Natuurlijk nietquote:
Kut. Nu heb ik zin in pizzaquote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef Stuurver het volgende:
Die schaal is net groot genoeg voor een pizza
Dat hij volgend jaar zeker weer bij ajax blijft spelenquote:
Heeft zijn contract verlengt toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef BrandX het volgende:
Zou dit Ooijer zijn afscheidswedstrijd zijn geweest?
Ja Twente heeft zich laten ownen door de sfeer in de ArenA. Dat heeft Ajax slim gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Geo3kant het volgende:
Man man man wat was twente slecht.. ze stonden volgens mij stijf van de zenuwen.
Maar.. ajax terecht gewonnen, veel beter, sterker, jagen, alle afvallende ballen.
Terecht gewonnen.
Wij eten straks tartaartjes. Ik wil ook pizza eigenlijkquote:
Al die voetbalanalisten: "Twente gaat gewoon winnen hoor, Ajax wint nooooit van dit Twente.."quote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Geo3kant het volgende:
Man man man wat was twente slecht.. ze stonden volgens mij stijf van de zenuwen.
Maar.. ajax terecht gewonnen, veel beter, sterker, jagen, alle afvallende ballen.
Terecht gewonnen.
Geniet ervan, ik zal me inhouden..quote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Al die voetbalanalisten: "Twente gaat gewoon winnen hoor, Ajax wint nooooit van dit Twente.."
Fuck hen, fuck Twente en fuck PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |