Gijp lacht je elke dag uit vanaf zn bank. Omdat je een groupie bent.quote:
Gijp is eigenlijk best wel alleen en zielig.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:52 schreef densha het volgende:
[..]
Gijp lacht je elke dag uit vanaf zn bank. Omdat je een groupie bent.
Laat gaan joh..die eenzaamheidquote:Op zondag 15 mei 2011 02:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Gijp is eigenlijk best wel alleen en zielig.
Deed ik ook, vergat #2 er in te zetten, maar OP sloeg nergens meer op.quote:
Hoe bedoel je "alles flikken"? Alsof er ook maar iets banwaardigs is gepostquote:Op zondag 15 mei 2011 02:54 schreef Internepper het volgende:
Kut man, je kan gewoon alles flikken 's avonds... waar blijven die mods?
Schenkstroop de puisten op je gezichtquote:Op zondag 15 mei 2011 02:54 schreef KevinMalone het volgende:
densha dus jij denkt dat iedereen die jou een mongool vindt één en dezelfde persoon is omdat jij niet kan accepteren dat er duizenden mensen zijn die jou een racistische homo vinden? Grappig hoe hersenen werken van bepaalde inteelt types zoals jij.
Grove scheldwoorden, volledig offtopic, een topic waar je geen 2e voor zou mogen openquote:Op zondag 15 mei 2011 02:55 schreef densha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "alles flikken"? Alsof er ook maar iets banwaardigs is gepost
Grappig, maak jezelf maar wijs dat ik hem ben, ik weet niet wat voor "aanwijzingen" je daarvoor hebt. Maar goed zoals ik al zei jouw hersenen maken interne connecties op vreemde wijze.quote:
Ach jochie...quote:Op zondag 15 mei 2011 02:56 schreef Internepper het volgende:
[..]
Grove scheldwoorden, volledig offtopic, een topic waar je geen 2e voor zou mogen open
De woede die zijn associatie bij je naar boven haalt zegt genoeg. Ik vermoedde al dat jij het was..maar nu weet k het zeker.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:57 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Grappig, maak jezelf maar wijs dat ik hem ben, ik weet niet wat voor "aanwijzingen" je daarvoor hebt. Maar goed zoals ik al zei jouw hersenen maken interne connecties op vreemde wijze.
quote:
Same here. Hij zou die optie op slot moeten gooien, maar dat gebeurt blijkbaar niet bij het eerste topic (van een reeks).quote:Op zondag 15 mei 2011 02:54 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Deed ik ook, vergat #2 er in te zetten, maar OP sloeg nergens meer op.
Waar zie je woede?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:58 schreef densha het volgende:
[..]
De woede die zijn associatie bij je naar boven haalt zegt genoeg. Ik vermoedde al dat jij het was..maar nu weet k het zeker.
Vieze dikzak
Densha is een racistquote:
KevinMalone is Schenkstroop.quote:
quote:
Ik zei waarom ik het songfestival keek en mensen begonnen erop te haten.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
ik heb geen idee! Opeens was er een enorme scheldpartij!
Het begon ermee dat Azerbaidjan geen Europees land zou zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
ik heb geen idee! Opeens was er een enorme scheldpartij!
Songfestival, homo's op parkeerplaatsen, criminele Yugo's, foute vertalingen en nog iets met lang haar. Snap je.quote:
En de YUGO's + de NL'se collaborateurs wonnen de battle vs. de NL'ers.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:02 schreef densha het volgende:
[..]
Het begon ermee dat Azerbaidjan geen Europees land zou zijn.
Vervolgens kwamen een paar yugo's blij doen met hun brabbeltaaltje.
Daarna begonnen ze stoer te doen over dat "hun land" beter is dan Nederland
Uiteindelijk kwam Schenkstroop en SHIT WAS ON SON
Misschien moet je die topic eens doorlezen en zien hoe die tijdsopbouw was.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:02 schreef densha het volgende:
[..]
Het begon ermee dat Azerbaidjan geen Europees land zou zijn.
Vervolgens kwamen een paar yugo's blij doen met hun brabbeltaaltje.
Daarna begonnen ze stoer te doen over dat "hun land" beter is dan Nederland
Uiteindelijk kwam Schenkstroop en SHIT WAS ON SON
Het begon zo rond pagina 3.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:03 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Misschien moet je die topic eens doorlezen en zien hoe die tijdsopbouw was.
Baku*quote:
En ook dat nog.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:02 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
En de YUGO's + de NL'se collaborateurs wonnen de battle vs. de NL'ers.
Er was geen "battle". Ik was yugo's aan het trollen omdat ze zich zo makkelijk laten kennen en jullie bleven maar zuigen en janken..quote:Op zondag 15 mei 2011 03:02 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
En de YUGO's + de NL'se collaborateurs wonnen de battle vs. de NL'ers.
Hoezo lieten ze zich kennen? Jij kon je onzin standpunten niet eens verdedigen, racist.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:04 schreef densha het volgende:
[..]
Er was geen "battle". Ik was yugo's aan het trollen omdat ze zich zo makkelijk laten kennen en jullie bleven maar zuigen en janken..
Maar welke yugo's er zijn er nu zoveel en ze schijnen elkaar allemaal niet te mogen.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:04 schreef densha het volgende:
[..]
Er was geen "battle". Ik was yugo's aan het trollen omdat ze zich zo makkelijk laten kennen en jullie bleven maar zuigen en janken..
Het was eerder andersom, lees het topic nog eens door. Of ben je zo achterlijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:04 schreef densha het volgende:
[..]
Schenk ga slapen...je puisten zijn moe. Je reet is dik en je zal uiteindelijk eenzaam stervenquote:Op zondag 15 mei 2011 03:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Hoezo lieten ze zich kennen? Jij kon je onzin standpunten niet eens verdedigen, racist.
Op fok mogen alle yugo's elkaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Maar welke yugo's er zijn er nu zoveel en ze schijnen elkaar allemaal niet te mogen.
Nu je hebt verloren ga je het trollen noemenquote:Op zondag 15 mei 2011 03:04 schreef densha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:12 schreef densha het volgende:
[..]
Nee, dit is een serieuze opmerking. Dergelijke praktijken kwamen voor.
Dit bedoel ik dus met dat ze makkelijk te trollen zijn. Deze blijft maar janken...quote:Op zondag 15 mei 2011 03:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Het was eerder andersom, lees het topic nog eens door. Of ben je zo achterlijk?
Wie is dit en wat doet ze in dit topic?quote:
Juist, we zijn allemaal broeders.quote:
Ik snap niet waarom je jezelf zo erg verlaagde dan.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:06 schreef densha het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat ze makkelijk te trollen zijn. Deze blijft maar janken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |