Omdat Twentenaren arroganter zijn dan Ajacieden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Saind het volgende:
Waarom zien we nu al juigende tukkers en treurende ajacieden?
Of gewoon omdat ze blij zijn dat ze hier staan en misschien wéér kampioen wordenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat Twentenaren arroganter zijn dan Ajacieden.
That's Ronaldquote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Elusive het volgende:
frank de boer heeft zojuist al z'n credibility verloren
[ afbeelding ]
15-0quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen met z'n standaard "2-1" of "1-2"of zo. Doe is een gewaagde uitspraak man!
4-2 met 3 rode kaarten (Douglas, Jansen, Enoh.)quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen met z'n standaard "2-1" of "1-2"of zo. Doe is een gewaagde uitspraak man!
Je kan ook niet verwachten dat iedereen slim genoeg is om door te hebben dat Frank al lang met de selectie bezig is, en niet om een uur pas binnen komt lopen.quote:
+ Dat Maik de Boer het 3e b(r)oertje isquote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat iedereen slim genoeg is om door te hebben dat Frank al lang met de selectie bezig is, en niet om een uur pas binnen komt lopen.
Ik denk ook dat Vink vele rode kaarten aan Twente geeft mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
4-2 met 3 rode kaarten (Douglas, Jansen, Enoh.)
even emoticon herstel voor onze bansheequote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu in Marokko, ik zal er helaas weinig van mee krijgen, maar ik hoop dat Ajax de titel wint, anders Twente.²
wat vind jij van el ham ?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu in Marokko, ik zal er helaas weinig van mee krijgen, maar ik hoop dat Ajax de titel wint, anders Twente.:{²
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?quote:
Denk jij dat mensen je serieus nemen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?²
Waarom moet ik nu aan Neeltje Jans en de Deltawerken denkenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topspeler, niet voor niets clubtopscorer met geweldige dijwerken. Helaas hopeloos uit vorm. Hij speelt niet vandaag?²
Ja, ik bleef hopen dat hij zou gaan spelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Denk jij dat mensen je serieus nemen?
Hij is geblesseerd, zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stuur hem voor 3 miljoen naar PSV, en laat zijn ego achter in Amsterdam.. dan mag hij bij ons spelenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik bleef hopen dat hij zou gaan spelen.²
Ik kijk altijd naar zijn billenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is net vader abraham of zo manquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Banshee, Wat vind jij van het uiterlijk van ronald de boer?
[ afbeelding ]
Hij oogt erg intellectueel, zal wel zijn bedoeling zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou...zou tóch familie van Maik de Boer kunnen zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
hetl igt aan jouquote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef Dae1337 het volgende:
Mijn stream van eredivisie.nl loopt telkens vast, hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn verbinding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |