of ze het weten he........dieren zijn zo leukquote:Op zondag 15 mei 2011 10:27 schreef MargrietV het volgende:
Mijn eerste hond kreeg ik op 11 november en we noemden haar Elfje, ze kwam van boerderij en had lol 39 vlooien, Als ze niet luisterde zeiden we sturen je terug naar die boerderij en krijg je 39 vlooien. Dan had je haar smoeltje moeten zien! Ze ging zich schamen ,,,,,
Elfje was een zorgzaam type. We hadden veel dieren... o.a. kuikentjes en landschildpadje.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
of ze het weten he........dieren zijn zo leuk
mooi is dat he....quote:Op zondag 15 mei 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Elfje was een zorgzaam type. We hadden veel dieren... o.a. kuikentjes en landschildpadje.
Zwakke kuikens werden binnen verzorgd.... Elfje moederde! Elfje waar is Poetie.... die was overdag in de tuin... Elfje haalde haar uit de tuin 'savonds en dan was iedereen weer netjes op zijn plek.
Madelief zou meteen verliefd worden, ze is echter geholpen dus geen teefje maar nu een teufje lolquote:
Prachtig!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk heeft Dushi de witte kees er voor gezorgt dat ik verkering kreeg met mijn huidige man.
Hij kwam op visite met de smoes even naar je nieuwe hondje kijken.
Tussen mijn keesie en mijn man was het liefde op eerste blik.
zo schattig!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef knagsje het volgende:
hier is ie nog klein hahahahaa
[ link | afbeelding ]
lekker dingquote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef knagsje het volgende:
hier is ie nog klein hahahahaa
[ link | afbeelding ]
was je niet op die chat dan vannacht?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh
Was het verder nog leuk gister?
Door al jullie foto's ga ik mijn lieffie nog meer missen dan ik al deed.
Is nu al bijna 3 jaar lang elke dag weer mis..
Ben voor 12 uur naar bed gegaan!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh
Was het verder nog leuk gister?
Door al jullie foto's ga ik mijn lieffie nog meer missen dan ik al deed.
Is nu al bijna 3 jaar lang elke dag weer mis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |