volgens mij zijn alle vrouwen stiekem sloeries, behalve lelijkerds die niemand kunnen krijgenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ze toch sloerie is moet je niet eens willen dat het je vriendin is.
Ballen, groei ze.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef jeroenvvv het volgende:
jah dat weet ik wel, maar ik vind geen enkel meisje zo leuk als mn vriendinnetje
ik denk nog elke dag aan haar, zit de hele tijd te huilen en voel me zo kut
HALLO HET IS JE VRIENDIN NIET HET IS JE EX EN JA ZE LAAT ZICH UITWONEN DOOR ANDERE KERELS!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef jeroenvvv het volgende:
jah dat weet ik wel, maar ik vind geen enkel meisje zo leuk als mn vriendinnetje
qftquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle vrouwen stiekem sloeries, behalve lelijkerds die niemand kunnen krijgen
En ze zijn allemaal tegen jou, behalve die vadsige lelijkerds, en jij zal forever alone zijn en eenzaam sterven na een uitzichtloos voortslepend bestaan vol alcohol en tegenslag. Nog vragen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef jeroenvvv het volgende:
volgens mij zijn alle vrouwen stiekem sloeries, behalve lelijkerds die niemand kunnen krijgen
Hey hey, beetje respect he, het is wel je vriendin geweest jaquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef jeroenvvv het volgende:
ik bedoel, ik heb zo mn best voor die hoer gedaan
Ja hij moest betalen. Een hoer dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey hey, beetje respect he, het is wel je vriendin geweest ja
Maar als het meerdere mannen per week is is het toch wel een beetje extreem denk ik?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
haha, jij gelooft vrouwen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef jeroenvvv het volgende:
ze zei zelfs, later wil ik met je trouwen blabla
en dan doet ze dit?!
Verhuis dan terug naar dat achterlijke gat waar je eerst woonde.quote:bovendien zijn bijna alle vrouwen die je in amsterdam tegen komt uitgewoonde hoeren
Laat losquote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef jeroenvvv het volgende:
ik denk nog elke dag aan haar, zit de hele tijd te huilen en voel me zo kut
Ik heb mijn ex ook compleet uitgescholden en dingen verweten via een zeer uitgebreid mailtje. Dit heb ik gedaan omdat ze het via msn heeft uitgemaakt en daarvoor nooit had aangegeven dat ze de relatie niet meer leuk vond etc. etc.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey hey, beetje respect he, het is wel je vriendin geweest ja
Nee hoor dat doen 12 jarige wel vaker.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ook compleet uitgescholden en dingen verweten via een zeer uitgebreid mailtje. Dit heb ik gedaan omdat ze het via msn heeft uitgemaakt en daarvoor nooit had aangegeven dat ze de relatie niet meer leuk vond etc. etc.
Was dit ook slecht van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |