Nee? Ben al lange tijd niet meer op Voorhout geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
gezellig...maar de posthoorn bestaat niet meer he..
Goh heb vroeger nog in Den Haag gewerkt 2 jaar bij de Hema grote marktstraat en bijna tien Jaar bij de Shell carel van bylandlaan/Wassenaarseweg in de catering, was voor dat ik ging trouwen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nee? Ben al lange tijd niet meer op Voorhout geweest.
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo dat is echt een hele leeftijd!
Mijn eerste hond werd 16 jaar en mijn tweede hond 11 jaar en ik hoop zo dat Madelief minstens 11 jaar wordt! Alle drie zijn zo een prachthonden! Eerst een boerenfox, tweede Kanaanhondje, leek op Egyptische Heilige Hond en dan Madelief JackRussel/Boomer.
tot straks!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ga even wat doen. Tot over een uurtje of 2
wow dat is echt oud!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen Benny! Waarom krijgen we niet ons eigen chatforum op Fox! Dit is zo gezellig!
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
Doei Mo #twitterquote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
o jeetje, spreek ik nou Babelonisch?quote:
ze moeten gewoon die hap boycotten.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
Gister het songfestival gekeken. Blijkt Nederland gewoon allerlaatste te zijn geworden
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
o jeetje, spreek ik nou Babelonisch?
Zou een chatforum willen, waar je altijd off topic mag praten hahaha!
wat is ONZ? Heb het heerlijk naar mijn zin, helemaal te gek!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebben
Maar dit topic is toch ook oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |