Oh noes ... ik gister alvast code kopen, en blijkt nu dat ik al vanaf 12.00 kon kijken ???quote:
Dan lach je je kapot man, dat zijn echte mannen met gigantische spieren. Die van Twente krijg je plaatsvervangende schaamte als ze dat zouden doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef Geo3kant het volgende:
Twente moet gewoon zo beginnen voor de wedstrijd..dan schrik je jonge!
Geblesseerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Geo3kant het volgende:
Is die Lindgren geblesseerd of uitgeleend?
Lindgren is wel een goeie wissel vaak hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dat altijd zo 'meh' .. als je dan spelers ziet met zo'n medaille ofzo, bij het WK of landskampioen van die spelers die nooit gespeeld hebben..
Dan denk ik ook van hoe zouden die mensen zich voelen, leuk dat je een titel op je CV hebt.. maar je hebt 0 aandeel gehad.
Nee jonge.. je weet niet je overkomt, en Twente heeft al een mentaal voordeel, als ze dit doen staan ajax spelers te bibberen.. serieus.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan lach je je kapot man, dat zijn echte mannen met gigantische spieren. Die van Twente krijg je plaatsvervangende schaamte als ze dat zouden doen.
Je gaat daar echt niet van Bibberen. Bij rugby zijn ze allemaal gigantisch, en die van nieuw zeeland nog net een stapje groter en beter vaak. Bij deze wedstrijd zijn ze beide net zo smal klein en baggerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee jonge.. je weet niet je overkomt, en Twente heeft al een mentaal voordeel, als ze dit doen staan ajax spelers te bibberen.. serieus.
Die tegenstanders van hun zijn net zo groot en sterk, (bij rugby).. het maakt inpact hoe dan ook
Wat een mongool ben jij.quote:
Jong tijdens de Oscars pleurde ook iedereen (inclusief admins en mods) live streams neer... en nu mag dat nietquote:Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
Delete die link nou Dale, volgens mij nu de 2e keer dat ik het zeg?
Omdat ze nu anders aangeklaagd worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jong tijdens de Oscars pleurde ook iedereen (inclusief admins en mods) live streams neer... en nu mag dat niethoezo hypocriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |