Ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Oognip het volgende:
Wat is er met tamaskans? Wil je die hebben?
Heb jij enig idee wat de bedoeling van dit topic is, want mij ontgaat het enigszinsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Zo, na alle troep en SC weggehaald te hebben blijft er vrij weinig over van dit topic
Nu maar gewoon normaal verder. Dank.
Ter bewondering ende bejubeling.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat de bedoeling van dit topic is, want mij ontgaat het enigszins
Ow, nouquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ter bewondering ende bejubeling.
Tenminste, dat dénk ik
Hey!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Zo, na alle troep en SC weggehaald te hebben blijft er vrij weinig over van dit topic
Nu maar gewoon normaal verder. Dank.
Karakter is net zoals Labradors, wordt door eigenaren gezegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:58 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Meer info???
Volgens mij is het nog niet eens een erkend ras?
Ik vind het een prachtig beest, maar iets waar een Husky in zit, hoef ik nooit. Zwaar onderschat karakter.
Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar de Saarloze wolfshond.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tamaskan_Dogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:58 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Meer info???
Volgens mij is het nog niet eens een erkend ras?
Ik vind het een prachtig beest, maar iets waar een Husky in zit, hoef ik nooit. Zwaar onderschat karakter.
Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar de Saarloze wolfshond.
Met een husky erin zeker, geloof je het zelf? Misschien hebben beide rassen hooguit hetzelfde blok voor de kopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:45 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Karakter is net zoals Labradors, wordt door eigenaren gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |