Maak je ze van te voren open. En dan alsnog, dan maakt de verpakking geluid, niet je eten.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:55 schreef waj1 het volgende:
[..]
Als je verpakkingen openmaakt kan het wel geluid maken. Bij ons mag je dus geen koolzuurhoudende dranken meenemen en ook geen blikjes als drinken.
Oefening neemt ook tijd in.quote:
Vanmiddag 39%.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Samenvatting is toch maar 30% v/d punten
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Samenvatting is toch maar 30% v/d punten
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef leeell het volgende:
gewoon die tekstverklaring goed doen en paar puntjes mee pakken met die samenvatting
alsof deze mensen van hun zolderkamer af gaan komenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef Trollface. het volgende:
Ik kan na het examen vast wel een van jullie inhuren voor mij wat scheikunde bij te brengen.
Over het internet mag ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof deze mensen van hun zolderkamer af gaan komen
gr gr toi toi toi xxx dandy bleuquote:Op maandag 16 mei 2011 10:57 schreef leeell het volgende:
tevens opbeurende woorden van de tutor:
toi toi toi
Beste tuto leerlingen,
nu ajax gewonnen heeft valt alle druk weg: nu kunnen jullie er een fantastische 3 weken van maken en meervoudig gaan pieken! Heel veel succes met jullie examens en als er wat is kan je langskomen (deze week zit ik ma 110 di109 woe 109 en 106 don 109/003 vrij 109). Met vriendelijke groet,
WIL
Eerst de punten doorlezen, en dan hele tekst lezen en dan markeren (of onderstrepen, wat jullie willenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef waj1 het volgende:
Hoe pakken jullie eigenlijk de samenvatting aan?
mijn leraar is dandyquote:
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:57 schreef Verras het volgende:
Toegestane hulpmiddelen:
Het standaard basispakket bij alle centrale examens bevat:
- schrijfmateriaal inclusief millimeterpapier
- tekenpotlood
- blauw en rood kleurpotlood
- liniaal met millimeterverdeling
etc,
moet je dat millimeterpapier zelf meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |