Ja zolang ze d'r mond houdt, is het prima te doenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het liedje van Azerbeidzjan gezien op YouTube.
Wat een sexy madam die Nikki
We gaan er voorquote:
Neequote:
Ja, hij deed niet hard zijn best om zich in te likken bij de TROS. Ook nog kort commentaar op het commentaar, in een slinkse "ik vind het leuker als het met wat humor gebeurt"-manier.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zei ie dat?
Nou, die is weer voor jaren in de ban.
Nou ja in een notendop: het zit allemaal een beetje tegen enzo, dus het duurt wat langerquote:
je bent GE-WEL-DIGquote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel verhuisd vandaag! Zonder kleerscheuren!
Je bent naakt overgegaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hehe, 1 verdiepingquote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot mijn ouders kwamen. Die begonnen hun kleren uit te trekken, en toen dacht ik "Dit gaat fout..." dus even iets aangetrokken.quote:
Ah, typische verhuizing dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja in een notendop: het zit allemaal een beetje tegen enzo, dus het duurt wat langer
Dat is wel verstandig ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot mijn ouders kwamen. Die begonnen hun kleren uit te trekken, en toen dacht ik "Dit gaat fout..." dus even iets aangetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik las "overgang"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Komt goed,quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja in een notendop: het zit allemaal een beetje tegen enzo, dus het duurt wat langer
Nou ja, in zoverre dat ik vandaag nog niet in mn nieuwe huis ga slapen maar morgenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, typische verhuizing dus.![]()
Maarre.... het-zit-even-tegen-maar-is-gauw-rechtgetrokken of AAAARRRGGHHHditkomtvandaagnietmeergoedenwemoetenmorgenverder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |