abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96878041
Ik ben van plan om komend schooljaar een VAVO (Havo) opleiding ergens in Zuid-Holland te beginnen. Nu heb ik een minder prettige ervaring met een bepaalde MBO school gehad (vandaar ook gestopt) en ben ik dus een stuk voorzichtiger met het uitkiezen van een nieuwe school.

Daarom vroeg ik me af of iemand hier ervaringen had met het Rijnmond College in Rotterdam of een andere VAVO school in Zuid-Holland zodat ik wat beter kan kiezen.

Alvast bedankt!
pi_96878826
Ja ik (Mathenesserlaan, avond, ik deed vwo). Welke locatie wil je naartoe?
Ik heb voor avond gekozen omdat ik maar 3 vakken hoefde te doen, als je een volledig pakket hebt denk ik dat het fijner is om overdag naar school te gaan. Ik ben wel naar de intake geweest in Capelle, maar voor die drie vakken zou ik van 08:30 tot 16:00 op school zitten met heel veel tussenuren.

Ervaring met de desbetreffende locatie: misschien niet de fijnste locatie qua veiligheid (werd ook gemeld tijdens de introductie-avond), maar het jaar dat ik er heb gezeten vond ik best leuk. Leuke klasgenoten, aardige en ook goede leraren (biologie en scheikunde1 was ik erg tevreden over). Sommige leraren geven zowel overdag als 's avonds les en zowel op de havo als vwo.
Het is ook veel laagdrempeliger dan ik dacht. Ik wilde iets veranderen aan de vakken die ik had en je stapt zo de kamer van de decaan binnen. Twee dagen later werd ik gebeld dat het geregeld was.

Administratief gezien was alles vrij snel geregeld en zijn er wat dat aangaat geen problemen geweest.
pi_96880600
Ik wil ook naar de Mathenesserlaan. Aangezien de vavo opleidingen in schiedam en Capelle worden opgeschort en Mathenesserlaan voor mij dichterbij ligt dan de enige andere locatie op de Sportlaan.

Bedankt voor de informatie, ik zal vrijdag maar is bellen om een afspraak te maken voor een intake gesprek.
pi_96882899
Deltion sprint lyceum zwolle ^O^
pi_96893039
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef BananaGiraffe het volgende:
Deltion sprint lyceum zwolle ^O^
Ik ga zo en zo niet naar deze school. Aangezien het haar studenten niet eens leert dat Zwolle niet in Zuid-Holland ligt.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:41:13 #6
123170 alors
zlata1234
pi_96905799
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef Probydoby het volgende:

[..]

Ik ga zo en zo niet naar deze school. Aangezien het haar studenten niet eens leert dat Zwolle niet in Zuid-Holland ligt.
Nou in Zuid Holland leren ze hun leerlingen niet eens dat het sowieso is en niet zo en zo.
know'm sayin?
word? word.
pi_96915620
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef alors het volgende:

[..]

Nou in Zuid Holland leren ze hun leerlingen niet eens dat het sowieso is en niet zo en zo.
Touché ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')