook gewoon bijna altijd hard. Ze bevestigt het gewoon.
Ja maar als je dat staat waarom doe je dan C&M?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ze verpest het wel mooi voor mensen die een 8 gemiddeld staan en 2 extra vakken hebben
Snoepjesquote:
Omdat interessant.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je dat staat waarom doe je dan C&M?
Succes!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ga naar school. Heel veel succes iedereen.
Tot vanmiddag.
Omg, ik was vergeten dat we woordenboeken mee mogen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef Sokz het volgende:
[..]
Dextro + Water + Etui + Woordenboek.
Mensen die hele voorraad aan eten e.d. meenemen
Dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef PG18 het volgende:
Ik ga naar de examenzaal en ik neem mee:
pen 1, pen 2 en pen 3
Helemaal niets
Drinken
maar je zit wel op de ircquote:
maar niet fulltime, die shit is nog erger dan SCquote:
Nederlands, Engels, Grieks, Latijn, Frans, Duits, geschiedenis, maatschappijwetenschappen, aardrijkskunde, wiskunde. Economie paste er niet meer bij, had ik nog wel gewild (net als filosofie).quote:Op maandag 16 mei 2011 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke vakken heb je allemaal dan? En waarom niet gewoon E&M?
Ik neem nog wel een broodje pindakaas en een banaan meequote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef PG18 het volgende:
Ik ga naar de examenzaal en ik neem mee:
pen 1, pen 2 en pen 3
Helemaal niets
Drinken
Maatschappijwetenschappen?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Grieks, Latijn, Frans, Duits, geschiedenis, maatschappijwetenschappen, aardrijkskunde, wiskunde. Economie paste er niet meer bij, had ik nog wel gewild (net als filosofie).Maar vind het wel best zo, anders had ik het nu druk gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |