quote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van wáár je hem in wilt steken.
Zo Techno, weer eens een nieuw Fokstertje binnen gesleept? Jij liever dan ik, maar ik geef toe : je bent wel consequentquote:
Dat online geflirt van jullie kan je inderdaad nu wel de klok gelijk op zettenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik verneem net van macondo dat wij iets met elkaar hebben?
Prima hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik verneem net van macondo dat wij iets met elkaar hebben?
Nu nog Seven erbij en dit topic is meer dan geslaagdquote:
Aha, het is dus interessant om te gaan teruglezen. Heb nu geen tijd maar ga ik nog doen, ff kijken of het lachwekkend is of weer zulke dr.phil prietpraat.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef kastanova het volgende:
Heb ik nu trouwens die Loca weggejaagd met m'n betoog laatst?
Ik doe het niet met Foksters, en Techno bij voorkeur juist wél met Foksters. Dus niets persoonlijks moppiequote:
Welnee joh, daar is geen sprake van. Trouwens, kunnen we met zijn allen even afspreken dat we die aandachts droeftoeter Richard_prf negeren? Dan gaat ie vanzelf weg.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef kastanova het volgende:
Heb ik nu trouwens die Loca weggejaagd met m'n betoog laatst?
Zeg nooit, "nooit"quote:
Oeh, threesome relatie heb ik nog nooit geprobeerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu nog Seven erbij en dit topic is meer dan geslaagd![]()
Maak die jongen niet zo zwart!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Seven. het volgende:
macondo, jij vuile leugenaar, waarom heb je niet gezegd dat je een neger bent?
(hoe lang is je penis? in real life dan, eh?)
Fixed.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
De pot verwijt de kerel dat hij zwart ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |