spannend!!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik tante ga worden. Mijn zusje was over ruim 2 weken uitgerekend, maar is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met heel hoge bloeddruk en een hypo (zwangerschapssuiker) en is ingeleid. Jeutje.
lijkt me wel ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef Probability het volgende:
38 euro voor 8 personen pasta/pesto/veldsla/tomaatjes/yoghurt/kip is een beetje prijzig, of ligt dat aan mij?
Valt mij vaker op dat zij een erg hoog bedrag rekent voor de boodschappen.. Als ik boodschappen doe, probeer ik dat zo zuinig mogelijk te doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
lijkt me wel ja!
heel ruim geschat kom ik op 17 euro:
pasta: 2 euro
pesto: 3 euro
veldsla: 3 euro
tomaatjes: 2 euro
yoghurt: 1 euro
kip: 6 euro
ik ook ja, of lekker warm in badquote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Nog 3 gesprekken.. en ik heb de hele dag al zin om lekker met thee op de bank weg te kruipen
Nee zonder drank..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef MarMar het volgende:
drie flessen wijn erbij zeker?
38 is wel heul veul imho
Studiegenootje van me eet alleen biologisch spul enzo. Toen hadden we voor 4 personen ook een salade van 7000 euro ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Valt mij vaker op dat zij een erg hoog bedrag rekent voor de boodschappen.. Als ik boodschappen doe, probeer ik dat zo zuinig mogelijk te doen.
Ze vroeg of ik het over wil maken, is dit een raar smsje?
Ja doe ik, lijkt mij alleen hoog dat bedrag? X
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verder heb ik niks te melden. Behalve dat ik een dikkige dag heb. En een vrolijke. Dus vandaag ben ik een gezellige, vrolijke dikkerd
WTF, dat is echt heel veel. Voor 20 zou je klaar kunnen zijn. Wel nog gedeeld door 8?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef Probability het volgende:
38 euro voor 8 personen pasta/pesto/veldsla/tomaatjes/yoghurt/kip is een beetje prijzig, of ligt dat aan mij?
Hier ook ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ook ja, of lekker warm in badhet is ook een beetje een druilerige dag hier vandaag..
Woorden-wedstrijdje houden?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hier ook ja.
Mijn zusje is nu aan het wandelen in de Schotse Highlands, ik vrees dat het daar niet veel beter is.
Maria: *scriptie-asskick-boks*!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |