Woon je in Nederland? Kamergenoten?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef Stormstorm het volgende:
Ik was benieuwd of sommigen van jullie meteen toen jullie uit huis gingen alleen gingen wonen. Dus zonder kamergenoten of een vriend(innet)je. Hoe is je dat bevallen? Voel(de) je je alleen? Raad je het aan en hoe oud was je bijvoorbeeld.
Kan ook. Op een studenten flat kun je je natuurlijk altijd terugtrekken op je eigen kamer. Er zijn ook mensen die dat veel doen, en zijn mensen die de hele dag de deur van hun kamer open laten staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:18 schreef Stormstorm het volgende:
Kijk, good to know! Dat zijn antwoorden
Ik heb altijd gedacht dat ik beter alleen kon wonen (heb soms gewoon ruimte nodig) en dan kan ik zelf bepalen wanneer ik bij iemand wil komen aanwaaien en andersomKeer helemaal een eigen plekje zonder iets te hoeven delen lijkt me best heerlijk moet ik zeggen. 't Is wel even goed wennen denk ik. Lastige keuzes! Ik denk dat ik maar gewoon m'n vrienden ga stalken in tijden van donkere dagen en eenzaamheid haha
Denk ik wel, aangezien je zegt dat je vrienden ook in dezelfde stad gaan wonen. Het gaat je vast goed bevallen en voor lange termijn is het goed om te leren je eigen leven te leidden.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:47 schreef Stormstorm het volgende:
Thanks voor alle antwoorden alvastWennen zal er toch wel bij horen en overdag werk ik en ga ik naar school, dus dat moet goed gaan komen toch?
ja dat lijkt mij nou tig keer beter dan alleen wonen. Maar goed, eerst maar es iemand vinden die wel bij me wil blijvenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en nu woon ik alweer bijna 4 jaar samenen dat is ook heerlijk
Ik woon nu iets meer dan een jaar alleenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
7 jaar lang alleen gewoond, 99% van de tijd was dat heerlijk, 1% van de tijd voelde ik me weleens alleen ja.
Pro-tip : neem een kat.
Nou zoveel beter is dat ook niet altijd hoor. Rekening houden met die andere, kan best lastig zijn soms...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij nou tig keer beter dan alleen wonen. Maar goed, eerst maar es iemand vinden die wel bij me wil blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |