abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 18:50:48 #1
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96850362
Nou laat ik het maar zo kort mogelijk samenvatten.

Ik gebruik nu al een paar jaar een schoudertas maar merk de laatste tijd dat dit erg onhandig is in bepaalde situatie's.

Op dit moment zit ik dus te twijfelen of ik een bowlingbag of rugzak zal aanschaffen. Heb het pas rond september nodig dus zo'n haast is er niet mee. Ben zelf rond de 20 en wil dus graag een wat zakelijkere/volwassenere tas, hoeft niet meteen een aktetas o.i.d. te zijn, maar ook weer niet Bjorn Borg of Eastpak (uitzonderingen daargelaten) :)

Dus heb ik een vraag aan jullie, zou ik een rugtas of bowlingbag aanschaffen, en welke?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:53:26 #2
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_96850466
Ik zou kiezen voor een rugtas, ik vind bowlingbag algauw een beetje....mjah.....er gay eruit zien ofsow bij een jongen. Hangt natuurlijk van de tas af, maar goed.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:55:59 #3
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96850556
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zou kiezen voor een rugtas, ik vind bowlingbag algauw een beetje....mjah.....er gay eruit zien ofsow bij een jongen. Hangt natuurlijk van de tas af, maar goed.
Ik snap het helemaal dat sommige bowlingbags bij bepaalde mensen er behoorlijk gay uit kan zien. Ik verzeker je echter dat ik verder helemaal geen 'homo-uiterlijk' heb.
Tevens wat voor rugzak had je dan in gedachte? Heb zelf nog niet echt leuke gezien namelijk.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:10:19 #4
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_96851133
Geen idee wat voor rugtas :@ Daar had ik nog niet aan gedacht. Zelf zou ik denken aan een simpele rugtas, zonder al te veel poespas. Zwart bijvoorbeeld.

Vaak zien laptop rugtassen er wel iets zakelijker uit. Bijvoorbeeld:

Ik zou aannemen dat je sommige van die tassen niet altijd hoeft te gebruiken voor een laptop, maar ook voor eigen zakelijk/ volwassener gebruik.

Tis toch veelal een persoonlijke smaak van jezelf.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:11:50 #5
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_96851195
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Ik snap het helemaal dat sommige bowlingbags bij bepaalde mensen er behoorlijk gay uit kan zien. Ik verzeker je echter dat ik verder helemaal geen 'homo-uiterlijk' heb.
Tevens wat voor rugzak had je dan in gedachte? Heb zelf nog niet echt leuke gezien namelijk.
Wat is je budget en waar heb je 'm voor nodig? Werk je als bouwvakker, ben je student, advocaat?

Ik heb zelf een laptoprugzak; kan mn laptop (no shit?) in mee, plus nog een vak voor redelijk veel papieren. Of zonder laptop nog veel meer papieren. Heeft lekker brede schouderbanden, een gevoerde achterkant en heeft een wat minder afgeronde bovenkant, waardoor het een wat zakelijker of "stoerder" uiterlijk heeft dan eastpack e.d.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_96851234
Adidas Bowlingtas.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:54:28 #7
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96853141
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:12 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Adidas Bowlingtas.
Heb die al eens gezien. Alleen vind ik het nogal zo'n typische pubertas en redelijk vrouwelijk door de vorm(lengte handvat), verder is het wel een mooie tas.
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef destrovel het volgende:

[..]

Wat is je budget en waar heb je 'm voor nodig? Werk je als bouwvakker, ben je student, advocaat?

Ik heb zelf een laptoprugzak; kan mn laptop (no shit?) in mee, plus nog een vak voor redelijk veel papieren. Of zonder laptop nog veel meer papieren. Heeft lekker brede schouderbanden, een gevoerde achterkant en heeft een wat minder afgeronde bovenkant, waardoor het een wat zakelijker of "stoerder" uiterlijk heeft dan eastpack e.d.
M'n budget is denk ik zo'n 55 euro. Op dit moment heb ik het nog nergens voor nodig, maar wil het vanaf september gebruiken voor studie. Waarschijnlijk wel eens laptop mee, maar voornamelijk voor papier.

Zakelijk en stoer spreekt mij zeker aan. Wil sowieso, bij wijze van spreken, geen nerdtas.
  maandag 16 mei 2011 @ 15:46:36 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_96889102
Bowlingtas moet je altijd vasthouden. En dat gaat gauw vervelen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 16 mei 2011 @ 19:21:58 #9
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96899339
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef fathank het volgende:
Bowlingtas moet je altijd vasthouden. En dat gaat gauw vervelen..
Dat zei m'n moeder inderdaad ook, echter zien ze er vaak wel nice uit. Zakelijk, maar toch stoer.
pi_96899884
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Dat zei m'n moeder inderdaad ook, echter zien ze er vaak wel nice uit. Zakelijk, maar toch stoer.
Beste maat, een bowlingtas en zeker eentje met het EA logo of Adidas ziet er niet zakelijk uit.
Dat is geen mening, maar een feit.
Maargoed, ik kan je niks adviseren. Niet voor 55 euro in elk geval.
pi_96901831
Ik zou gewoon stylo eastpakje dragen. Is toch wel easy
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')