Dat heb ik echt nog nooit in mn handen gehad, millimeterpapier.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:57 schreef Verras het volgende:
Toegestane hulpmiddelen:
Het standaard basispakket bij alle centrale examens bevat:
- schrijfmateriaal inclusief millimeterpapier
- tekenpotlood
- blauw en rood kleurpotlood
- liniaal met millimeterverdeling
etc,
moet je dat millimeterpapier zelf meenemen?
De samenvatting moet in je eigen woorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst de punten doorlezen, en dan hele tekst lezen en dan markeren (of onderstrepen, wat jullie willen) en dan punten omzetten in vragen. Antwoord (letterlijk) overnemen en klaar is kees.
Al beter. Je mag het nog een keer proberenquote:
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
De samenvatting moet in je eigen woorden.
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo doe ik het ongeveer ook. Maar dan nummer ik ook de dingen die in de opdracht staan en in de samenvatting dus ook moeten en die zet ik in de kantlijn van de tekst. Daarna zet ik alles in logische volgorde achter elkaar, plak er een aantal voegwoordjes tussen en klaar is kees!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst de punten doorlezen, en dan hele tekst lezen en dan markeren (of onderstrepen, wat jullie willen) en dan punten omzetten in vragen. Antwoord (letterlijk) overnemen en klaar is kees.
Mag ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:59 schreef waj1 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ongeveer ook. Maar dan nummer ik ook de dingen die in de opdracht staan en in de samenvatting dus ook moeten en die zet ik in de kantlijn van de tekst. Daarna zet ik alles in logische volgorde achter elkaar, plak er een aantal voegwoordjes tussen en klaar is kees!
objectiviteit is subjectiefquote:
Het MAG niet eens in je eigen woorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:59 schreef Ezell het volgende:
Sinds wanneer hoeft de samenvatting niet in je eigen woorden? Jeetje zeg, dan is mijn leraar Nederlands wel aan het naaien.
Niet zo moeilijk doen.quote:
Overnemen mag hoor, als het maar correct Nederlands is en geen telegramstijl (whatever that may be).quote:Op maandag 16 mei 2011 10:59 schreef Ezell het volgende:
Sinds wanneer hoeft de samenvatting niet in je eigen woorden? Jeetje zeg, dan is mijn leraar Nederlands wel aan het naaien.
Fack Yeah! Zo doen de echte bazen hetquote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]echte bazen hebben vijf pennen in hun tas, gebruiken die als een grabbelton en zijn iedere keer weer verrast met andere pennen.
Hoeft niet. Maar veel letterlijk overnemen is wel een garantie op punten ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het MAG niet eens in je eigen woorden.Anders is het echt fout.
Ik heb er 14 verzameld dit jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]echte bazen hebben vijf pennen in hun tas, gebruiken die als een grabbelton en zijn iedere keer weer verrast met andere pennen.
Huh, wtf. Dat heb ik nooit eerder gehoord.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het MAG niet eens in je eigen woorden.Anders is het echt fout.
Oké, ik heb dus iets anders geleerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Overnemen mag hoor, als het maar correct Nederlands is en geen telegramstijl (whatever that may be).
Nou, ik had voor m'n SE een woord weggelaten en toen kreeg ik 0 punten.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Maar veel letterlijk overnemen is wel een garantie op punten ja.
Je mag niet letterlijk overnemen. Heeft mij vorig jaar de kop gekostquote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Overnemen mag hoor, als het maar correct Nederlands is en geen telegramstijl (whatever that may be).
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef yosander het volgende:
Maar heb voor de examens maar even een etui gehosseld en 10 nieuwe pennen gekocht (laten kopen).
Echt wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:01 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je mag niet letterlijk overnemen. Heeft mij vorig jaar de kop gekost
ga nu niet chaos lopen schoppen bij deze zwetende fokkertjesquote:Op maandag 16 mei 2011 11:01 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je mag niet letterlijk overnemen. Heeft mij vorig jaar de kop gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |