abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96848557
Ik krijg over een aantal maanden een nieuwe badkamer.
Hierin komt een inloopdouche met een goot (zie tekening)
Ik zit nu even met het punt hoe ik deze moet gaan tegelen en hoe ik er een juiste afschot in krijg.Of is het misschien makkelijker om de goot tegen de achterwand te zetten?
De tegels die ik ga gebruiken zijn 60x60.

Ook zou ik graag jullie mening willen over het gebruik van een Kerdimat. Is dit noodzakelijk of valt het allemaal wel mee?

Graag jullie advies.

PS: ondervloer is beton

[ Bericht 8% gewijzigd door Juppehup op 15-05-2011 18:59:10 ]
pi_96849037
Vind t een beetje een rare indeling...
Ingang erg krap, je loopt zo tegen de wastafel aan... rechts achterin veel ruimte.
pi_96850565
Dat is niet de vraag.....
pi_96852515
En als je je easy drain aan de 'ingang' van je douche doet?
Dan kun je in de hoek wat hoger beginnen en hoef je niet heel je vloer iets hoger te doen zodat het bij je douche afloopt naar je easy drain?
Time's fun when you're having flies.
pi_96859911
Is idd misschien ook een goed idee....
Ik zit alleen met het punt hoe ik ervoor ga zorgen dat ik nergens een rand krijg in mn tegelwerk.
De breedte is 2m dus ik heb min. 2cm afloop nodig. Met de goot in het midden is dat dus 1 cm.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:34:08 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_96863966
Kies alsjeblieft voor kleinere tegels. Wij hebben 60x60 genomen, maar met afschot maken is dat een drama. Na iedere douchebeurt weer met de trekker rond om het water in de drain te krijgen. Tegelzetter had ook al geadviseerd kleinere tegels te nemen, zodat veel meer afschot mogelijk is, maar helaas waren wij eigenwijs.

Het is dat het nog geen jaar ligt, maar anders had ik erover heen getegeld :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')