kheb me suf gelachen daarquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben eerder naar bed gegaan dan jullie dus vroeg me af of t nog leuk was haha
Ik hier om julliequote:
oh die lijkt om onze Toby, die we een half jaar opgevangen hebben voor een nichtje!! Cocker Spanielquote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Hele oude foto van mijn eerste dieren denk wel 30 jaar geleden
[ afbeelding ]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hier om jullie
Ik wou niet meedoen, zaten mij iets teveel kids op die chat.
Sommige echt fanatiek over handtekeningen enzo.
wat is dat voor een hond dan? een groenendaeler?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Hele oude foto van mijn eerste dieren denk wel 30 jaar geleden
[ afbeelding ]
en toen gingen ze mij zieken! Met dat iemand ene Kate opeens de UI van Madelief gebruikte! Ik in alle staten lol! Smerige Dief!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hier om jullie
Ik wou niet meedoen, zaten mij iets teveel kids op die chat.
Sommige echt fanatiek over handtekeningen enzo.
Ik gok nog een weekje dan is alles stilquote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.
ik had een date met 1 van die chatquote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.
Ja, en jij je sloten deuren en ramen baricaderenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en toen gingen ze mij zieken! Met dat iemand ene Kate opeens de UI van Madelief gebruikte! Ik in alle staten lol! Smerige Dief!
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh die lijkt om onze Toby, die we een half jaar opgevangen hebben voor een nichtje!! Cocker Spaniel
Ja het is vannacht goed gegaan! Madelief heeft waakhond gespeeld! Zorgeloos geslapen....quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, en jij je sloten deuren en ramen baricaderen
Maar ik lees dat alles goed gegaan is
triest he....dat mensen dat kunnen..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..
Is altijd zenuwachtig geweest in een auto.
Zo hoort t.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja het is vannacht goed gegaan! Madelief heeft waakhond gespeeld! Zorgeloos geslapen....
gezellig...maar de posthoorn bestaat niet meer he..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol....Afspreken in de Posthoorn... dan zie je mij met Madelief binnenstappen hahaha.
Madelief is geen echte autorijdster, behalve als ze op schoot mag zitten.dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..
Is altijd zenuwachtig geweest in een auto.
Nee? Ben al lange tijd niet meer op Voorhout geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
gezellig...maar de posthoorn bestaat niet meer he..
Goh heb vroeger nog in Den Haag gewerkt 2 jaar bij de Hema grote marktstraat en bijna tien Jaar bij de Shell carel van bylandlaan/Wassenaarseweg in de catering, was voor dat ik ging trouwen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nee? Ben al lange tijd niet meer op Voorhout geweest.
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo dat is echt een hele leeftijd!
Mijn eerste hond werd 16 jaar en mijn tweede hond 11 jaar en ik hoop zo dat Madelief minstens 11 jaar wordt! Alle drie zijn zo een prachthonden! Eerst een boerenfox, tweede Kanaanhondje, leek op Egyptische Heilige Hond en dan Madelief JackRussel/Boomer.
tot straks!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ga even wat doen. Tot over een uurtje of 2
wow dat is echt oud!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen Benny! Waarom krijgen we niet ons eigen chatforum op Fox! Dit is zo gezellig!
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
Doei Mo #twitterquote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
o jeetje, spreek ik nou Babelonisch?quote:
ze moeten gewoon die hap boycotten.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
Gister het songfestival gekeken. Blijkt Nederland gewoon allerlaatste te zijn geworden
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
o jeetje, spreek ik nou Babelonisch?
Zou een chatforum willen, waar je altijd off topic mag praten hahaha!
wat is ONZ? Heb het heerlijk naar mijn zin, helemaal te gek!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebben
Maar dit topic is toch ook oke?
Deze topic is beregezellig!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebben
Maar dit topic is toch ook oke?
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komtquote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.
die wordt morgen bij haar gebracht!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komt
Ow wauwwwww, dat beestje was echt gek van haar, wat een leuk bericht!! Ga ik hem nog tegenkomen misschienquote:
ze gaat foto's plaatsen en ons op de hoogte houden!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow wauwwwww, dat beestje was echt gek van haar, wat een leuk bericht!! Ga ik hem nog tegenkomen misschien
Ja morgen gaat Segredo naar Sharon dat heeft ze gisteren getwittertquote:Op zondag 15 mei 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komt
Oh ik vind dit echt te gek, ik hoop dat alles goed komt voor die lekkere troelquote:Op zondag 15 mei 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze gaat foto's plaatsen en ons op de hoogte houden!
Ja dat hoop ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Oh ik vind dit echt te gek, ik hoop dat alles goed komt voor die lekkere troel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |