Prachtig! Het heeft mij ook veel plezier gegeven, Soms iets minder, maar je moet in je leven weten te relativeren en dan blijft het leuk!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ruim dertien jaar geleden werd er reuma bij mij geconstateerd en vrij agressief ook nog. Mijn oudste kinderen hadden toen allang een pc, ik moest er niks van hebben. Op een dag kwamen ze met een doos en ja dat was zo een ding. Ik wilde er niks mee en de jongsten hebben de eerste drie jaar ermee gestoeid. Toen op een avond dacht ik: laat ik het eens proberen en ik kwam op een chatbox terecht. Daar trof ik twee Belgische mannen, hele aardige en er ontstond een internetvriendschap die tot op heden nog duurt. Daardoor ben ik op de pc actief geworden.
Het helpt mij de lange dag door en houdt mijn vingers soepel en in de jaren heb ik eigen websites gemaakt en plaatjesblogs, het is nu iets minder geworden (en afgelopen jaar kreeg ik een nieuwe voor mijn verjaardag), maar het is nog steeds belangrijk voor mequote:Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Prachtig! Het heeft mij ook veel plezier gegeven, Soms iets minder, maar je moet in je leven weten te relativeren en dan blijft het leuk!
Heel mooi en reuma is echt niet niks!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het helpt mij de lange dag door en houdt mijn vingers soepel en in de jaren heb ik eigen websites gemaakt en plaatjesblogs, het is nu iets minder geworden (en afgelopen jaar kreeg ik een nieuwe voor mijn verjaardag), maar het is nog steeds belangrijk voor me
Je leert er mee leven, en soms even niet, maar dan steek ik mijn kop onder een dekbed en laat me ff niet zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heel mooi en reuma is echt niet niks!
hoe jong ben jij dan vuurvliegje?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Je leert er mee leven, en soms even niet, maar dan steek ik mijn kop onder een dekbed en laat me ff niet zien.
oke.........jong nog voor reuma dan he........quote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
58 jaar (geb datum staat bij mijn nick)
Ik was pas 18 toen ik het al een beetje had en 45 jaar toen het echt vastgesteld werd. Eerst talloze dokters en fysiotherapeuten gehad.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke.........jong nog voor reuma dan he........
valt niet mee hoor......maar probeer positief te blijven he hoe moeilijk het soms is...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik was pas 18 toen ik het al een beetje had en 45 jaar toen het echt vastgesteld werd. Eerst talloze dokters en fysiotherapeuten gehad.
was in de VS en op een heel warme avond waren er opeens duizenden vuurvliegjes, heb stoel gepakt en uren er naar gekeken. Het was net zo fascinerend als het Noorderlicht zien en de zee bij Schevingen zien lichten op een warme avond!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
58 jaar (geb datum staat bij mijn nick)
Gaat lukken hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
valt niet mee hoor......maar probeer positief te blijven he hoe moeilijk het soms is...
Vreselijk, ben bang dat het vanavond na de Arena ook nog verkeerd kan uitpakken!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat lukken hoor!
Trouwens wat een toestand in Hoorn bij dat kickboksgala??? Ik heb toch zo mijn bedenkingen bij dat soort gala's, zoals de Burgemeester van Amsterdam vd Laan ook al had, hoed denken jullie daarover??
Echt he? Daar krijg ik kippenvel van, zoals jij het omschrijft. Ik vind vuurvliegjes fascinerendquote:Op zondag 15 mei 2011 11:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
was in de VS en op een heel warme avond waren er opeens duizenden vuurvliegjes, heb stoel gepakt en uren er naar gekeken. Het was net zo fascinerend als het Noorderlicht zien en de zee bij Schevingen zien lichten op een warme avond!
Zulke fenomenen hebben kleur aan mijn leven gegeven en ik voel me er bevoorrecht door!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Echt he? Daar krijg ik kippenvel van, zoals jij het omschrijft. Ik vind vuurvliegjes fascinerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |