Prachtig, dat je dat doet!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje hoor, die verstopt zich. Ze was alweer een paar dagen weg en dan ineens saat ze er weer, ze laat me altijd zo schrikken.
Ik heb 8 katten en ze zijn allemaal anders. Ik heb gekozen voor gehandicapte katten, ze hebben allemaal het FIV virus (kattenaids) één is blind, één heeft maar drie poten, één heeft een sociale fobie, één heeft hartklachten, twee hebben chronische niesziekte. Ze gaan komende jaren allemaal dood aan aids, er staat er nu weer ééntje op de dodenlijst helaas.
Het zijn mijn laatste katten, dan stop ik ermee.
heel apart beestje!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
ik zag dat jullie je hondjes lieten zien , nou, ik heb een struiskat
[ link | afbeelding ]
Nou ze geven mij enorm veel liefde hoor, ik ben stapelgek op ze. Elke keer weer een klap als er eentje gaat. Ik had er dertien.quote:
Ha vernoemt naar die man van de vidiochat lolquote:
hahahaa als ik er nog aan denk , gisteravond men ohw men wat een zooitje daar he?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geluk nat ik net geplast heb!
ja en dat was toch, diegene met een hondenschool in Leidschendam? Nou daar gaat Madelief dus echt niet heen!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaa als ik er nog aan denk , gisteravond men ohw men wat een zooitje daar he?
Heb maar vluchtig gekeken zouden de bewoners daar nog terug komen?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaa als ik er nog aan denk , gisteravond men ohw men wat een zooitje daar he?
ik weet echt niet meer wat hij deed, wel iets met dieren inddquote:Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en dat was toch, diegene met een hondenschool in Leidschendam? Nou daar gaat Madelief dus echt niet heen!
weet ik niet..zal wel denk ik ? maar ik heb me echt vermaakt hoor, tjonge jongen, het was echt net een gesticht daarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb maar vluchtig gekeken zouden de bewoners daar nog terug komen?
Ja Lucky hondenschool al 20 jaar....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet echt niet meer wat hij deed, wel iets met dieren indd
Ow dat is zo leuk, ik heb al jaren hetzelfde nest onder de dakpannen gehad, dit jaar werd er gerenoveerd, dus zijn ze er niet meer. Ik mis ze enorm. Zouden ze volgend jaar nog terugkomen??quote:Op zondag 15 mei 2011 12:18 schreef MargrietV het volgende:
een getjilp in mijn tuin, de baby mereltjes hebben vliegles, dat is zo mooi om te zien!
goeiemiddag lief hamstertjequote:
heb nest elk jaar in de lijsterbesquote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow dat is zo leuk, ik heb al jaren hetzelfde nest onder de dakpannen gehad, dit jaar werd er gerenoveerd, dus zijn ze er niet meer. Ik mis ze enorm. Zouden ze volgend jaar nog terugkomen??
had zn bril misschien niet op, of andersom op zn hoofd gezet ?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:21 schreef Poezewoes het volgende:
RobS65 Rob S
RT @Elise012: ohwja , ECHT KUT DAT JOANNA ERUUIT IS! #sstnl Typefoutje??? Moet toch zijn: Echt dat KUT JOANNA eruit is... ?
lol
ja maar zonder bril....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef Stability het volgende:
[..]
goeiemiddag lief hamstertje, heb je mijn huisdier Franssiej nog gezien?
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
ik zag dat jullie je hondjes lieten zien , nou, ik heb een struiskat
[ link | afbeelding ]
hier stikt het van de zwanen stelletjes ! echt zooo mooi, en savonds voor ze gaan slapen klapperen ze keihard met hun vleugels op het water, dat is echt lawaai haha en als ze jonkies hebben, zitten ze tussen de vleugels op hun rug, heel mooi om te zien, het zijn er echt honderdenquote:
5 zwanen in de gracht hier, en veel meerkoetjes en eenden,,,,, met van die donsjes achter hun aan!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
hier stikt het van de zwanen stelletjes ! echt zooo mooi, en savonds voor ze gaan slapen klapperen ze keihard met hun vleugels op het water, dat is echt lawaai haha en als ze jonkies hebben, zitten ze tussen de vleugels op hun rug, heel mooi om te zien, het zijn er echt honderden
zal ik mijn struiskat er op af sturen?quote:
ff foto zoeken wacht ffquote:Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
muizen hebben kort leven hier, Madelief neemt ze meteen te grazen!
helden op sokken, nou Madelief is zeer doortastend! Enige dat ze niet mag is met vliegen en wespen! en dat vindt ze een potje oneerlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:26 schreef Poezewoes het volgende:
Hier zijn het helden liep vorige week een inieminie spinnetje over de vloer Jackie en de twee meiden nieuwsgierig kijken, als het spinnetje in de richting van hun liep gingen ze achteruit stelletje helden![]()
veel plezier!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Pakket reclamefolders binnen, dus ga ik ff doorbladeren. Mijn zondagse bezigheid, vind ik altijd lekker.
tis me nog te vroeg voor die gek hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef Candyfreak het volgende:
http://tinychat.com/secretstory?tw
Dj koi is daarHeeft alleen niet zijn cam aan.
rustig eerst je ontbijtje laten zakken!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
tis me nog te vroeg voor die gek hoor
ik ga vanaaf weer ff chatten daarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
tis me nog te vroeg voor die gek hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |