Waar gaat dat nou weer overquote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef Moody het volgende:
We zullen zien hoe goed en sportief de fans van Ajax zijn, mochten ze geen kampioen worden.
Ben benieuwd....
Het had Feyenoord-Ajax moeten zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
Blijf gewoon enorm tof figuur!
Jezus; dit is echt gewoon dé droomwedstrijd. Kan het nog steeds amper bevatten hoe vét dit is zeg
Dat sowieso, maakt niet uit wie er wint.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Denk dat, na het janken, de pleuris uit gaat breken
Maar dan 5 jaar geleden, want tegenwoordig kan je Feyenoord-Ajax geen klassieker meer noemen hoorquote:
Niet als je ziggo hebtquote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Kwaliteit het volgende:
kan iemand mij vertellen of er ook livestreams zijn, eventueel betalend?
digitale tv heb ik niet helaas
Is nog steeds de klassieker, alleen geen topper.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Maar dan 5 jaar geleden, want tegenwoordig kan je Feyenoord-Ajax geen klassieker meer noemen hoor
Blijft altijd een klassieker.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Maar dan 5 jaar geleden, want tegenwoordig kan je Feyenoord-Ajax geen klassieker meer noemen hoor
Sopcast 100801 en 100804quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.eredivisie.nl/live/quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Als Feyenoord zo speelt als laatst tegen PSV (2e wedstrijd dus) kan het nog best een mooie pot zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 14:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is nog steeds de klassieker, alleen geen topper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |