SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Ik snap het helemaal dat sommige bowlingbags bij bepaalde mensen er behoorlijk gay uit kan zien. Ik verzeker je echter dat ik verder helemaal geen 'homo-uiterlijk' heb.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zou kiezen voor een rugtas, ik vind bowlingbag algauw een beetje....mjah.....er gay eruit zien ofsow bij een jongen. Hangt natuurlijk van de tas af, maar goed.
Wat is je budget en waar heb je 'm voor nodig? Werk je als bouwvakker, ben je student, advocaat?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal dat sommige bowlingbags bij bepaalde mensen er behoorlijk gay uit kan zien. Ik verzeker je echter dat ik verder helemaal geen 'homo-uiterlijk' heb.
Tevens wat voor rugzak had je dan in gedachte? Heb zelf nog niet echt leuke gezien namelijk.
Heb die al eens gezien. Alleen vind ik het nogal zo'n typische pubertas en redelijk vrouwelijk door de vorm(lengte handvat), verder is het wel een mooie tas.quote:
M'n budget is denk ik zo'n 55 euro. Op dit moment heb ik het nog nergens voor nodig, maar wil het vanaf september gebruiken voor studie. Waarschijnlijk wel eens laptop mee, maar voornamelijk voor papier.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef destrovel het volgende:
[..]
Wat is je budget en waar heb je 'm voor nodig? Werk je als bouwvakker, ben je student, advocaat?
Ik heb zelf een laptoprugzak; kan mn laptop (no shit?) in mee, plus nog een vak voor redelijk veel papieren. Of zonder laptop nog veel meer papieren. Heeft lekker brede schouderbanden, een gevoerde achterkant en heeft een wat minder afgeronde bovenkant, waardoor het een wat zakelijker of "stoerder" uiterlijk heeft dan eastpack e.d.
Dat zei m'n moeder inderdaad ook, echter zien ze er vaak wel nice uit. Zakelijk, maar toch stoer.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef fathank het volgende:
Bowlingtas moet je altijd vasthouden. En dat gaat gauw vervelen..
Beste maat, een bowlingtas en zeker eentje met het EA logo of Adidas ziet er niet zakelijk uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder inderdaad ook, echter zien ze er vaak wel nice uit. Zakelijk, maar toch stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |