quote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet zo van Tina, maar dit nummer is echt
Net als Mad Max!
Nee okee!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar in 1 doet Tina niet mee.
En er zijn ook echt zo ontzettend veel rip-offs van gemaakt he!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verder zijn de Mad Max films echt geniaal!![]()
Ja maar die zijn 9 van de 10 gefaald.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En er zijn ook echt zo ontzettend veel rip-offs van gemaakt he!
OEH! DOEN!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef mr-green het volgende:
Lol krijg net een spam mail van ''SHELL" met de titel: You have won $5.000.000.000 please contact us...
wat staat er in?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef mr-green het volgende:
Lol krijg net een spam mail van ''SHELL" met de titel: You have won $5.000.000.000 please contact us...
Helemaal mee eens. Ik voel me soms echt zo'n verzuurde ouwe zak als ik weer zo'n rip-off zit af te zeiken!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn 9 van de 10 gefaald.
Man dat heb ik al zo vaak gemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
je mag mij pas aanraken als jij ook een lapo of fipo maakt
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik voel me soms echt zo'n verzuurde ouwe zak als ik weer zo'n rip-off zit af te zeiken!
tis gelukt...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo ik kan er weer een poosje tegen
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat staat er in?
ik hou ervan om dat soort mails te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vuile huichelaarquote:Op zondag 15 mei 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet.
Het is een liedje over een leugenaar!
Was t lekker en wat was t?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo ik kan er weer een poosje tegen
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:02 schreef mr-green het volgende:
[..]Een engelstalige mail en een .hk adres voor in Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joaquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:02 schreef mr-green het volgende:
[..]wat willen ze met de info doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
HONGER!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa
gebakken aardappel wedges,
beenham
en doperwtjes
Speelt er iemand?quote:
Wat zijn aardappel wedges?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa
gebakken aardappel wedges,
beenham
en doperwtjes
Klopt wel aardig ja!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Speelt er iemand?
volgens mij is iemand zijn drumstel aan het uittesten ofzo en iemand praat er doorheen
doperwtjes vink ook niet zo watquote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zijn aardappel wedges?
Klinkt allemaal wel lekker.Op de doperwtjes na dan. Das gewoon niet lekker als groente.
doperwten en spinaziequote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doperwtjes vink ook niet zo wat
van die aardappelpartjes
spinazie is alleen lekker als het gewokt/gebakken is.quote:
In een mix met andere ok maar zo los niet echt nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doperwtjes vink ook niet zo wat
van die aardappelpartjes
met heel veel kaas, vriendquote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spinazie is alleen lekker als het gewokt/gebakken is.
van die vieze gekookte drap hoef ik niet
Gebakken spinazie?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er!2quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]Nou niet zo rustig als de rustige stukjes van dit nummer.
En jij durft jezelf kok te noemen?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik durf mijzelf zeer zeker kok te noemenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En jij durft jezelf kok te noemen?
Gewoon goed klaarmaken dan is die gekookte drap ook echt lekker.
super markt- igloquote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bestaan die![]()
waar kan je die halen
Zo lekker als ik maakt niemand spinazie klaar!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En jij durft jezelf kok te noemen?
Gewoon goed klaarmaken dan is die gekookte drap ook echt lekker.
Pennymarkt in Moffrika!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bestaan die![]()
waar kan je die halen
Hoe doe je dat dan? Als goeie kok moet je proeven voor je iets naar een tafel stuurt.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik durf mijzelf zeer zeker kok te noemen![]()
Ik lust alleen bijna niks, maar ik kan het wel koken
Ik proef ookquote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Als goeie kok moet je proeven voor je iets naar een tafel stuurt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik proef ook
ik weet wel hoe het hoort te smaken, dus als ik het ranzig vindt dan is het goed
ghehequote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal gewoon!Ik vind t ranzig dus is t goed!
![]()
Dat heb ik nou ook altijd. All1 lust ik wel veel. (zeg maar alles.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe
ach ik ben gewoon goed in smaken combineren, heel vaak dan flans ik wat in elkaar met troep die ik niet lust, laat het proeven en dan is het weer geniaal gelukt![]()
maar ik heb 5 jaar gewerkt als kok voorgerechten/nagerechten daarvan vond ik het meeste wel lekker
dan zou ik hem keihard neuqenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zou ik hem keihard neuqen
Oplossing:quote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer nou komen ze t podium op enzo en moet ik onwijs nodig pissen.....![]()
Helemaal mee eens. Omdat hij het zelf ook niet erg vind.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Gewoon positief gebruiken.
Weet ik trouwens ook meteen wat ik zo meteen ga eten.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Gewoon positief gebruiken.
Die horen alleen niet dat ze een sms krijgen, waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
Net maar even een sms verstuurd aan mn buren. Even om mn excuus aan te bieden voor de herrie hier.
Wat kan hem t rotten? Hij speelt bij de mooiste club van t land!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Omdat hij het zelf ook niet erg vind.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Die horen alleen niet dat ze een sms krijgen, waarschijnlijk.
nou ik heb geen 100 bordenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel afwas heb je wel niet?
Nee man... te druk daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmmz ze kan beter op t museum plein staan.
gezellig met mijn broertje dom lullenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt er meer dan een kwartier over gedaan
ik dacht als dat ik iets herkendequote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
De zangeres van dit nummer is Bjork, en ze vond dat ze echt kutmuziek aan het maken waren, maar ze zat in een wurgcontract en moest dit maken!
Er is weinig op t leidsche plein.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is op het leische plein? ik snap niks van dat voetbal, vorige week won twente, nu is er een rematch ofzokansloos
pics van je broertjequote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gezellig met mijn broertje dom lullen
ik snap het verschil niet, er is toch 1 uiteindelijke winnaarquote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is weinig op t leidsche plein.
Vorige week was t de beker maar das hier een troost prijs. Nu is t de landstitel. Das 1000000x beter.
Ik heb zo mn gevoelige plekjes ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hihi outpost is een gevoelige jongen geloof ik![]()
Toen dat nummer uit kwam, wist ik echt niet of ik het nou mooi moest vinden, of dat ik het nou enorm kut vond. Stuk of 10 keer naar geluisterd toen, en nog steeds wist ik niet wat ik er van moest vinden!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik dacht als dat ik iets herkende
niet te vergelijken met haar andere muziek inderdaad
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gelukkig heb de andere pics nog (Y)
whehequote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen dat nummer uit kwam, wist ik echt niet of ik het nou mooi moest vinden, of dat ik het nou enorm kut vond. Stuk of 10 keer naar geluisterd toen, en nog steeds wist ik niet wat ik er van moest vinden!
ghehe je krijgt nu pas door hoe raar ik eigenlijk benquote:
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik snap het verschil niet, er is toch 1 uiteindelijke winnaar
jaquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
Willen jullie dat ik nog een uurtje door ga draaien?
Toftof!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja
begin je het niet saai te vinden
unaniem van deze kantquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
Ehhhhquote:Op zondag 15 mei 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe je krijgt nu pas door hoe raar ik eigenlijk ben
Luister jij ook met 16 streams?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
unaniem van deze kant
al mijn 16 persoonlijkheden zeggen
JA
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
unaniem van deze kant
al mijn 16 persoonlijkheden zeggen
JA
stomme vraagquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
Nee.... ik vind eentje mooier klinken.quote:
soms kiest een mens ervoor om dingen op te vatten zoals hij zij wilquote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
EhhhhSnap jij wel hoe ik t bedoelde?
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms kiest een mens ervoor om dingen op te vatten zoals hij zij wil
Die naam heb ik wel vaker gehoord, maar ik ken ze verder niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit klinkt een beetje als clan of xymox, true goth meuk
gewoon terugschoppenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
Ik denk alleen wel dat als Popje niet voor 8 uur terug kom, dat Draakje me er zo uit gaat kicken.
Nee hoor Vak 410 komt aan bod.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
waarom.. je hebt jezelf toch niet opgesloten in de vriezer.. ?
of heb je een luier nodig
Laten we dan met z'n allen om Popje roepen!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
Ik denk alleen wel dat als Popje niet voor 8 uur terug kom, dat Draakje me er zo uit gaat kicken.
klinkt zoals ditquote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die naam heb ik wel vaker gehoord, maar ik ken ze verder niet.
wutt?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef ToT het volgende:
Hierna moeten alle bijgelovige mensen uittunen, want we gaan naar voodoo luisteren!
Ik geloof bij.....quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef ToT het volgende:
Hierna moeten alle bijgelovige mensen uittunen, want we gaan naar voodoo luisteren!
Als het nu maar houdt bij......Helemaal niets in Eindhoven!!quote:
oh das lange niet zo boeiendquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het nu maar houdt bij......Helemaal niets in Eindhoven!!
Wel jammer dat ik dat vandaag nog helemaal niet heb gehoord.....quote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het nu maar houdt bij......Helemaal niets in Eindhoven!!
faith + 1quote:Op zondag 15 mei 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
En hierna een nummer voor de gelovige mensen, om dit weer een beetje goed te maken!
Balen!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
over 1 minuut knalt draakje erin![]()
Geef maar een gil als ik er uit getyft word.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
over 1 minuut knalt draakje erin![]()
we horen nu Lesiëmquote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef maar een gil als ik er uit getyft word.Voor mij is het wat lastig te zien.
Welke is dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga mijn fok post record breken vandaag...
Wutt? Per dag?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn persoonlijke postrecord
staat op 509.. heb nu 150 ofzo
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
draakje kickt nooit, alleen als jij om wat voor reden dan ook dis connect dan vliegt draakje erin
Ow.... in dat geval.... lekker doordraaien.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
draakje kickt nooit, alleen als jij om wat voor reden dan ook dis connect dan vliegt draakje erin
Enigma was vroeger een band die kerkmuziek met een pop-tintje maakte. De kerken waren daar niet zo blij mee, want ze hadden het gevoel in de zeik genomen te worden. Ik kijk ff of ik er nog wat van heb.quote:
zet maar op, ben benieuwdquote:Op zondag 15 mei 2011 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Enigma was vroeger een band die kerkmuziek met een pop-tintje maakte. De kerken waren daar niet zo blij mee, want ze hadden het gevoel in de zeik genomen te worden. Ik kijk ff of ik er nog wat van heb.
Ja daar is hij idd nooit echt blij mee!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wel is het zonde dat draakje nu stroom staat te gebruiken zonder reden.
Maar daar pakt koelkast ons wel weer mee terug als draakje weer draait
ik vraag mij af hoeveel mensen weer een meet zouden willen doenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omdat het me leuk lijkt. ik zou ook graag de fotos van de vorige meet willen zien!!1!
draakje is een aparte pc (geloof ik:? )quote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoezo kost dat zoveel stroom dan ?:?
ja ik kwam hier pas nadat die meet al wasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoeveel mensen weer een meet zouden willen doen
en die foto's kun je vergeten hoor
Dus jij loopt dat topic iedere dag door ofzow?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gaat automatisch
Dagcijfers #217
mijn kont is zondequote:Op zondag 15 mei 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
draakje is een aparte pc (geloof ik:? )
Als die maar vaak genoeg voor de flauwekul aanstaat.. tja dat is zonde natuurlijk
Tja als Popje nu niet aan het stokslobberen was geweest had ze 'm nu uit kunnen zetten!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
draakje is een aparte pc (geloof ik:? )
Als die maar vaak genoeg voor de flauwekul aanstaat.. tja dat is zonde natuurlijk
nee, als ik heel veel heb gepost kijk ik of ik er in staquote:Op zondag 15 mei 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus jij loopt dat topic iedere dag door ofzow?
wattesquote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als Popje nu niet aan het stokslobberen was geweest had ze 'm nu uit kunnen zetten!
sinds ik bij ONZ radio kwam en het ging combineren met TV SC is mijn daggemiddelde van 9 naar 16 gegaanquote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
Sinds ik in Onz Radio kom heb ik mijn daggemiddelde met 2 opgehoogd!
Ja dit is behoorlijk zonde, en dit vindt ie ook echt niet leuk.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wel is het zonde dat draakje nu stroom staat te gebruiken zonder reden.
Maar daar pakt koelkast ons wel weer mee terug als draakje weer draait
Hey Pop! Je kunt Draakje uitszetten hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja dit is behoorlijk zonde, en dit vindt ie ook echt niet leuk.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
i knowquote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ohjoh gebroken been is ergerquote:Op zondag 15 mei 2011 20:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
komt koelkast ook nooit meer gewoon posten?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
kan ik niet, daar moet ik koelkast voor storen
Bijna niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komt koelkast ook nooit meer gewoon posten?
Nou die gregorian chants wel he!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja dit liedje heb ik wel eens gehoord ja
zo kerkerig klinkt het trouwens niet
jawel joh. met dat Animoooooooooquote:Op zondag 15 mei 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja dit liedje heb ik wel eens gehoord ja
zo kerkerig klinkt het trouwens niet
Hebben je vrienden je al uitgelachen?quote:
Ach totalen boeien mij niet zo. Als ik maar in 1 reeks boven aan blijf staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, als ik heel veel heb gepost kijk ik of ik er in sta
elke zondag wel, want TV SC en ONZradio
joaquote:
bijna een half topic volgeknaltquote:Op zondag 15 mei 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach totalen boeien mij niet zo. Als ik maar in 1 reeks boven aan blijf staan.
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Even scrollen naar beneden en je snapt waarom.
Wat een sportieve winnaarsquote:Op zondag 15 mei 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joakreeg al heule leuke smsjes enzow
tot straaaaaaaaaakzquote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar boven verhuizen tot straks
heb ze gelijk gezegd dat ze nogal kansloos warenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bijna een half topic volgeknalt![]()
Ja normaal wil ik het wel vantevoren aangeven, maar nu ging de show gewoon lekker en iedereen was lekker enthousiast en wilde dat ik doorging!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:15 schreef Popje-popje het volgende:
Het is ook niet erg, maar liever een tijdje van tevoren aangeven aub
maar draakje gaat nu pas om 00.00 aan hoor, dat ene uurtje moet maar opgevuld worden met iets of iemand.
Tis al goed schatjequote:Op zondag 15 mei 2011 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal wil ik het wel vantevoren aangeven, maar nu ging de show gewoon lekker en iedereen was lekker enthousiast en wilde dat ik doorging!Ik zal er in het vervolg meer op proberen te letten!
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal wil ik het wel vantevoren aangeven, maar nu ging de show gewoon lekker en iedereen was lekker enthousiast en wilde dat ik doorging!Ik zal er in het vervolg meer op proberen te letten!
Het zijn wel Ajakkes supporters hequote:Op zondag 15 mei 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ze gelijk gezegd dat ze nogal kansloos warenna 7 jaar eindelijk weer iets winnen en dan gelijk arrogant doen
hoe sneu
Ach vooruit, wil ik ook wel doen!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef Popje-popje het volgende:
Kan iemand dat uurtje dan opvullen van 22.00 tot 23.00?
Enigma, dit was vroeger pop!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens zojuist m'n eerste kat getekendEn hij is niet mislukt!
En wat is dit voor genre?
als kind nooit een kat getekend?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens zojuist m'n eerste kat getekendEn hij is niet mislukt!
En wat is dit voor genre?
Vast wel. Maar qua serieuze tekeningen heb ik nooit katten getekend. Nu dus wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als kind nooit een kat getekend?
Jij zei 'vroeger pop', dus ik dacht dat 't nu wat anders wasquote:
posten!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Maar qua serieuze tekeningen heb ik nooit katten getekend. Nu dus wel.
ze maken nu powermetalquote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei 'vroeger pop', dus ik dacht dat 't nu wat anders was
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het nummer kapt ineens af!Die CD loopt gewoon in 1 adem door.
Hij zou nog 1 avond per week doen, maar daar merk ik verdomd weinig van!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
doet dragems geen draaien meer btw?
vond zijn shows altijd wel leukquote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou nog 1 avond per week doen, maar daar merk ik verdomd weinig van!
Tja en als ik die fagging microfoon aan het werken zou krijgen, zou ik er nog wat tussen kunnen lullen om de overgang minder extreem te laten lijken!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Geef t nummer maar weer de schuld.
Ik zit je maar te plagen trouwens. Zelf ga ik er niet eens aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |