quote:Smsjes eindigen vaak op: "Liefde Xx & Veel kusjes voor jou X".
Ja die was misschien niet zo tactisch, maar ik vind het op een niveau beetje vreemd als je met elkaar communniceert met lieverd en schatje, moppie en van die excessieve kusjes op het eind. Dan denk ik dat ik er wel gewoon een subtiel kusje op de mond kan pasen.quote:
Ik denk dat het een beetje lang duurt voor het weer pasen isquote:Op zondag 15 mei 2011 22:02 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
[..]
Ja die was misschien niet zo tactisch, maar ik vind het op een niveau beetje vreemd als je met elkaar communniceert met lieverd en schatje, moppie en van die excessieve kusjes op het eind. Dan denk ik dat ik er wel gewoon een subtiel kusje op de mond kan pasen.
begroet haar gewoon en geef een onschuldig kusje op haar wang. Straalt klasse uit. Tenzij je de moves van een blok beton in je hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
[..]
Ik heb dan wel de act of surprise. Maar ik ga d'r niet meppen, ik wil nog beetje smushsmush die avond![]()
Ja ik had dit ook al in gedachten, maar geen 3. Wel ééntje.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje lang duurt voor het weer pasen is
Doe gewoon op haar wangen en als ze hint naar meer weet je vanzelf wel wat te doen (hoop ik voor je).
één is baasquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
[..]
Ja ik had dit ook al in gedachten, maar geen 3. Wel ééntje.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
Doe als een echte casanova, pak haar hand vast maak van tevoren je lippen een beetje nat en geef een kusje erop. Doordat ze haar hand weer terugneemt voelt ze de kou die komt door het speeksel en denkt ze dat je lippen lekker warm waren
Dit zou ik doen. Ergens halverwege ineens "Hee hallo, alles goed?", ferme handdruk en die tong richting haar huig.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
...of wachten tot de film eventjes bezig is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |