volgens mij zijn alle vrouwen stiekem sloeries, behalve lelijkerds die niemand kunnen krijgenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ze toch sloerie is moet je niet eens willen dat het je vriendin is.
Ballen, groei ze.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef jeroenvvv het volgende:
jah dat weet ik wel, maar ik vind geen enkel meisje zo leuk als mn vriendinnetje
ik denk nog elke dag aan haar, zit de hele tijd te huilen en voel me zo kut
HALLO HET IS JE VRIENDIN NIET HET IS JE EX EN JA ZE LAAT ZICH UITWONEN DOOR ANDERE KERELS!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef jeroenvvv het volgende:
jah dat weet ik wel, maar ik vind geen enkel meisje zo leuk als mn vriendinnetje
qftquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle vrouwen stiekem sloeries, behalve lelijkerds die niemand kunnen krijgen
En ze zijn allemaal tegen jou, behalve die vadsige lelijkerds, en jij zal forever alone zijn en eenzaam sterven na een uitzichtloos voortslepend bestaan vol alcohol en tegenslag. Nog vragen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef jeroenvvv het volgende:
volgens mij zijn alle vrouwen stiekem sloeries, behalve lelijkerds die niemand kunnen krijgen
Hey hey, beetje respect he, het is wel je vriendin geweest jaquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef jeroenvvv het volgende:
ik bedoel, ik heb zo mn best voor die hoer gedaan
Ja hij moest betalen. Een hoer dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey hey, beetje respect he, het is wel je vriendin geweest ja
Maar als het meerdere mannen per week is is het toch wel een beetje extreem denk ik?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
haha, jij gelooft vrouwen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef jeroenvvv het volgende:
ze zei zelfs, later wil ik met je trouwen blabla
en dan doet ze dit?!
Verhuis dan terug naar dat achterlijke gat waar je eerst woonde.quote:bovendien zijn bijna alle vrouwen die je in amsterdam tegen komt uitgewoonde hoeren
Laat losquote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef jeroenvvv het volgende:
ik denk nog elke dag aan haar, zit de hele tijd te huilen en voel me zo kut
Ik heb mijn ex ook compleet uitgescholden en dingen verweten via een zeer uitgebreid mailtje. Dit heb ik gedaan omdat ze het via msn heeft uitgemaakt en daarvoor nooit had aangegeven dat ze de relatie niet meer leuk vond etc. etc.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey hey, beetje respect he, het is wel je vriendin geweest ja
Nee hoor dat doen 12 jarige wel vaker.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ook compleet uitgescholden en dingen verweten via een zeer uitgebreid mailtje. Dit heb ik gedaan omdat ze het via msn heeft uitgemaakt en daarvoor nooit had aangegeven dat ze de relatie niet meer leuk vond etc. etc.
Was dit ook slecht van mij?
Dus als je ex het uitmaakt via een lullig msn gesprekje moet je dat maar over je heen laten gaan?quote:
Neuk haar beste vriendin. Gewoon omdat het kan. Plus dat je jezelf daarna een stuk beter voelt.quote://edit: Ik was ook hopeloos verliefd op haar en ze was ook echt de "ware" voor me enzo. Het doet nog steeds pijn als ik er over nadenk.
Het is het type waar je op bent gevallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Dus als je ex het uitmaakt via een lullig msn gesprekje moet je dat maar over je heen laten gaan?
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Neuk haar beste vriendin. Gewoon omdat het kan. Plus dat je jezelf daarna een stuk beter voelt.
Wat voor type bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is het type waar je op bent gevallen.
En over je heen laten gaan?Uitschelden in een mailtje. Dat zal haar leren! Vooral de bevestiging dat ze de juiste beslissing heeft genomen heeft haar dat waarschijnlijk geleerd
Fotoboek van RobbieRicardoquote:Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
waar is de tijd gebleven dat mensen nog echt werk maakten van een verzonnen R&P topic?
Gewoon doorgaan met wat je normaal doet en niet gaan lopen janken dat alle vrouwen hoeren zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef jeroenvvv het volgende:
k heb een vraag voor andere gasten:
mij deed het altijd pijn als ik erover nadacht dat ze alles al met andere jongens had gedaan, en dat andere jongens die niks om haar gaven in haar hebben gezeten
hoe gaan jullie daar mee om?
tegenwoordig zijn alle vrouwen 20+ afgelikte boterhammen volegens mij
Al met al, jij hebt op het moment een heel verkeerd beeld van alles, neem een drankje en ga even feesten en leef je uit.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef jeroenvvv het volgende:
:S maar we wonen allemaal in nederland toch
waarom zijn alle vrouwen zulke hoeren? Sorry?
en al die bullshit die ze geven
ik had ook ruzie met mn ex, vlak voordat het uit ging. ik zei "je lijkt wel een hoer!"Had je niet moeten doen in een opvlieging omdat ze weer uit was gegaan zonder er wat van te zeggenJe moet je vriendin nooit opeisen en niks van zich had laten horen terwijl ik me zorgen liep te maken
2 dagen later gingen we het goedmaken, toen zei ze heel zielig "ik ben geen hoer"
nadat we terug kwamen van een feest waar ze met allemaal jongens ging staan flirtenJe bent jaloers en beeld dingen in waar ik bij was
ze was m'n eerste vriendin enzo, alles voor mij het eerst.
zij had al een paar exen
k heb een vraag voor andere gasten:
mij deed het altijd pijn als ik erover nadacht dat ze alles al met andere jongens had gedaan, en dat andere jongens die niks om haar gaven in haar hebben gezeten
hoe gaan jullie daar mee om?
tegenwoordig zijn alle vrouwen 20+ afgelikte boterhammen volegens mij
Als waarin?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:00 schreef jeroenvvv het volgende:
njah misschien hebben jullie wel een punt
Dat is wat jij denktquote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef jeroenvvv het volgende:
best wel kut eigenlijk :s want chicks worden er na hun 20e ook niet echt beter op
21quote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt
Hoe oud ben jij?
Mik op 12-jarigen, dan heb je ff de tijd nog.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef jeroenvvv het volgende:
best wel kut eigenlijk :s want chicks worden er na hun 20e ook niet echt beter op
Dat je het over jezelf zegt ......betekent dat je over zelfkennis beschikt dus je kan nog bestquote:
Je lijkt wel een wijf met je zeiktirades.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:13 schreef jeroenvvv het volgende:
Ze worden er niet beter op hoor :s want:
- ze worden dik
- het is allemaal minder speciaal, ze hebben van alles al meegemaakt
- ze zijn minder strak (lees: uitgewoond)
- ze hebben alles al gedaan
- ze gaan moeilijker doen
- ze spelen meer spelletjes
- ze worden er lelijker op
- ze gaan op hun moeder lijken
- moet je eens nadenken hoeveel piemels er al in hun bek is geweest waar je mee moet gaan zoenen
- laat staan sperma![]()
- ze hebben meer kans om drager te zijn van één of meerdere SOA's
- pfeiffer
- koortslippen
- herpes
- Straks willen ze nog kinderen
- Ze zijn meer uit op geld
- onder de 20 cm tel je niet meer mee
- sommigen zijn emotionele wrakken die kut ex vriendjes hebben gehad waardoor ze iedere jongen de schuld geven
- ze hebben een sexueel verleden
I rest my case.
what goes around comes aroundquote:Op zondag 15 mei 2011 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met je zeiktirades.
fijn, nou, doei!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:22 schreef jeroenvvv het volgende:
sorry, ik ben echt een vrouwenhater nu
en dat voelt wel ff goed moet ik zeggen.
tip 1quote:Op zondag 15 mei 2011 14:22 schreef jeroenvvv het volgende:
sorry, ik ben echt een vrouwenhater nu
en dat voelt wel ff goed moet ik zeggen.
nee ze was bijna perfect :squote:Op zondag 15 mei 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
Kan je met al je woede niet even pics van je ex posten?
Dan kunnen we beter oordelen of het echt een hoer is.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
en 'size doesn't matter' is natuurlijk gelul (), maar dat weet je diep van binnen ook wel natuurlijk.. ookal kwam je nooit zo diep bij haar
oke maar rondneuken zodat je grotere pik kan krijgen is dus eisen stellen, en ben je geen hoerquote:Op zondag 15 mei 2011 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, die stellen eisen aan hun partners, als je iemand treft die dat NIET doet is het juist een hoer
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
en 'size doesn't matter' is natuurlijk gelul (), maar dat weet je diep van binnen ook wel natuurlijk.. ookal kwam je nooit zo diep bij haar
Eisen stellen maakt ze niet meteen hoeren.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:34 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
serieus? dus vrouwen zijn echt gewoon hoeren
je moet toch in eerste instantie een hoer zijn om te weten hoe groot iemand daar beneden isquote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eisen stellen maakt ze niet meteen hoeren.
Waarom ben je dan meteen een hoer?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef jeroenvvv het volgende:
je moet toch in eerste instantie een hoer zijn om te weten hoe groot iemand daar beneden is
Of je vriendin heeft geluk gehad en net die ene gevonden die haar kan bekoren.quote:bovendien heeft volgens mij maar een paar procent een hele grote jodokus, dus dan ben je al best wel een rijtje afgegaan
Niet dat ik het ermee eens ben, random mensen neuker vs neuken met iemand waar je verliefd op bent. Blijkbaar was zij niet verliefd op jou TS, zo simpel is het.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle vrouwen mensen stiekem sloeries, behalve lelijkerds die niemand kunnen krijgen
dat heeft ze niet, want ze gaat iedereen af.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom ben je dan meteen een hoer?
[..]
Of je vriendin heeft geluk gehad en net die ene gevonden die haar kan bekoren.
Blijf dat maar denken, dat helpt.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
dat heeft ze niet, want ze gaat iedereen af.
ze had ook alweer een nieuwe vriend (rebound), maar daar is het ook alweer mee uit
ze is gewoon een hoer, net als bijna elke vrouw tegenwoordig
true, leuke quote ook:quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet dat ik het ermee eens ben, random mensen neuker vs neuken met iemand waar je verliefd op bent. Blijkbaar was zij niet verliefd op jou TS, zo simpel is het.
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
true, leuke quote ook:
Don't waste tears over the inevitable/unchangeable.
nee, gadverquote:Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar als vrouwen zo kut zijn, ga je toch lekker achter de mannen aan.
Once you go white, you'll have seen the light.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:07 schreef jeroenvvv het volgende:
once you go black, we don't want you back
hahahahahahahahahahahhahahahaahquote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Once you go white, you'll have seen the light.
Was ook niet al te serieus bedoeld, maar heb jij zelf niet die neiging om wat meer ervaring op te doen op seksueel gebied zonder je te binden in een relatie? In ieder geval is jouw vriendin er eerlijk over geweest en heeft ze het uitgemaakt. Haar gevoel voor jou was niet genoeg. Beter dan iemand die moeilijk alleen kan zijn en tegen beter weten in bij je blijft, en ondertussen vreemdgaat met een hoop mannen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:07 schreef jeroenvvv het volgende:
nee, gadver
hippie samenleving dit
vrije sex, oh, vind je dat niet leuk? anders ga je toch achter de mannen aan?
weet je, ik geloof niet in god enzo en die bullshit in de bijbel
maar ik denk dat ik ga doen alsof, die vrouwen zijn daar volgens mij wat netter dan dat vrije gedoe met al die sletten
jah je hebt gelijk, het is gewoon zo kut :squote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was ook niet al te serieus bedoeld, maar heb jij zelf niet die neiging om wat meer ervaring op te doen op seksueel gebied zonder je te binden in een relatie? In ieder geval is jouw vriendin er eerlijk over geweest en heeft ze het uitgemaakt. Haar gevoel voor jou was niet genoeg. Beter dan iemand die moeilijk alleen kan zijn en tegen beter weten in bij je blijft, en ondertussen vreemdgaat met een hoop mannen.
hahah :pquote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, want vrouwen zijn hoeren als ze meer dan 1 man geneukt hebben, en mannen 'het haantje', dus hup TS, neuken met dat pincet van je!
Jij sprong - na het lezen van de OP - ook meteen naar het profiel om te kijken naar reg. dat. en de rest van z'n posts?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
waar is de tijd gebleven dat mensen nog echt werk maakten van een verzonnen R&P topic?
Dat is ook heel kut, dat zij gewoon verder gaat met haar leven terwijl jij nog aan haar moet denken de hele dag. Maar dat slijt gelukkig. Probeer afleiding te zoeken met vrienden of door middel van hobbies.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:14 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
jah je hebt gelijk, het is gewoon zo kut :s
vooral omdat ik me bij niemand voel zoals bij haar. ik mis haar.:'(
en t ergst vind ik dat ze gewoon serieus met andere jongens neukt, en mij niet zo erg mist
thx strawberryquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook heel kut, dat zij gewoon verder gaat met haar leven terwijl jij nog aan haar moet denken de hele dag. Maar dat slijt gelukkig. Probeer afleiding te zoeken met vrienden of door middel van hobbies.
Of andere vrouwen natuurlijk.
Strawberry is volgens mij een echte R&P goeroequote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
thx strawberryik vind je echt aardig
jij begrijpt me heb ik het gevoel
Strawberryquote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Strawberry is volgens mij een echte R&P goeroe
Strawberry weet altijd raad.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Strawberry is volgens mij een echte R&P goeroe
Ik denk dat ze een oogje op je heeft. Ik zou haar eens een PM of DM sturen, wie weetquote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
thx strawberryik vind je echt aardig
jij begrijpt me heb ik het gevoel
En toch zo ver weg.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:07 schreef Riddler86 het volgende:
Ik ben 24 en ze woont maar een half uur bij mij vandaan.
Wij hebben echt wel termenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef jeroenvvv het volgende:
eigenlijk moeten posts een "like"-button hebben. dan had ik Garisson72 laatste bericht geliked
mjah fok is dom, alle termen als trollen en inb4 komen van een andere plek op internet waar ik vanwege regels 1 en 2 niet over mag praten.
net als geenstijl btw :s nepsite
Fokjargon.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
noooit van gehoord :s
zal wel internet dialect zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |