abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96826235
Het PlayStation Network komt in de loop van de nacht eindelijk weer online! Non-stop gamen tot de examens beginnen?

quote:
Het PlayStation Network komt langzaam maar zeker weer online, zo weet de Britse tak van Sony te melden. In de eerste fase zullen wij ons wachtwoord en de rest van onze gegevens kunnen veranderen, om vervolgens weer online ten strijde te trekken.

Het netwerk ging medio april offline en is tot op heden nog geen enkele keer voor ons bereikbaar geweest. Ondertussen gingen er diverse geruchten de ronde, waaronder die dat het wederom om een aanval van het beruchte Anonymous ging. Wekenlang haalde Sony het internationale nieuws, wat voornamelijk kwam door de mogelijke diefstal van creditcard-gegevens.

• Sign-in for PlayStation Network and Qriocity services, including the resetting of passwords.
• Restoration of online gameplay across PlayStation 3 and PSP.
• Playback rental video content, if within rental period, of PlayStation Store Video Store on PS3, PSP and Media Go.
• Q Music Unlimited, for current subscribers, on PS3 and PC.
• Access to third party services such as VidZone and MUBI.
• ‘Friends’ category on PS3, including Friends List, Chat Functionality, Trophy Comparison, etc.
• PlayStation Home.

Er gaan enkele uren over deze fase heen, maar als het goed is kunnen we na het weekend zeker weer met z’n allen online tegen elkaar gamen. Dit komt goed uit, want in de tijd dat het netwerk offline was kwamen er diverse zeer goede titels uit, waaronder Portal 2 en Brink.
Bron: TechNoid
pi_96826406
Wat krijgen we allemaal aan goodies om ons te troosten?
  zondag 15 mei 2011 @ 03:43:26 #3
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_96827116
PSN opgestart en de update is beschikbaar!
pi_96828372
Ik zit een beetje te hopen op Warhawk of iets dergelijks..
  zondag 15 mei 2011 @ 10:09:26 #5
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_96828726
Ik dacht dat ik mijn examens ging halen omdat PSN offline was, maar helaas, dat wordt wéér 5 havo volgend jaar.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_96828812
Woei hij doet het weer *O*
Even een update downloaden :)

Hopelijk laten die gassies PSN nu verder met rust en is die niet binnen een week weer offline ofzo. :6
  zondag 15 mei 2011 @ 10:20:58 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_96828912
'Alive' is maar relatief. Enkel de update is beschikbaar :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_96832053
mwehh, Europa mag natuurlijk weer eens wachten. Maarja, na 22 dagen kunnen die paar uur er ook nog wel achteraan..
pi_96832208
ik wil me trophies syncen ik kan niet zien welke ik nu allemaal heb en welke niet :S

echt heel irritant omdat ik nu thropies wilde halen omdat alles plat ligt :P
pi_96858258
Haha, nu dan echt!!

bron
pi_96858885
woei ben eral weer op :)
pi_96871062
Elke keer bij het lezen van de tt moet ik aan de reclame van de nederlandse tuinbouw denken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')