Je begrijpt het verkeerd: andere series leg je weg als Community weer begintquote:Op donderdag 22 september 2011 23:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij gebrek aan andere series pak ik het misschien toch nog maar even op.
Haha geniaal, zin om ook een keer zoiets te maken, maar dan iets anders, horror achtig, of een ander uiterstequote:Op donderdag 22 september 2011 09:00 schreef Orbis het volgende:
En dit is het resultaat als Annie doorslaat!
quote:There has to be some sort of subliminal connection between Britta in that shirt and her talking about "Psychology" and being "hands on" because goddamn.
aflevering nog niet gezien maar Omar is altijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat Omar er ook in blijft zou geniaal zijn
Sean Penn is het voorbeeld van een liberale hollywood-ster, die zich heel erg met politiek bemoeit. En daarin weinig subtiel is in het doordrijven van z'n liberale mening. Vandaar de opmerking: "He says to dial it back" Als zelfs Penn vindt dat je overdrijft, dan overdrijf je echt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:30 schreef DUK het volgende:
Omar!![]()
![]()
John Goodman!![]()
Heerlijk begin. Ook de ontwikkeling van Chang belooft veel goeds.
Was ik de enige die die referentie naar Sean Penn niet volgde?! Iemand?
Specifieke reden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:39 schreef picodealion het volgende:
Meh, ik weet weer waarom ik ermee ben gestopt.
Ja, dat dus. Het wordt allemaal wel heel flauw.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Specifieke reden?
Ik begin de personages een beetje zat te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |