dat kanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mods lezen ook mee, het gaat echt niet altijd via TR's.
Ja maar daar haal iets aan zeg!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
ik heb 5 jaar geleden om niets een ban gekregen bij die achterlijke SLY....dacht ie dat ik het erg vond ofzo? nah zit daar echt niet mee, ik ben vanaf die tijd ook nooit meer terug gegaan. ik wil daar niet eens zijn, ik gun hem die hit niet eens op zn teller !
Ik zit gewoon aan het water, dan ben ik morgen iig fris met het opstaanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Blackprinces het volgende:
Maar goed....
Lekker bier..mmmm....lekker bier....
ben je weer bezig???quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Blackprinces het volgende:
Maar goed....
Oh ben ik ook hoor, met of zonder bierquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon aan het water, dan ben ik morgen iig fris met het opstaan
Ik had dat al gepost in het vorige topic, die site en FOK! kan je totaal niet met elkaar vergelijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar daar haal iets aan zeg!
Daar kun je totaal maar dan ook totaal geen vergelijking op trekken met Fok!.
nee daarom, maar dat is dan ook 5 of 6 jaar geleden he..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar daar haal iets aan zeg!
Daar kun je totaal maar dan ook totaal geen vergelijking op trekken met Fok!.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Blackprinces het volgende:
Maar goed....
pic ging niet helemaal goed..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[img]http://dorpspleintje.mult(...)lie.cheers.gifp/img]
Nee dat heb ik niet, ik merk het de volgende dag als ik gedronken heb dus daarom drink ik ddweeks nooit en eigenlijk in het weekend ook niet behalve op zondagmiddag bij mijn vader een paar glazen wijn of bierquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ben ik ook hoor, met of zonder bier
Ik denk dat het nu niet anders is, maar dat denk ik hè?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
[..]
nee daarom, maar dat is dan ook 5 of 6 jaar geleden he..
neequote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
pic ging niet helemaal goed..
maar proost
edit: zie m nu wel
daar zat ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heb ooit op Forum van Talpa 4/5 bans gehad en uiteindelijk een permban vanwege een of andere zeikerige, zelfoverschatte mod daar.
nou ja, ik moet t ook niet te gek maken natuurlijk he...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet, ik merk het de volgende dag als ik gedronken heb dus daarom drink ik ddweeks nooit en eigenlijk in het weekend ook niet behalve op zondagmiddag bij mijn vader een paar glazen wijn of bier.
proost hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
pic ging niet helemaal goed..
maar proost
edit: zie m nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |