dat kanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mods lezen ook mee, het gaat echt niet altijd via TR's.
Ja maar daar haal iets aan zeg!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
ik heb 5 jaar geleden om niets een ban gekregen bij die achterlijke SLY....dacht ie dat ik het erg vond ofzo? nah zit daar echt niet mee, ik ben vanaf die tijd ook nooit meer terug gegaan. ik wil daar niet eens zijn, ik gun hem die hit niet eens op zn teller !
Ik zit gewoon aan het water, dan ben ik morgen iig fris met het opstaanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Blackprinces het volgende:
Maar goed....
Lekker bier..mmmm....lekker bier....
ben je weer bezig???quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Blackprinces het volgende:
Maar goed....
Oh ben ik ook hoor, met of zonder bierquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon aan het water, dan ben ik morgen iig fris met het opstaan
Ik had dat al gepost in het vorige topic, die site en FOK! kan je totaal niet met elkaar vergelijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar daar haal iets aan zeg!
Daar kun je totaal maar dan ook totaal geen vergelijking op trekken met Fok!.
nee daarom, maar dat is dan ook 5 of 6 jaar geleden he..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar daar haal iets aan zeg!
Daar kun je totaal maar dan ook totaal geen vergelijking op trekken met Fok!.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Blackprinces het volgende:
Maar goed....
pic ging niet helemaal goed..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[img]http://dorpspleintje.mult(...)lie.cheers.gifp/img]
Nee dat heb ik niet, ik merk het de volgende dag als ik gedronken heb dus daarom drink ik ddweeks nooit en eigenlijk in het weekend ook niet behalve op zondagmiddag bij mijn vader een paar glazen wijn of bierquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ben ik ook hoor, met of zonder bier
Ik denk dat het nu niet anders is, maar dat denk ik hè?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
[..]
nee daarom, maar dat is dan ook 5 of 6 jaar geleden he..
neequote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
pic ging niet helemaal goed..
maar proost
edit: zie m nu wel
daar zat ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heb ooit op Forum van Talpa 4/5 bans gehad en uiteindelijk een permban vanwege een of andere zeikerige, zelfoverschatte mod daar.
nou ja, ik moet t ook niet te gek maken natuurlijk he...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet, ik merk het de volgende dag als ik gedronken heb dus daarom drink ik ddweeks nooit en eigenlijk in het weekend ook niet behalve op zondagmiddag bij mijn vader een paar glazen wijn of bier.
proost hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
pic ging niet helemaal goed..
maar proost
edit: zie m nu wel
ik zou het echt niet weten, ik wil er echt niet meer heen, nu niet , nooit niet.....quote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu niet anders is, maar dat denk ik hè?
Even iets heel anders, waarom hebben die mannetjes hier allemaal een rood rondje met een kruisje op hun borst?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet, ik merk het de volgende dag als ik gedronken heb dus daarom drink ik ddweeks nooit en eigenlijk in het weekend ook niet behalve op zondagmiddag bij mijn vader een paar glazen wijn of bier.
Dat viel mij ook op ja, het geluid is vrij slecht op die manierquote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Stability het volgende:
ik heb die chat daar al uitgedaan hoor, achterlijke keiharde echoos
Zijn ook vrouwtjes bij hoor, dan kun je niet zien of ze ingelogd zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Even iets heel anders, waarom hebben die mannetjes hier allemaal een rood rondje met een kruisje op hun borst?
dat kruisje heb ik ook...is als je je onlinestatus uit hebt gezet...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Even iets heel anders, waarom hebben die mannetjes hier allemaal een rood rondje met een kruisje op hun borst?
Ik heb er een tijdje meegelezen en hoorde er veel van, niet mijn winkel vriend!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten, ik wil er echt niet meer heen, nu niet , nooit niet.....
Niet allemaalquote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
uhm, er was eens een tijd dat users de rechten kregen om posts te verwijderen, titels te veranderen.quote:
Oke, tnk, zag het voornamelijk bij de mannetjes. Dacht misschien net als de sst bewoners die eruit liggen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwtjes bij hoor, dan kun je niet zien of ze ingelogd zijn.
daarom, en als die eigenaar dan zo fakking arrogant is, dan hoeft het voor mij niet meerquote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje meegelezen en hoorde er veel van, niet mijn winkel vriend!!!!
jah, die zijn allemaal genomineerdquote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oke, tnk, zag het voornamelijk bij de mannetjes. Dacht misschien net als de sst bewoners die eruit liggen.
ahhhhhhhhhhquote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
uhm, er was eens een tijd dat users de rechten kregen om posts te verwijderen, titels te veranderen.
Ik was toen te ver gegaan.Ik als lieve Tjet
lolquote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zie nu weer Karim onderuitgaan bij die tafel.
Hou niet van arrogante bazenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom, en als die eigenaar dan zo fakking arrogant is, dan hoeft het voor mij niet meer
Hier net zoquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
ik heb hier nog nooit een ban gehad ofzo...en als ik hem krijg...dan is dat maar zo...er is meer op internet dan hetgeen waar we nu komen toch?
maar ik blijf wel graag hier natuurlijk.....ik maak nooit ruzie met anderen, in RL ook niet
quote:
ik heb echt medelijden met je .....kan ik iets voor je doen?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, ik moet er nu mijn hele leven mee lopen.
Dat was een klapper hè!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
hahahaha dat was echt lachen...ja sorry ik moest lachenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nomineren...................Of naar Nick en Simonquote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberen of ik mezelf hier kan nomineren.
ik ook niet . niet van arrogant en zeker niet van dominantquote:
En dat blijft het, denk dat die chat snel over zal zijnquote:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberen of ik mezelf hier kan nomineren.
Dat hoeft niet hoor! Maar toch bedankt!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb echt medelijden met je .....kan ik iets voor je doen?
hahaha gewoon lekker relax blijven, denk aan je hart ...doe maar net als ik ...gewoon lekker achterover op je stoeltje zitten,beentjes vooruit, en lekker glaasje drinken...laat ze maar lullen..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ik ben best wel opgefokt typje ik hoor
IRL heb ik behoorlijk snel ruzie
Glaasje drinken??quote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon lekker relax blijven, denk aan je hart ...doe maar net als ik ...gewoon lekker achterover op je stoeltje zitten,beentjes vooruit, en lekker glaasje drinken...laat ze maar lullen..
oor in , oor uit
Komt ie zijn stoel weleens uit? Valt me dan nog mee dat ie niet met een hengel in zijn handen achter de chat zit.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
serieus, heb op z'n site gekeken dat is van karper
geen dankquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor! Maar toch bedankt!
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt ie zijn stoel weleens uit? Valt me dan nog mee dat ie niet met een hengel in zijn handen achter de chat zit.
oopsquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Glaasje drinken??
*** pakt maar een biertje weer ***
Yes you have.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
Eens kijken of ik nu ook zo'n mooie medaille op mijn borst heb.
yepquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
geluktquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt ie zijn stoel weleens uit? Valt me dan nog mee dat ie niet met een hengel in zijn handen achter de chat zit.
Ik ben ook een stuk relaxter geworden, zat eerder ook als de bekende bok op de haverkist. Geen nut!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon lekker relax blijven, denk aan je hart ...doe maar net als ik ...gewoon lekker achterover op je stoeltje zitten,beentjes vooruit, en lekker glaasje drinken...laat ze maar lullen..
oor in , oor uit
Yeah, maar het slaat nergens op nu, want jullie zien mij allemaal vrolijk mee typen.quote:
en mo dan? die keihard op dr hasses vielquote:
Ja maar dat was gewoon leuk omdat het Mo was.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
[..]
en mo dan? die keihard op dr hasses viel
en dan niet janken hequote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de val gezien maar niet wat er daarna gebeurde... Had hij zich erg bezeerd?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja echt een mooi moment maar voor Karim iets minder.
heeft ook geen nut...ze dagen je uit,,,je word gek...je gaat erop in, en hebt savonds koppijn...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben ook een stuk relaxter geworden, zat eerder ook als de bekende bok op de haverkist. Geen nut!
vond ik nergens op slaan, ik zie haar nog op en neer wippen op die bankquote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Secret Story had eigenlijk wel hoogtepunten, hoor
Die missie dat Monique een minuut of 2 niet mocht janken
o god ja bizarrrquote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond ik nergens op slaan, ik zie haar nog op en neer wippen op die bank
vervolgens mocht ze t filmpje nog eens kijken met janken en wel..
Ja en dat ze de mannen die al in bed lagen eruit haalde om met haar mee te kijken. Alsof die daar op zaten te wachten.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond ik nergens op slaan, ik zie haar nog op en neer wippen op die bank
vervolgens mocht ze t filmpje nog eens kijken met janken en wel..
ach ja...mootje hequote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja en dat ze de mannen die al in bed lagen eruit haalde om met haar mee te kijken. Alsof die daar op zaten te wachten.
Wreef eens even over zijn kaak, leek me wel pijnlijk toch!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de val gezien maar niet wat er daarna gebeurde... Had hij zich erg bezeerd?
Echte mannen janken niet ;-)quote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wreef eens even over zijn kaak, leek me wel pijnlijk toch!
ja daar hebben we indd niets van gezien, daarnaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wreef eens even over zijn kaak, leek me wel pijnlijk toch!
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
heeft ook geen nut...ze dagen je uit,,,je word gek...je gaat erop in, en hebt savonds koppijn...
en doe je relax, en laat je merken dat ze je niet kunnen raken, blijf je lekker rustig in je hoofd, stijgt je bloeddruk niet, ...........maar wel bij diegene die je uitdaagt !!! die word steeds kwaaier en kan zn ei niet kwijt....mooi toch? dan heb jij dus gewonnen
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef MargrietV het volgende:
zo 15 mei 2011, 21:38
| lees voor
Amsterdamse straten afgezet AMSTERDAM - De politie heeft zondagavond een aantal straten en pleinen afgezet. ME'ers en zwarte schermen versperren de feestende meute die door de stad trekt de toegang tot onder meer het Leidseplein, de PC Hooftstraat en het Max Euweplein.
De politie kondigde eerder al aan een aantal straten en bruggen af te sluiten om de feestvierders via speciale looproutes dor de stad te leiden.
heb net beelden gezien, vreselijk dat mensen zich zo laten gaan!
Huilen is ook iets anders dan jankenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ahhhh mannen die een traantje laten zo nu en dan vind ik aandoenlijk
Waar heb je beelden gezien? Hoor nog steeds wel veel van de onrust in de stad. Veel sirenes en zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef MargrietV het volgende:
zo 15 mei 2011, 21:38
| lees voor
Amsterdamse straten afgezet AMSTERDAM - De politie heeft zondagavond een aantal straten en pleinen afgezet. ME'ers en zwarte schermen versperren de feestende meute die door de stad trekt de toegang tot onder meer het Leidseplein, de PC Hooftstraat en het Max Euweplein.
De politie kondigde eerder al aan een aantal straten en bruggen af te sluiten om de feestvierders via speciale looproutes dor de stad te leiden.
heb net beelden gezien, vreselijk dat mensen zich zo laten gaan!
en zelfs huilen vind ik aandoenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Huilen is ook iets anders dan janken
ik ook ! stoere mannen ,die van binnen eigenlijk heel lief zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ahhhh mannen die een traantje laten zo nu en dan vind ik aandoenlijk
heb geen geluid op deze pcquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[me=BONG4002] luistert nu http://195.60.77.227:8220
[/me]
(Radoi Romanesti)
echt wel, mannen die emotie tonen vind ik sexyquote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook ! stoere mannen ,die van binnen eigenlijk heel lief zijnhet meest sexyste wat er is
ned 1! echt niet te filmen hoe mensen op elkaar intrappen, etc..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Waar heb je beelden gezien? Hoor nog steeds wel veel van de onrust in de stad. Veel sirenes en zo.
Net als Real Madrid met de bekerquote:
mag best...hangt er vanaf waarom natuurlijkquote:
Dat was grappigquote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
[..]
niet teveel emotie , maar gewoon ruwe bolster blanke pit , zoietsquote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
echt wel, mannen die emotie tonen vind ik sexy
dat dusquote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Dat was ook de vraag in het huis, ja ze janken wel, geef mij maar een vent die emoties toont, geen jankmuil maar wanneer het erop aankomt...
grapjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
mag best...hangt er vanaf waarom natuurlijk
Geen koptelefoon die je kan insteken?quote:
ik heb mijn vader 1 keer zien huilen.....toen zijn moeder overleed...ik was toen pas 4 . maar weet het nog heel goedquote:
Oja?????????quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie eruit zien
Dat dus!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
niet teveel emotie , maar gewoon ruwe bolster blanke pit , zoiets
nope echt geen geluid op deze pcquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb mijn vader 1 keer zien huilen.....toen zijn moeder overleed...ik was toen pas 4 . maar weet het nog heel goed
Ja, dat maakt dan een enorme indruk.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb mijn vader 1 keer zien huilen.....toen zijn moeder overleed...ik was toen pas 4 . maar weet het nog heel goed
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er weg van, zie jullie en welterusten voor straks!
ja ..vandaar dat ik het nog zo voor me zie als ik er aan denkquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, dat maakt dan een enorme indruk.
trustequote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Trustequote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan wel voor je kijken een keertje maar dan moet je dat wel willen, ik kan dan je PC op afstand besturenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nope echt geen geluid op deze pc
*** kennis van mij heeft een keer iets met pc gedaan, sindsdien geluid helemaal gone ***
truzzelsquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
weltrustenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
ik wil gewoon een nieuwequote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan wel voor je kijken een keertje maar dan moet je dat wel willen, ik kan dan je PC op afstand besturen
denk het wel ... alleen niet zo extreem als moquote:
Dat was geen huilen, hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het wel ... alleen niet zo extreem als mo
teamviewerquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan wel voor je kijken een keertje maar dan moet je dat wel willen, ik kan dan je PC op afstand besturen
Mo huilt alleen als er anderen bij zijn die haar kunnen troosten, alles voor de aandachtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het wel ... alleen niet zo extreem als mo
dat was echt nep ja..ik heb nog nooit iemand van die leeftijd zien janken op die manier, en als ze jankten was het stilletjes, on opgemerktquote:
vr-e-s-e-lijkquote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo huilt alleen als er anderen bij zijn die haar kunnen troosten, alles voor de aandacht
er is nieuwe voeding in gegaan, daar zit nu aansluiting geluid achter...vandaar geen geluid meer.quote:
En dat is echt helemaal safe hoor! Doet mijn man ook weleens!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ze plukt mensen zelfs speciaal uit bed zodat ze haar kunnen zien huilen en zij weer knuffels krijgtquote:
met de nieuwe versie kan je ook praten wist je dat?quote:
Ik kan dat zo niet beoordelen dus mijn aanbod blijft staan, wie weet is het gewoon een instelling in Windows die niet goed staat afgesteldquote:Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er is nieuwe voeding in gegaan, daar zit nu aansluiting geluid achter...vandaar geen geluid meer.
Als ik perse iets wil luisteren pak ik pc van me man
Jepquote:Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dat is echt helemaal safe hoor! Doet mijn man ook weleens!
doe ik ook altijd bij mn vader , die loopt ook altijd te kloten met die pc...haha maar ja, die is dan ook al 83 he ! en doet alles, tot vakantiefilms monteren en al !en hahahahaah op msn zit ie ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dat is echt helemaal safe hoor! Doet mijn man ook weleens!
Nee?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
met de nieuwe versie kan je ook praten wist je dat?
Bijzonderquote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
doe ik ook altijd bij mn vader , die loopt ook altijd te kloten met die pc...haha maar ja, die is dan ook al 83 he ! en doet alles, tot vakantiefilms monteren en al !en hahahahaah op msn zit ie ook!
ja dat is echt handig, eerst deed ik het altijd met skype en teamviewer, of ik tiepte op kladblok naar diegene ....quote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee?
Maar heb ook nog geen mic, die zou ik dan moeten hebben, wel handig
kun je ook meteen door naar de tinychatquote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee?
Maar heb ook nog geen mic, die zou ik dan moeten hebben, wel handig
Proost.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
Zo nog een biertje maar da's me laatste
Jep, alleen nog geen cam en dat ben ik ook niet van planquote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kun je ook meteen door naar de tinychat
Proost!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
Zo nog een biertje maar da's me laatste
ja leuk hoor, hij doet het al vanaf het begin, een jaar of 15 nu...was heeeeeel handig, maar dat gaat langzaam aan minder worden. hij vergeet soms waar hij bestandjes laat, en dan vraagt ie aan mij waar hij bv die ene film heeft gelaten..jaaaaaaaa. en dat weet ik dan weer niet hahaha heeft ie hem zelf opgeslagen, maar denkt er dus niet meer aan waar in welke mapquote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bijzonder
Mijn moeder is nu 64, nog onervaren maar het lukt haar aardig
ik ook niet, en ik drink ook nooit alcoholquote:
wat topquote:Op zondag 15 mei 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ja leuk hoor, hij doet het al vanaf het begin, een jaar of 15 nu...was heeeeeel handig, maar dat gaat langzaam aan minder worden. hij vergeet soms waar hij bestandjes laat, en dan vraagt ie aan mij waar hij bv die ene film heeft gelaten..jaaaaaaaa. en dat weet ik dan weer niet hahaha heeft ie hem zelf opgeslagen, maar denkt er dus niet meer aan waar in welke map
maar de films die hij maakt, zijn prachtig
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
*knalt hamsterkooi om* en rollennnnnnnnnnn maar
ah super zegquote:Op zondag 15 mei 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ja leuk hoor, hij doet het al vanaf het begin, een jaar of 15 nu...was heeeeeel handig, maar dat gaat langzaam aan minder worden. hij vergeet soms waar hij bestandjes laat, en dan vraagt ie aan mij waar hij bv die ene film heeft gelaten..jaaaaaaaa. en dat weet ik dan weer niet hahaha heeft ie hem zelf opgeslagen, maar denkt er dus niet meer aan waar in welke map
oeh spannendquote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef knagsje het volgende:
knaggie gaat lekker douchen en zijn mandje in
Truste en douche zequote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef knagsje het volgende:
Leuk om te horenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
Bon nuit, knaggiequote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef knagsje het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
dj_koi; we gaan er gewoon bunga bunga kindjes van maken...
Trustequote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef knagsje het volgende:
huh....met wiequote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
dj_koi; we gaan er gewoon bunga bunga kindjes van maken...
Ja, je moeder, leuk mens!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk om te horen
Het heeft mij ook een beetje moeite gekost maar eindelijk kan mijn moeder ook FOK!ken
ja vind ik ook hoor....en skype doet ie ook met iedereen die het maar leuk vind hahahaquote:
Welterustenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef knagsje het volgende:
doegieeeeeeee val niet door het putje !!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef knagsje het volgende:
Geen idee, hij draaide dat nr net in de chat; voor de kindertjes en daarna zei hij datquote:
ja en dan is het extra leuk om te helpen,toch? mn pa heeft ook photoshop erop staan hahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk om te horen
Het heeft mij ook een beetje moeite gekost maar eindelijk kan mijn moeder ook FOK!ken
dacht ikquote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nu is het wel weer spannend genoeg geweest
zit je er nog steeds?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, hij draaide dat nr net in de chat; voor de kindertjes en daarna zei hij dat
godallemachtig laat me nou niet inloggenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, hij draaide dat nr net in de chat; voor de kindertjes en daarna zei hij dat
Trustequote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik peer hem nu ook echt.*need beautysleep*
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb het geluid aan... vandaar...quote:
Bon nuit Sjampoeh.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
dat is het ergste juist daar hahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het geluid aan... vandaar...
trustequote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bon nuit Sjampoeh.
Ik ga ook mijn bedje in. Weltruste aan alle rehabbers. Nog veel plezier hier![]()
![]()
Maar ik zit er niet in!quote:
ken iik niet...kzal ff zoeken op youtubequote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
Nu een heerlijk nummer aan het luisteren
Puya - Vestul Salbatic
Is Roemeensquote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ken iik niet...kzal ff zoeken op youtube
Welterustenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
Tis jammer dat je geluid het niet doet, anders had je een ander liedje kunnen luisterenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
heb nog steeds dries roelvink in me kop
hij staat aan......ben jij roemeens?quote:
ach de stemmen in me hoofd zijn toch sterkerquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis jammer dat je geluid het niet doet, anders had je een ander liedje kunnen luisteren
slaap lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Poezewoes het volgende:
ga ook mandje maar eens opzoeken .morgen vroeg op wel teruste allemaal
Trustequote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Poezewoes het volgende:
ga ook mandje maar eens opzoeken .morgen vroeg op wel teruste allemaal
Nope, maar heb wel wat met het land, iets trekt me aan weet niet waaromquote:
Je slikt toch Oxazepam? Ik snap dat het privé is dus je mag het me ook in een DM/PM sturen mocht je het kwijt willenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ach de stemmen in me hoofd zijn toch sterker
truste arniequote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga nog even een aflevering Las Vegas kijkenDag mensen
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Geeft niet, slik het zelf ookquote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
Bong, ik slik indd oxazepam soms is geen geheim..
Dank jequote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, maar heb wel wat met het land, iets trekt me aan weet niet waarom
ja , dat kan...(het liedje is best leuk trouwens )
alleen met 2 dames?quote:
alweer?? heeft ze niks te doen?quote:
Ik heb het o.a. om angsten te onderdrukken (ivm mijn autisme), dat durf ik hier gewoon neer te zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Blackprinces het volgende:
Bong, nee moet indd reden zijn dat je t krijgt
daar hoef je je toch ook niet voor te schamen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het o.a. om angsten te onderdrukken (ivm mijn autisme), dat durf ik hier gewoon neer te zetten
Ik omdat ik pillen krijg voor depressie en ook dat durf ik gewoon neer te zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het o.a. om angsten te onderdrukken (ivm mijn autisme), dat durf ik hier gewoon neer te zetten
Doe ik ook niet (meer)quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
daar hoef je je toch ook niet voor te schamen?
goedzo !!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet (meer)
Anders zou ik het niet posten
goed zo, hoef je ook niks voor te schamen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet (meer)
Anders zou ik het niet posten
Heel eerlijk van je en had al gelezen dat je depressie had, weet niet meer wanneer maar wel een logische situatie dat je dan o.a. oxazepam krijgtquote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik omdat ik pillen krijg voor depressie en ook dat durf ik gewoon neer te zetten
Oxazepam dus voor verschijselen van die andere pillen
Ik had het gelezen ja, je schreef dat eerder....ik was zelf vroeger zwaar autistisch maar toen was de zorg voor mensen met autisme ook veel minder toegespitst daaropquote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
goed zo, hoef je ook niks voor te schamen.
Mijn zoon is ook licht autistisch
zal t eerlijk toegeven dat ik paroxetine krijg maar t niet slikquote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel eerlijk van je en had al gelezen dat je depressie had, weet niet meer wanneer maar wel een logische situatie dat je dan o.a. oxazepam krijgt
Heb ook nog diazepam (valium) naast de oxa maar dat is meer om af en toe een goede nachtrust te hebben
Ik zelf ben geloof ik niet autistischquote:Op zondag 15 mei 2011 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja, je schreef dat eerder....ik was zelf vroeger zwaar autistisch maar toen was de zorg voor mensen met autisme ook veel minder toegespitst daarop
Dat eerste ken ik niet, maar kan het zo opzoeken natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 23:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zal t eerlijk toegeven dat ik paroxetine krijg maar t niet slik
Oxazepam af en toe en daar wordt ik wel lekker rustig van..
Als hij/zij jouw nick niet kent zal het niet snel gebeurenquote:Hoop dat me dokter niet mee leest
ach en al leest ie wel mee, hij weet dat ik tegen paroxetine ben...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat eerste ken ik niet, maar kan het zo opzoeken natuurlijk
[..]
Als hij/zij jouw nick niet kent zal het niet snel gebeuren
Wat is dat dan??quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ach en al leest ie wel mee, hij weet dat ik tegen paroxetine ben...
odd ken ik niet maar is wel een hoop diagnoses zeg! Soms worden kinderen en ook volwassenen te snel gediagnosticeerd met van alles en nog wat maar ik ga er vanuit dat het door deskundige mensen is gedaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zelf ben geloof ik niet autistisch
Mijn zoon heeft adhd, pdd-nos, odd en een hechtingstoornis
pfff dom mens is het gewoon hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
@
@jootjexxx Ik kan het me voorstellen jootje. Ik ben regelmatig ook gewoon mucho irritantos. Ik ben een mens..bedankt voor je reactie xx
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Niet verwacht dat ze ooit zou toegeven dat ze irritant is
toen hij het voorschreef vroeg ik gekscherend ahhh kan ik er kaboutertjes van gaan zien?quote:
mag ik jou een prive berichtje sturen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toen hij het voorschreef vroeg ik gekscherend ahhh kan ik er kaboutertjes van gaan zien?
Hij zei dood leuk ja hallucineren zou indd kunnen ja...
ze liggen dus nu braaf in me la te wachten tot ik er 1 neem
Oxazepam was bedoelt om rustiger te worden van de evt hallucinaties
ziekelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
straks op sbs...reportage
SBS 6 | 15-05-2011 | 23:20 - 00:15
Reportage: Je baby of je leven
Documentaire. Het is de nachtmerrie van iedere ouder: je baby wordt gestolen. Per jaar worden er in Amerika gemiddeld zo'n tien baby's gestolen. De laatste tien jaar is het percentage babyontvoeringen, waarbij geweld wordt gebruikt, zelfs verdubbeld. Bijna altijd zijn het vrouwen die de pasgeboren kinderen roven. Soms gaan ze zelfs zo ver dat ze de aanstaande moeders vermoorden, om hun ongeboren kind uit hun baarmoeder te kunnen snijden.
Welnee, daar ga je niet van hallucineren.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toen hij het voorschreef vroeg ik gekscherend ahhh kan ik er kaboutertjes van gaan zien?
ben jaren met m door de molen gegaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
odd ken ik niet maar is wel een hoop diagnoses zeg! Soms worden kinderen en ook volwassenen te snel gediagnosticeerd met van alles en nog wat maar ik ga er vanuit dat het door deskundige mensen is gedaan
Heftigquote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
straks op sbs...reportage
SBS 6 | 15-05-2011 | 23:20 - 00:15
Reportage: Je baby of je leven
Documentaire. Het is de nachtmerrie van iedere ouder: je baby wordt gestolen. Per jaar worden er in Amerika gemiddeld zo'n tien baby's gestolen. De laatste tien jaar is het percentage babyontvoeringen, waarbij geweld wordt gebruikt, zelfs verdubbeld. Bijna altijd zijn het vrouwen die de pasgeboren kinderen roven. Soms gaan ze zelfs zo ver dat ze de aanstaande moeders vermoorden, om hun ongeboren kind uit hun baarmoeder te kunnen snijden.
Ik heb dat soms ook met diazepam, dat ik erg wazig en zweverig wordt maar dat komt ook omdat ik naast autisme clusterhoofdpijn heb en hierdoor de kans op aanvallen iets wordt verkleindquote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou he? ik zet hem ff aan, wil toch op de achtergrond wel wat mee kijken zoquote:
ik weet niet, daarom liggen ze in me laquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, daar ga je niet van hallucineren.
Echt niet, of je moet er echt iets heel raars mee doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik weet niet, daarom liggen ze in me la
Ik wil ze gewoon niet innemen, daarom liggen ze in me laquote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niet, of je moet er echt iets heel raars mee doen.
Heb je de bijsluiter goed doorgelezen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon niet innemen, daarom liggen ze in me la
Ik ben gewoon er tegen, ik ben depressief ja klopt, maar wil er geen medicijnen voor innemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je de bijsluiter goed doorgelezen?
Lekker weer, he?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben gewoon er tegen, ik ben depressief ja klopt, maar wil er geen medicijnen voor innemen.
Maar ik ben best complex hoor...
Ander onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |