quote:
Je adem inhouden en tot 1408723458475938484 tellen. Vals spelen telt niet, en als je de tel kwijtraakt moet je opnieuw beginnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Alle vrouwen? Ook je moeder?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:35 schreef smikels187 het volgende:
haai,
ik ben 16 jr
kep maar 1 keer een vriendin gehad die me zo in de shit heb laten zitten...
tis 9x aan en uit gegaan in 1 jaar, waarvan zij 3x vreemd gegaan is het 4x gwn voor de lol heeft uitgemaakt en waarvan ze we 2x uit elkaar drijfden
kep nu lang geen contact meer met haar
kort daarna ontmoete ik een meisje gwn via hyves
beetje krabbelen enzo je weet hoe dat gaat
daarna msnnen, ik wilde graag een date met haar en zij wilde dat ook
ik me er helemaal op verheugen enzo en op een gegeven moment belde ze me en ze wilde geet date meer omdat ze nog niet over haar ex heen was.
ik zeg..... dat ken gebeuren maar zeg dat dan alsjeblieft eerder.
maarja daarna ff geen contact en jahooor en paar dagen later heeft ze een andere vriend helemaal uit het niets WTF
en dit is mij ook al zo,n 2x gebeurd
sinsdien heb ik er een soort van trauma/probleem eraan overgehouden
ik vind alle vrouwen op deze godsverkankerde wereld gwn hoeren/sletten/egoistisch/alleen maar aan hun zelf denken
als een meisje me nu aanspreekt dan loop ik gwn weg er komt in mezelf op (tis weer zo,n vieze kk slet hoef ik niet)
hoe kom ik van dit gezeik af????
quote:groot probleem met vrouwen
Dat zijn geen vrouwen; dat zijn meisjesquote:ik ben 16 jr
Hmm probeer wellicht een cursus Nederlands.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:35 schreef smikels187 het volgende:
haai,
ik ben 16 jr
kep maar 1 keer een vriendin gehad die me zo in de shit heb laten zitten...
tis 9x aan en uit gegaan in 1 jaar, waarvan zij 3x vreemd gegaan is het 4x gwn voor de lol heeft uitgemaakt en waarvan ze we 2x uit elkaar drijfden
kep nu lang geen contact meer met haar
kort daarna ontmoete ik een meisje gwn via hyves
ik me er helemaal op verheugen enzo en op een gegeven moment belde ze me en ze wilde geet date meer omdat ze nog niet over haar ex heen was.
ik zeg..... dat ken gebeuren maar zeg dat dan alsjeblieft eerder.
maarja daarna ff geen contact en jahooor en paar dagen later heeft ze een andere vriend helemaal uit het niets WTF
en dit is mij ook al zo,n 2x gebeurd
sinsdien heb ik er een soort van trauma/probleem eraan overgehouden
ik vind alle vrouwen op deze godsverkankerde wereld gwn hoeren/sletten/egoistisch/alleen maar aan hun zelf denken
als een meisje me nu aanspreekt dan loop ik gwn weg er komt in mezelf op (tis weer zo,n vieze kk slet hoef ik niet)
hoe kom ik van dit gezeik af????
ik snap het wel, zij is leuk en mensen willen graag bij haar zijn. jij bent niet leuk, en daarom zit je achter je pc te miepenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:57 schreef smikels187 het volgende:
jah voor haar is het leuk
maar ze was tog niet over haar ex heen?
dan lijkt het me logisch dat je ff niemand neemt
ik snap ook niet hoe snel ze dat voor elkaar krijgt
Geloof je nu echt dat ze nog niet over haar ex heen was?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:57 schreef smikels187 het volgende:
jah voor haar is het leuk
maar ze was tog niet over haar ex heen?
dan lijkt het me logisch dat je ff niemand neemt
ik snap ook niet hoe snel ze dat voor elkaar krijgt
ja ik geloofde dat jaquote:Op zondag 15 mei 2011 16:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geloof je nu echt dat ze nog niet over haar ex heen was?
wat zal jij doenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef 314 het volgende:
[..]
ik snap het wel, zij is leuk en mensen willen graag bij haar zijn. jij bent niet leuk, en daarom zit je achter je pc te miepen
die andere kerel is ook leuk, en daarom wil ze graag bij hem zijn
Ze probeerde eigenlijk te vertellen dat ze je niet meer moest omdat ze een andere jongen had gevonden.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef smikels187 het volgende:
[..]
ja ik geloofde dat ja
ze kwam gwn aandacht tekort
net als vele andere meisjes
Ik zou een cursus Nederlands nemen of beter opletten op school.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:05 schreef smikels187 het volgende:
[..]
wat zal jij doen
als je op het gebied van liefde aan alle kanten in de zeik genomen word
doe maar welquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef smikels187 het volgende:
ja dat zal het zijn
mijn spelling is wel in orde
maar ik heb geen zin om het allemaal zo goed mogelijk uit te schrijven
neej manquote:Op zondag 15 mei 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze probeerde eigenlijk te vertellen dat ze je niet meer moest omdat ze een andere jongen had gevonden.
[..]
Ik zou een cursus Nederlands nemen of beter opletten op school.
je moet gewoon plezier maken met je vrienden, en dan eens in het echt een meisje tegenkomen ipv chatten via hyves en dan wat afspreken.. tuurlijk kom je dan van een koude kermis thuis, omdat je dat mens helemaal niet kent en zij jou ook niet, en dus geen fuck om jouw gevoelens geeftquote:kort daarna ontmoete ik een meisje gwn via hyves
ik me er helemaal op verheugen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |