abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96835311
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Dit is gewoon een rijtje merken opdreunen,

TS, budgetair verantwoord kan je gaan voor Cole Haan. Waar ga je deze schoenen echt voor gebruiken: regulier gebruik, of iets studentikoos met waarschijnlijk veel gespild bier?

[ afbeelding ]
Tijdens werk zegt hij toch, dan zou ik niet de bovengenoemde schoenen dragen.

@Alex, heb zelf LV sneakers, erg mooi leer en lopen erg lekker. Maar belangrijk vond ik dat er nergens duidelijk LV op stond. En dat is gelukt, anders is het ook zo :'(
  zondag 15 mei 2011 @ 13:50:51 #27
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96835507
Je hoort gewoonweg geen sneakers onder een pak te dragen, doe je het toch dan kan ik je garanderen dat je daarop word afgerekend bij een 'bank met formele kledingcultuur.'
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:23 #28
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96835533
Hij vraagt toch ook om nette schoenen voor zijn werk en niet iets om in straten te maken of scooters te jatten?

edit: Laatste tip: kijk alsjeblieft naarmerken die zich beperken tot schoenmaken. Bij modehuizen zoals Boss betaal je vaak een veelvoud voor dezelfde kwaliteit. In het lagere prijssegment is het alleen maar incashen op de merkgerichte proleet, kwaliteit en vakwerk vallen daarbij buiten de boot.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:56:34 #29
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_96835767
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Tijdens werk zegt hij toch, dan zou ik niet de bovengenoemde schoenen dragen.

@Alex, heb zelf LV sneakers, erg mooi leer en lopen erg lekker. Maar belangrijk vond ik dat er nergens duidelijk LV op stond. En dat is gelukt, anders is het ook zo :'(
ahh :) ik even kijken of de gene die ik wil kan vinden als link

http://www.louisvuitton.com/en/flash/index.jsp?productId=YSWU1PAG
in het zwart :)

of iets met damier graphite (grijs)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  zondag 15 mei 2011 @ 14:12:49 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96836582
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef alexmeijer het volgende:
hugo boss, louis vuitton, volgens mij heeft burberry ook een paar mooie :) en anders gucci
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

100-200... dat zijn budget/instap schoenen
goede kwaliteit moet je toch echt eens naar het dubbele kijken.
kijk eens wat hugo bosses kosten
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

klopt, simpel weg omdat je niet moet bezuinigen op nette schoenen :)

maar sneakers kun je best een 100tje of 2 op bezuinigen hoor :)
Ja, ik heb ook de dure dolcegabbana lijn :) heb ze alle 2 gehad.
Maar ik ga meestal naar de Dolce gabbana shop in roermond (als ik in nederland ben) want in stockholm zit er geen een :/

g-star vind ik niks mis mee :)

me volgende sneakers gaan trouwens louis vuitton + gucci + boss orange worden

Is deze dude for real :') ?
2000 light years from home
pi_96837038
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hij vraagt toch ook om nette schoenen voor zijn werk en niet iets om in straten te maken of scooters te jatten?

edit: Laatste tip: kijk alsjeblieft naarmerken die zich beperken tot schoenmaken. Bij modehuizen zoals Boss betaal je vaak een veelvoud voor dezelfde kwaliteit. In het lagere prijssegment is het alleen maar incashen op de merkgerichte proleet, kwaliteit en vakwerk vallen daarbij buiten de boot.
Heb je mijn posts wel gelezen? Ik geef alleen antwoord op Alex m.b.t. de sneakers. En daarbij heb ik mijn twijfels over de Boss nette schoenen. En geef ook door dat hij een paar van Liertjes kan halen en dus knappe schoenen voor een nette prijs kan halen.

Ook geef ik Grensons door, wat ik persoonlijk leuker vind. En dat een stuk persoonlijker maakt dan een paar burgelijke van Liertjes.
Dit alles onder de 200 euro. Waarvan de fabrikanten pure schoenmakers zijn.

En jij zou toch beter moeten weten. ''Hij vraagt toch ook om nette schoenen voor zijn werk en niet iets om in straten te maken of scooters te jatten?'' Je weet zelf dat ook de eerder genoemde merken mooie spullen maakt, en om dat te associëren met dat volk is niet vreemd maar wel dom.
Als ik me niet vergis draag je zelf Burberry, tokkie merk. Maar het is een vintage prorsum, en waarschijnlijk mooi. Zou je het ook niet dom vinden als mensen je dan belachelijk maken omdat je Burberry draag?
  zondag 15 mei 2011 @ 14:36:16 #32
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96837739
Ik doelde met mijn post op het latente materialisme en merkgekwijl vanalexmeijer, sorry voor het misverstand.
pi_96841325
Setje Van Bommels in de uitverkoop scoren, heb je voor onder de 150 euro een paar prima schoenen. En als je dat teveel vind naar een zaak als Van Haren, dan moet er maar een rubberen zool onder....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_96841586
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Is deze dude for real :') ?
Het is inderdaad een sneu ventje dat hier enkel komt praten om te pochen met china-made merktroep.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:48:51 #35
313962 alexmeijer
pi_96841837
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Het is inderdaad een sneu ventje dat hier enkel komt praten om te pochen met china-made merktroep.
nope :)

aangezien ik zelfs bonnetjes bewaar.
ik koop geen nep crap :)
pi_96843827
Maar contextueel voeg je dan ook bijna niks toe met deze posts voor mij alex(meijer). Alle reacties bedankt! Het word een schoen van 150-200 euro, waarschijnlijk een klassieke zwarte van Lier/Bommel danwel een ander merk. Volgens mij kan het dan niet misgaan ;)! Hopelijk kan ik een mooie sale vinden in de stad dan wel online.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:23:30 #37
313962 alexmeijer
pi_96844034
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef OntwetendeStudent het volgende:
Maar contextueel voeg je dan ook bijna niks toe met deze posts voor mij alex(meijer). Alle reacties bedankt! Het word een schoen van 150-200 euro, waarschijnlijk een klassieke zwarte van Lier/Bommel danwel een ander merk. Volgens mij kan het dan niet misgaan ;)! Hopelijk kan ik een mooie sale vinden in de stad dan wel online.
misschien wel :) want nu weet je gelijk wat andere denken over een ander merk, misschien duurder maar zoals je leest is het geen slechte keuze

soms moet je niet bezuinigen :)
pi_96851666
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef Renesite het volgende:
Zou gewoon goede schoenen kopen en deze afwisselen met andere schoenen. Zo heb ik ook nog een setje quicks van 50 euro, mooi bruin en netjes, en een
setje stoffen Nikes, in zijn geheel ook donker gekleurd waardoor ook ten alle tijde goed passend.
Foutheid ten top. Gewoon nette brogues met een ronde punt eronder. Zwart.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:31:44 #39
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_96852037
Ik zou beginnen met twéé paar van Bommels te halen in de uitverkoop. Het is een uitgave, maar het loont echt om twee paar schoenen te kopen. Als je daarna wat budget hebt als je werkt, kun je altijd nog naar de betere schoenen overstappen.

Koop dan aub niet het rijtje merken dat Alexmeijer opdreunde, maar investeer in kwaliteit. Crockett & Jones bijv. Die maken schoenen die net iets duurder zijn dan van Bommel, maar wel van beduidend betere kwaliteit. Mocht je echt dik gaan verdienen kun je vandaar altijd weer upgraden naar Edward Green.

Als je twee paar schoenen hebt, kun je ze afwisselen en dat komt de levensduur zéér ten goede. Het is dan ook belangrijk om een paar goede (cederhouten) spanners te gebruiken. Dan zien je schoenen er na 3 jaar nog als nieuw uit. Mits je ze ook regelmatig poetst.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Foutheid ten top. Gewoon nette brogues met een ronde punt eronder. Zwart.
Brogues horen niet zwart te zijn. Het meest neutrale dat gekocht kan worden is gewoon een zwarte cap-toe oxford.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_96852734
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef Mastroianni het volgende:
Ik zou beginnen met twéé paar van Bommels te halen in de uitverkoop. Het is een uitgave, maar het loont echt om twee paar schoenen te kopen. Als je
daarna wat budget hebt als je werkt, kun je altijd nog naar de betere schoenen overstappen.

Koop dan aub niet het rijtje merken dat Alexmeijer opdreunde, maar investeer in kwaliteit. Crockett & Jones bijv. Die maken schoenen die net iets duurder zijn dan van Bommel, maar wel van beduidend betere kwaliteit. Mocht je echt dik gaan verdienen kun je vandaar altijd
weer upgraden naar Edward Green.

Als je twee paar schoenen hebt, kun je ze afwisselen en dat komt de levensduur zéér ten goede. Het is dan ook belangrijk om een paar goede (cederhouten)
spanners te gebruiken. Dan zien je schoenen er na 3 jaar nog als nieuw uit. Mits je ze ook regelmatig poetst.

[..]

Brogues horen niet zwart te zijn. Het
meest neutrale dat gekocht kan worden is gewoon een zwarte cap-toe oxford.
Eigenlijk bedoelde ik ook oxford.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:55:06 #41
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_96853166
Ik weet dat je onwetend bent TS, maar onwetend schrijf je dus zonder t.
Verder succes met je schoenenjacht. ;)
pi_96854931
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ik weet dat je onwetend bent TS, maar onwetend schrijf je dus zonder t.
Verder succes met je schoenenjacht. ;)
Helaas dus echt onwetend, en het is een voorbeeld voor de opkomende taalverloedering in Nederland.

Maargoed, het word waarschijnlijk Van Bommel danwel Van Liers. Maar ik ben ook benieuwd naar de meningen en verkrijgbaarheid van Magnanni's.
  maandag 16 mei 2011 @ 09:06:31 #43
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_96875128
Cheany
'wat niet rekt, dat scheurt'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')