ik vind het ook verschrikkelijk dat liesje, mera en cc maar blijven janken om het feit dat ze niet op de bbq mogen komenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:33 schreef Toverheks het volgende:
Ook gezien hoe er weer een stelletje randdebielen tekeer gaan, rellen en vechten pppffttttt vraag me oprecht af als je een vader bent daar (ermelo) met je kind van 5 heen te gaan.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ik heb een meiertje als troostprijs.
Bizar.quote:Marathonkampioen Wanjiru overleden
De Keniaanse marathonkampioen Samuel Wanjiru is overleden. De Keniaan beroofde zichzelf van het leven door van het balkon van zijn huis te springen.
Volgens de politie zou Wanjiru, 24, wellicht zijn gesprongen vanwege een ‘liefdes-driehoek’ waarin hij was verzeild geraakt. Zijn vrouw zou hem in bed hebben aangetroffen met een andere vrouw, waarna hij hen in de slaapkamer zou hebben opgesloten en naar buiten zijn gerend. Dit schrijft persbureau Reuters.
In december werd Wanjiru aangeklaagd voor poging tot moord op zijn vrouw. Hij zou op zijn bodyguard hebben geschoten en zijn vrouw en huismeid met de dood hebben bedreigd. Ook was hij illegaal in het bezit van een AK-47. Later trok zijn vrouw de beschuldigingen in, nadat ze het zouden hebben bijgelegd.
De 24-jarige Keniaan was de eerste uit zijn land die Olympisch goud op de marathon haalde in Peking in 2008. Hij was destijds de jongste met Olympisch goud op de marathon. Ook won hij in 2009 de marathon van Londen en in de jaren daarna die van Chicago. Hij wist meerdere wereldrecords te breken op afstanden tussen de vijftien kilometer en de halve marathon.
Was geplande afspraak, schoonmaakbeurt, tandsteen weg beitelen. Heb meer compassie met je zoon, twee stuks verstandskiezen vind ik op het randje, als het aan één kant is. Als het aan twee kanten is, zou ik het niet doenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Jij ook al Teun,
Nou ja, ik ga niet naar de tandarts, maar naar de kaakchirurg, die gaat bij mijn zoon 2 verstandskiezen verwijderen die nog niet door zijn![]()
Maar het goede nieuws van de dag is dat ik net Fox opgehaald heb, hij loopt nog wat onwennig met zijn kap op zijn kop en zijn kale kont door het huis, maar hij is er weer
Succes Teun![]()
dat is geen goed begin van de week 2 kiezen nog wel, wens hem sterkte..........quote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Jij ook al Teun,
Nou ja, ik ga niet naar de tandarts, maar naar de kaakchirurg, die gaat bij mijn zoon 2 verstandskiezen verwijderen die nog niet door zijn![]()
Maar het goede nieuws van de dag is dat ik net Fox opgehaald heb, hij loopt nog wat onwennig met zijn kap op zijn kop en zijn kale kont door het huis, maar hij is er weer
Succes Teun![]()
Van de vier die verwijderd zijn bij maar één echt heel erg veel last gehad. Bij de anderen volstond één paracetemol. Maar als ze aan twee kanten verdoven, ook een keer gehad, dan ben je compleet ge gevoel in je tong kwijt en denk je iedere keer dat je hem in je strot hebt zitten. Benauwend welquote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Kaakchirurgen zijn beulen. In ieder geval was die ene in het Lucas dat. Drie verstandskiezen tegelijkertijd, met satanisch genoegen. Het blijft een trauma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |