vanaf 23.00 pasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:54 schreef Tarado het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)-vs-real-madrid.html (engels commentaar)
even een QFT!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar ik wil iedereen die via streams het voetbal wil volgen het programma PC Streams aanraden. Ik weet niet of ik mag linken, maar google er maar eens op.
Ik kijk (als het mogelijk is) via Sopcast, maar zal eens kijken straks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar ik wil iedereen die via streams het voetbal wil volgen het programma PC Streams aanraden. Ik weet niet of ik mag linken, maar google er maar eens op.
PC Streams biedt ook genoeg linkjes via DSC1 t/m 5 aan, dat is SopCastquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk (als het mogelijk is) via Sopcast, maar zal eens kijken straks.
Dus ik hoef al niet meer te kijken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PC Streams biedt ook genoeg linkjes via DSC1 t/m 5 aan, dat is SopCast
ik las jouw post als dat je PC Streams als 'vervanger' voor SopCast zagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus ik hoef al niet meer te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |