abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:43:56 #26
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4677114
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 17:52 schreef Phreak het volgende:

[..]

door dit soort opmerkingen... dit is nou psies wat ik bedoel..

Ik wil je helpen en ben me niet bewust van enig kwaad. Je vroeg je toch af wat je hier in vredesnaam deed?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_4678183
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:33 schreef Kogando het volgende:
Zeg Phreak.. Het wordt tijd dat jij er achter komt waarom je op deze aardkloot rondloopt.
ja.. maar wat berijk ik met zo'n opmerking dan ? Wat bedoel je hiermee ? Dat het tijd wordt dat ik ga snappen wat ik hier doe, dat begrijp ik ook nog wel.. alleen zie ik niet in wat ik hier moet.. wat ik hier doe.

Maar wat bedoel je met die opmerking ?.. ga jij me vertellen hoe ik daar achter moet komen ?

donderdag 20 juni 2002 @ 20:13:19 #28
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4678352
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 20:03 schreef Phreak het volgende:

[..]

ja.. maar wat berijk ik met zo'n opmerking dan ? Wat bedoel je hiermee ? Dat het tijd wordt dat ik ga snappen wat ik hier doe, dat begrijp ik ook nog wel.. alleen zie ik niet in wat ik hier moet.. wat ik hier doe.

Maar wat bedoel je met die opmerking ?.. ga jij me vertellen hoe ik daar achter moet komen ?

Als je wilt...
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_4678595
steek van wal...
pi_4682220
ben vanavond naar schiphol gereden om naar vliegtuigen te kijken.. ik MOEST hier thuis gewoon weg..

heel eerlijk gezegt werd ik daar rustig.. na een paar vliegtuigen gezien te hebben ben ik weer naar huis gegaan.. voel me wel iets beter.. nu maar kijken hoe het morgen gaat..

pi_4682292
Offtopic:
he Phreak loop jij ook hier rond, en niet alleen op GoT??
/offtopic
  vrijdag 21 juni 2002 @ 02:17:35 #32
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_4682616
Phreak man! kijk ns wat voor n talent je hebt met het maken van 3d images!
als ze jou wijs maken dat je nix waard bent kennen ze jou echt niet!!

ik zou zeggen luister naar medefok!kers en volg hun advies op!

Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_4683221
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 01:13 schreef Mahestia het volgende:
Offtopic:
he Phreak loop jij ook hier rond, en niet alleen op GoT??
/offtopic
GoT ??? ik ben me van geen kwaad bewust.. ik denk dat het iemand anders is.. Ben volgens mij nog nooit op GoT geweest ???
  vrijdag 21 juni 2002 @ 16:41:23 #34
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_4690505
Niet lullig bedoelt hoor, maar je klinkt als iemand met behoorlijk wat zelfmedelijden...

Als je je kut voelt dan doe je er toch wat aan, ik voel me ook wel eens klote, jammer dan.

vrijdag 21 juni 2002 @ 16:42:02 #35
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_4690515
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 20:29 schreef Phreak het volgende:
steek van wal...
Je weet niet waar je aan begonnen bent...
pi_4692154
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:38 schreef Pridemeid het volgende:
Ik zou de post van Frollo nog maar eens 4x goed doorlezen en elk woord goed tot je door laten dringen. Gelijk denken: "Ach, zo werkt het toch niet" houdt je alleen maar vast in je situatie. Als je er uit wilt, moet je er helaas zelf echt wat voor doen.
Je mist een heleboel als je niet naar deze mensen luistert. Blijf niet in die put zitten maar doe er wat mee! Je lijkt je te 'berusten in je lot' en stiekem weet je wel dat je er wat aan moet en ook kunt doen, anders begin je geen topic. Maar je moet wel hóren wat de mensen tegen je zeggen.
De bottomline hiervan is is dat je eens flink actie moet gaan ondernemen. Tips als acties voor je opschrijven is een manier, de tip om naar een prof te gaan ook! En die mensen 'luisteren' niet alleen, maar ze laten jou bepaalde dingen inzien. Wellicht bepaalde patronen die je moet doorbreken maar die je nu nog niet ziet. Zo'n prof vertelt je niet wat voor 'leuke' dingen je allemaal moet gaan doen, dat zijn dan slechts momenten waarop je je goed zult vullen en dat is niet voldoende.

Als ik zo lees dat je zelfbeeld stukje bij beetje is afgebrokkeld gedurende de laatste tien jaar, dan heb je wellicht nog een lange weg te gaan, maar besef wel dat als je voor the easy way kiest die je nu als heel zwaar ervaart, je je ook nooit beter gaat voelen.

And you know what, life IS worth living. Er zijn zo ontzettend veel dingen waaruit je plezier kunt halen in het leven. Ik denk alleen dat jij ze niet meer ziet. Je zult er dus aan moeten werken om je ogen daarvoor weer te openen.
Inderdaad misschien wat radicale veranderingen in je leven; een nieuwe baan, een nieuwe woonomgeving, ga sporten of naar een ander soort club.

Hoe dan ook is het doodzonde dat je het leven zo zwaarmoedig ervaart als je nu doet. Er gebeuren erge dingen in het leven waar je niets aan kunt doen, maar zolang het probleem bij jou van binnen zit is er wèl wat aan te doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')