Wat liefquote:Op zondag 15 mei 2011 09:30 schreef MargrietV het volgende:
Was me een klus alle sloten van de deur, alarm uitzetten ,,,, Madelief helemaal blij dat we gingen wandelen. Het vreemde was vannacht, ja ze mag altijd op bed slapen .... ze vannacht naast bed sliep, heeft ze nooit eerder gedaan! Ze lag me echt te bewaken!
Ja van dieren krijg je zoveel liefde!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze verbaast me keer op keer! Hoe blij was ze toen ik wakker werd! Hartverwarmend!
en nu ligt ze boven op mijn voeten te snurken en snurken kan ze als een bootwerker!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja van dieren krijg je zoveel liefde!
Mijn eerste hond Blacky kon dat ook zo erg, en als je hem riep hoorde hij het niet, je moest hem wakker maken ,want hij snurkten vooral s'nachts.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en nu ligt ze boven op mijn voeten te snurken en snurken kan ze als een bootwerker!
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Noelle06 het volgende:
Log nog even in op twitter zie dat ik de debiele chat gewoon retweet![]()
Even verwijderd, wil dit andere niet aandoen.
Ja lachen en er zijn al zoveel figuren die denken dat ze goede streams makenquote:
zo dat is echt een hele leeftijd!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn eerste hond Blacky kon dat ook zo erg, en als je hem riep hoorde hij het niet, je moest hem wakker maken ,want hij snurkten vooral s'nachts.
Lief beesie was het is 17 jaar geworden.
Was gisteren 20 jaar geleden dat ik hem in moest laten slapen ik weet dat nog zo goed omdat het precies de verjaardag van mijn nichtje was!
Daarna heb ik een witte keeshond gehad en nu Jackie.
Dushi mijn witte kees is 12 jaar geworden Jackie is nu 8 1/2 jaar oud.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo dat is echt een hele leeftijd!
Mijn eerste hond werd 16 jaar en mijn tweede hond 11 jaar en ik hoop zo dat Madelief minstens 11 jaar wordt! Alle drie zijn zo een prachthonden! Eerst een boerenfox, tweede Kanaanhondje, leek op Egyptische Heilige Hond en dan Madelief JackRussel/Boomer.
Tijd gaat zo snel!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dushi mijn witte kees is 12 jaar geworden Jackie is nu 8 1/2 jaar oud.
maar niet minder lief en steeds dierbaarder!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
is een malthzertje......ouwe sok wordt hij nu
Mijn Jackie krijgt ook al beetje oud koppiequote:Op zondag 15 mei 2011 10:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
is een malthzertje......ouwe sok wordt hij nu
kzal ff een foto van hem zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar niet minder lief en steeds dierbaarder!
hij is echt leuk! Die blik!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Koppie is niet helemaal bruin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |