Summer zegt kut, tfm zegt verband...quote:
Scherp.quote:
quote:
GMTAquote:Op zondag 15 mei 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Summer zegt kut, tfm zegt verband...
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Summer zegt kut, tfm zegt verband...
Beetje ondisrespectloos tegenover Bill, moet ik wel zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
Vakantiepica's.
Gelieve niet te quoten.Die poes ligt lekker in het zonnetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:
Pap en mam wilde dat ik met ze meeging naar mijn tante, daar had ik GEEN zin in want het is daar heel saai en ik moet huiswerk maken. Nu zijn ze weg (gelukkig) en boosquote:
Niks van aantrekken, ze vinden het zelf gewoon ook saai, en jammer dat jij niet mee gaat om ze te vermaken, en voor afleidingquote:Op zondag 15 mei 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pap en mam wilde dat ik met ze meeging naar mijn tante, daar had ik GEEN zin in want het is daar heel saai en ik moet huiswerk maken. Nu zijn ze weg (gelukkig) en boos
Whehequote:Op zondag 15 mei 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ze vinden het zelf gewoon ook saai, en jammer dat jij niet mee gaat om ze te vermaken, en voor afleiding
Lijkt me de leukste reden, ik zeg ook maar watquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oops
01. 204 RockNijntje
02. 088 Trevland
03. 064 Koen66
Vandaag? Tot nu toe?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oops
01. 204 RockNijntje
02. 088 Trevland
03. 064 Koen66
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |