Leuk!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik hoop eerdaags Sharon eens tegen te komen (haar moeder zie ik vaak) Dan ga ik tegen haar zeggen, dat ik van secret Story toch wel genoten heb en of ze Karim de groeten wil doen
die van mij doet ook van die rare dingen........quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja, ben regelmatig Oost-Indisch Doof... gaat ze gebarentaal doen!
Zitten en drummen met voorpootjes of pootje geven op de automatische piloot of onverwacht op schootspringen en doen alsof ik mijn gezicht nog niet gewassen heb.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
die van mij doet ook van die rare dingen........
Mijn honden kunnen ongelovelijk goed troosten, als ik me rot voel gaan ze bij me zittenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zitten en drummen met voorpootjes of pootje geven op de automatische piloot of onverwacht op schootspringen en doen alsof ik mijn gezicht nog niet gewassen heb.
Doet Madelief ook, die droogt mijn tranen!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn honden kunnen ongelovelijk goed troosten, als ik me rot voel gaan ze bij me zitten
Goh schiet me ineens te binnen: de hond van mijn moeder heeft gehuild toen ze overleedt, zowel met tranen als met een heel hoog jankgeluid, dat was heel bijzonderquote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Doet Madelief ook, die droogt mijn tranen!
Prachtig toch! Heel ontroerend! Heeft Mona gedaan toen mijn man overleed. Hartverscheurend! Mocht mee naar crematie en toen was het goed alsof ze het begreep!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Goh schiet me ineens te binnen: de hond van mijn moeder heeft gehuild toen ze overleedt, zowel met tranen als met een heel hoog jankgeluid, dat was heel bijzonder
Ik vind dat enorm ontroerend, honden begrijpen zoveelquote:Op zondag 15 mei 2011 11:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Prachtig toch! Heel ontroerend! Heeft Mona gedaan toen mijn man overleed. Hartverscheurend! Mocht mee naar crematie en toen was het goed alsof ze het begreep!
en mijn man was altijd druk op zijn computer en ik wilde daar niks mee en vond toen als afscheidscadeautje een week dagboek van Mona! Zo ontroerend!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik vind dat enorm ontroerend, honden begrijpen zoveel
Ongelovelijk en nu vind je de computer wel iets?? Is het daardoor gekomen??quote:Op zondag 15 mei 2011 11:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en mijn man was altijd druk op zijn computer en ik wilde daar niks mee en vond toen als afscheidscadeautje een week dagboek van Mona! Zo ontroerend!
Ja!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ongelovelijk en nu vind je de computer wel iets?? Is het daardoor gekomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |