ik weet nergens van, staat dat op nu.nl?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat lukken hoor!
Trouwens wat een toestand in Hoorn bij dat kickboksgala??? Ik heb toch zo mijn bedenkingen bij dat soort gala's, zoals de Burgemeester van Amsterdam vd Laan ook al had, hoed denken jullie daarover??
Telegraaf.nlquote:Op zondag 15 mei 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik weet nergens van, staat dat op nu.nl?
Steekpartij, 1 zwaargewonde, 2 lichtgewonden.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik weet nergens van, staat dat op nu.nl?
die zijn mooi!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een foto van mijn poezen toen ze nog gezamelijk te fotograveren waren!
triest hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ve_care__.html?p=4,1
Wat een droppies, kunnen ze het samen niet meer met elkaar vinden dan???quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een zusje van hun woont in brabant en hun moeder in drentequote:
Jawel maar ik krijg ze niet meer samen op een fotoquote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat een droppies, kunnen ze het samen niet meer met elkaar vinden dan???
Wat een schatjesquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De twee zusjes.
supermodelsquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De twee zusjes.
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De twee zusjes.
Ik heb er ook zo eentje hoor, die verstopt zich. Ze was alweer een paar dagen weg en dan ineens saat ze er weer, ze laat me altijd zo schrikken.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Poezewoes het volgende:
had eerst nog een schuwe kater die bang was voor mensen die is overleden, maar die rende altijd naar beneden als de hond blafte als er iemand aan de deur stond.
dat zijn die twee meiden nu ook na gaan doen, dus als er iemand op visite komt merken ze niet eens dat ik poezen heb, ze gaan naar beneden en komen weer boven kijken als de visite weg is.
bassie de schuwe kater had mijn dochter mee genomen als kitten die zat met moeder en andere kittens in een schuur, is niet gewend geweest aan mensen.
Ik was de enige waar hij naar toe kwam, maar ik moest ook geen overwachte beweging maken, dan was hij weg.
Zonde hoor was zo'n mooi beest!
Wat een opgave, maar wel mooi dat je er bent voor die katten ............mooi!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje hoor, die verstopt zich. Ze was alweer een paar dagen weg en dan ineens saat ze er weer, ze laat me altijd zo schrikken.
Ik heb 8 katten en ze zijn allemaal anders. Ik heb gekozen voor gehandicapte katten, ze hebben allemaal het FIV virus (kattenaids) één is blind, één heeft maar drie poten, één heeft een sociale fobie, één heeft hartklachten, twee hebben chronische niesziekte. Ze gaan komende jaren allemaal dood aan aids, er staat er nu weer ééntje op de dodenlijst helaas.
Het zijn mijn laatste katten, dan stop ik ermee.
whahahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
ik zag dat jullie je hondjes lieten zien , nou, ik heb een struiskat
[ link | afbeelding ]
Wat een leukie daar moet je geen ruzie mee krijgenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
ik zag dat jullie je hondjes lieten zien , nou, ik heb een struiskat
[ link | afbeelding ]
Altijd handigquote:Op zondag 15 mei 2011 12:12 schreef Stability het volgende:
hahaha, leuk beestje toch? en hij is echt heel lief hoor, bijt alleen als ik het zeg
ja, hij gaat overal mee naartoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |