ik had al een date hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou zelfs dat kan ik wel begrijpen maar ik begrijp niet dat volwassene en kids in 1 chat samen gaan.
Heyy brengt me op een idee, zullen we een dating site beginnen?
Kunnen we ons de klere lachen....
Ik maak er nooit 1 aan wacht altijd netje, moet alleen verdomme is leren niet tegen een slotje aan te knallenquote:
nee joh leuk een site met chat en cam....en wij dan volgen en ons rot lachenquote:
waarom open je niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik maak er nooit 1 aan wacht altijd netje, moet alleen verdomme is leren niet tegen een slotje aan te knallen
wat bedoel je dan???quote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee joh leuk een site met chat en cam....en wij dan volgen en ons rot lachen
ik zie t helemaal voor me
Ik zou (tijdje terug) samen met een oude maat (nu is hij een lul) een datingsite gaan openen, compleet met chats en cams...quote:
Dat volgen en rot lachen lijkt me leuk, maar zou zelf nooit zoals op die tiny on cam gaan zitten.Niet dat ik me ergens voor hoeft te schamen maar prive is privequote:Op zondag 15 mei 2011 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee joh leuk een site met chat en cam....en wij dan volgen en ons rot lachen
ik zie t helemaal voor me
Oh die is zo geweldig, krijg op gegeven moment gewoon een brok in me strot...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef MargrietV het volgende:
Deze zal ik nooit vergeten! .
Probeer maar eens niet te lachen!
die ken ik! Mijn zus heeft met haar op de spinazieacademie gezeten!quote:
nou dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Dat volgen en rot lachen lijkt me leuk, maar zou zelf nooit zoals op die tiny on cam gaan zitten.Niet dat ik me ergens voor hoeft te schamen maar prive is prive
ik denk dat niemand van FOK zijn cam durft aan te zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou (tijdje terug) samen met een oude maat (nu is hij een lul) een datingsite gaan openen, compleet met chats en cams...
Wij de boel beheren enzo.
Maar als dan dat soort figuren als gister erop zitten kan je jezelf gewoon een breuk lachen.
Zag ik ff voor me
toch zijn er zat die zoiets doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat niemand van FOK zijn cam durft aan te zetten
Die is zo leukquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef MargrietV het volgende:
Deze zal ik nooit vergeten! .
Probeer maar eens niet te lachen!
willy alfredo????????????Roept u maarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef MargrietV het volgende:
Zo heb ik jullie al genoeg verveeld:? Dan ga ik gewoon verder met mijn spelletje! Roept U maar lol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |