thx strawberryquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook heel kut, dat zij gewoon verder gaat met haar leven terwijl jij nog aan haar moet denken de hele dag. Maar dat slijt gelukkig. Probeer afleiding te zoeken met vrienden of door middel van hobbies.
Of andere vrouwen natuurlijk.
Strawberry is volgens mij een echte R&P goeroequote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
thx strawberryik vind je echt aardig
jij begrijpt me heb ik het gevoel
Strawberryquote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Strawberry is volgens mij een echte R&P goeroe
Strawberry weet altijd raad.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Strawberry is volgens mij een echte R&P goeroe
Ik denk dat ze een oogje op je heeft. Ik zou haar eens een PM of DM sturen, wie weetquote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
thx strawberryik vind je echt aardig
jij begrijpt me heb ik het gevoel
En toch zo ver weg.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:07 schreef Riddler86 het volgende:
Ik ben 24 en ze woont maar een half uur bij mij vandaan.
Wij hebben echt wel termenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef jeroenvvv het volgende:
eigenlijk moeten posts een "like"-button hebben. dan had ik Garisson72 laatste bericht geliked
mjah fok is dom, alle termen als trollen en inb4 komen van een andere plek op internet waar ik vanwege regels 1 en 2 niet over mag praten.
net als geenstijl btw :s nepsite
Fokjargon.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
noooit van gehoord :s
zal wel internet dialect zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |