Succesquote:Op zondag 15 mei 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Ik naai eruit..
Iedereen veel succes/prettige wedstrijd, zal spannend worden.
Naderhand geen bushokjes slopen enzo he
Forza Twente
Dit is al een reden om geen abonnement te nemen; bij elke belangrijke pot ligt het eruit, althans zo voelt het.quote:
Nee serieus, ik dacht dat Ajacieden voor FC Twente gingen supporteren.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:15 schreef Bolter het volgende:
Zo die Belg is smart: "Het is normaal dat Ajax supporters voor Ajax supporteren."
Nee, want dan werd deze wedstrijd opeens weer over twee wedstrijden gespeeldquote:
Is er al wat bekend wat ze gaan doen ?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat ze de sfeeractie van Ajax zometeen goed in beeld brengen
Ohja.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, want dan werd deze wedstrijd opeens weer over twee wedstrijden gespeeld.
Dat is alleen beker heaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, want dan werd deze wedstrijd opeens weer over twee wedstrijden gespeeld.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef remlof het volgende:
Dus als PSV wint van Groningen wordt de verliezer van deze wedstrijd derde en mag niet eens meedoen aan de CL voorronde
Ajax heeft thuisvoordeel, Twente heeft spelvoordeel omdat ze ook gelijk mogen spelen. Als Twente voor komt te staan wordt het bijna onmogelijk voor Ajax om nog te winnen...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Dit kan niet anders, ajax MOET kampioen worden!
Elk ?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Er liggen beneden elk vak spandoeken klaar dacht ik
Yupquote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef remlof het volgende:
Dus als PSV wint van Groningen wordt de verliezer van deze wedstrijd derde en mag niet eens meedoen aan de CL voorronde
r zullen vast wel enorme TIFO acties zijn ja, daar ben ik wel benieuwd naarquote:
En bij gelijkspel?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef remlof het volgende:
Even gefixt, zat een foutje in.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Dit kan niet anders, FC Twente MOET kampioen worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |