Deze topic is beregezellig!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebben
Maar dit topic is toch ook oke?
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komtquote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.
die wordt morgen bij haar gebracht!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komt
Ow wauwwwww, dat beestje was echt gek van haar, wat een leuk bericht!! Ga ik hem nog tegenkomen misschienquote:
ze gaat foto's plaatsen en ons op de hoogte houden!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow wauwwwww, dat beestje was echt gek van haar, wat een leuk bericht!! Ga ik hem nog tegenkomen misschien
Ja morgen gaat Segredo naar Sharon dat heeft ze gisteren getwittertquote:Op zondag 15 mei 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komt
Oh ik vind dit echt te gek, ik hoop dat alles goed komt voor die lekkere troelquote:Op zondag 15 mei 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze gaat foto's plaatsen en ons op de hoogte houden!
Ja dat hoop ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Oh ik vind dit echt te gek, ik hoop dat alles goed komt voor die lekkere troel
Onzin voor je leven!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat is ONZ? Heb het heerlijk naar mijn zin, helemaal te gek!
ja en ik keek op die site en was helemaal verliefd geworden op Tracy en die komt binnenkort naar Nederland! Heb mijn verstand gebruikt, ben niet een van de jongste en denk dat Madelief mijn laatste hondje is,quote:Op zondag 15 mei 2011 10:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het zo een te gek leuke hond, dat ik zelf getwijfeld heb, om hem anders te nemen. Maar ik heb ook al twee honden en dat is al pittig.
Ja ik loop heel slecht en ga in mijn scootmobiel vaak erop uit met de honden, maar mijn oudste wordt nu wat te oud ervoor. Verder laten de kinderen de grote vaak een paar uurtjes in het bos lopen of zwemmen. Maar ik ben verliefd op Secredo, zo een vlotte leerder en slimquote:Op zondag 15 mei 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en ik keek op die site en was helemaal verliefd geworden op Tracy en die komt binnenkort naar Nederland! Heb mijn verstand gebruikt, ben niet een van de jongste en denk dat Madelief mijn laatste hondje is,
O zeg wat gezellig, zoiets zocht ik al veel langer, ik ben best wel wat alleen overdagquote:Op zondag 15 mei 2011 11:00 schreef MargrietV het volgende:
Gistermiddag heerlijk muziek gedaan en foto's geplaatst van onze hondenkinderen hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |