ja maar ik zitbij het oude ajaxstadionquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zit jij ook in Amsterdam?
Ik zit niet ver van de binnenstad af en merk best veel van de onrust. Vanmiddag was het wel leuk met al die juichende mensen.
Ik zit aan de spa roodquote:
ik ben toch wel blij dat ze kampioen zijn geworden. Mijn zoon zit helemaal te glunderen.quote:
Proost danquote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een rust hier
[..]
Ik zit aan de spa rood
Hij zegt "ik lig er totaal niet wakker van, periode heb ik gehad dat ik elke zondag in de kuip zat "quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ik ben toch wel blij dat ze kampioen zijn geworden. Mijn zoon zit helemaal te glunderen.
BlackPrincess, hoe gaat t met je man?
omgquote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, ze gaan dj-koi nu operater maken, zodat ie ook kan bannen
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, ze gaan dj-koi nu operater maken, zodat ie ook kan bannen
Die heeft-ie wel vaker gehad toch? Of nu een ander?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Guido had net eigen chat, was wel ff leuk om te zien
Morgen is er nog een daily. zal wel niet lang meer duren voor het dicht isquote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat die chat niet lang meer zal bestaan, vind het al heel wat dat het SST forum op FOK! nog niet gesloten is, er gebeurd helemaal niets meer daar
En als boel gesloten is wat dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat die chat niet lang meer zal bestaan, vind het al heel wat dat het SST forum op FOK! nog niet gesloten is, er gebeurd helemaal niets meer daar
Maandagavond gaat ie dicht gok ikquote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen is er nog een daily. zal wel niet lang meer duren voor het dicht is
Dan is het afgelopen en gaat deze reeks ook snel opslotquote:
aha...nou dan is t echt afkicken voor me dusquote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan kan je het nog weel lezen, maar kun je niet meer reageren op de topics daarzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |