Het dekseltje paste i.i.g. niet op het potje.quote:
En dat is dan weer de zoveelste zwarte dag voor dat potje.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Het dekseltje paste i.i.g. niet op het potje.
Weer een Zwarte Maandagquote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dat is dan weer de zoveelste zwarte dag voor dat potje.
Beter een zwarte maandag dan een zwarte maanvis. Die zijn nogal agressief.quote:
Je moet dan ook niet achter het net vissen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
Beter een zwarte maandag dan een zwarte maanvis. Die zijn nogal agressief.
Foksters is meervoud, en het was er maar eentje. En einmal ist keinmal...quote:
Zeg, die bewuste zwarte dag was wel vaker dan één keer, eh!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Foksters is meervoud, en het was er maar eentje. En einmal ist keinmal...
Iiiieeeuw! Ik wil zijn zwarte piet niet!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Straks speelt ie de zwarte piet nog naar je toe.
Heb je al overwogen om in te gaan op mijn voorstel?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef kastanova het volgende:
Heb ik nu trouwens die Loca weggejaagd met m'n betoog laatst?
Aan je UI te zien, zoekt er al iemand met je meequote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef picardmike het volgende:
Heeft iemand mijn nieuwe blackberry al gezien?
Ik kom alleen zo af en toe updaten wat er wel gebeurt maar eigenlijk niet moet gebeuren. En dit weekend dus weer eens de lakens gedeeld met een chick, denk dat vandaag of morgen ons diplomaatzoontje weer terug is uit Duitsland. Ik heb eigenlijk wel zin om hem te zien, maar dat meisje was ook superleuk. Maar ja, het druist wel tegen elk voornemen in om met 2 mensen tegelijkertijd te daten dus iemand moet het hier afleggen. En misschien wel gewoon beide afkappen. Hoewel, met beide geen vuiltje aan de lucht. Zij heeft meer humor dan hem trouwens, vette plus!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:35 schreef Godshand het volgende:
Slingeren we de datingsites vanavond weer aan? Het is regenachtig (hier in NL dan, België weet ik niet) en er is verder ook geen ruk te doen..
Jaloers much?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef richard_prf het volgende:
Wat een luxe problemen toch allemaal. Waarom niet gewoon beide tegelijk daten en vervolgens een triootje houden bij jou thuis?
Zij is lesbisch. Ik heb geen interesse in een triootje. En ik ga hem ook niet direct het signaal geven dat zoiets regelmatig zou gebeuren.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef richard_prf het volgende:
Wat een luxe problemen toch allemaal. Waarom niet gewoon beide tegelijk daten en vervolgens een triootje houden bij jou thuis?
Nee nee die tijden zijn voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |