kheb me suf gelachen daarquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben eerder naar bed gegaan dan jullie dus vroeg me af of t nog leuk was haha
Ik hier om julliequote:
oh die lijkt om onze Toby, die we een half jaar opgevangen hebben voor een nichtje!! Cocker Spanielquote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Hele oude foto van mijn eerste dieren denk wel 30 jaar geleden
[ afbeelding ]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hier om jullie
Ik wou niet meedoen, zaten mij iets teveel kids op die chat.
Sommige echt fanatiek over handtekeningen enzo.
wat is dat voor een hond dan? een groenendaeler?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Hele oude foto van mijn eerste dieren denk wel 30 jaar geleden
[ afbeelding ]
en toen gingen ze mij zieken! Met dat iemand ene Kate opeens de UI van Madelief gebruikte! Ik in alle staten lol! Smerige Dief!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hier om jullie
Ik wou niet meedoen, zaten mij iets teveel kids op die chat.
Sommige echt fanatiek over handtekeningen enzo.
Ik gok nog een weekje dan is alles stilquote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.
ik had een date met 1 van die chatquote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.
Ja, en jij je sloten deuren en ramen baricaderenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en toen gingen ze mij zieken! Met dat iemand ene Kate opeens de UI van Madelief gebruikte! Ik in alle staten lol! Smerige Dief!
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh die lijkt om onze Toby, die we een half jaar opgevangen hebben voor een nichtje!! Cocker Spaniel
Ja het is vannacht goed gegaan! Madelief heeft waakhond gespeeld! Zorgeloos geslapen....quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, en jij je sloten deuren en ramen baricaderen
Maar ik lees dat alles goed gegaan is
triest he....dat mensen dat kunnen..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..
Is altijd zenuwachtig geweest in een auto.
Zo hoort t.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja het is vannacht goed gegaan! Madelief heeft waakhond gespeeld! Zorgeloos geslapen....
gezellig...maar de posthoorn bestaat niet meer he..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol....Afspreken in de Posthoorn... dan zie je mij met Madelief binnenstappen hahaha.
Madelief is geen echte autorijdster, behalve als ze op schoot mag zitten.dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..
Is altijd zenuwachtig geweest in een auto.
Nee? Ben al lange tijd niet meer op Voorhout geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
gezellig...maar de posthoorn bestaat niet meer he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |