slaap lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 02:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja of slapen jullie allemaal uit tot de middag ?
Ikke wel tot een uur of twaalf, als me kids het ook doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja of slapen jullie allemaal uit tot de middag ?
die prive chat....ik lag in een deukquote:Op zondag 15 mei 2011 02:26 schreef Noelle06 het volgende:
Was wel weer even vermakelijk.
Hoop alleen niet dat sst bewoners denken dat dat alleen hun fans zijn.
Van die achterlijke gladiolen
nee joh gekquote:Op zondag 15 mei 2011 02:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ben je zo heet dat je nu even moet af koelen
was jij ok op die chat?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Rook ook mijn laatste mee, en ben dan ook weg
Slaap lekker noellequote:Op zondag 15 mei 2011 02:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ga er ook nog even een roken buiten een rondje om.
Truste allen
Okequote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Noelle06 het volgende:
Log nog even in op twitter zie dat ik de debiele chat gewoon retweet![]()
Even verwijderd, wil dit andere niet aandoen.
Wat liefquote:Op zondag 15 mei 2011 09:30 schreef MargrietV het volgende:
Was me een klus alle sloten van de deur, alarm uitzetten ,,,, Madelief helemaal blij dat we gingen wandelen. Het vreemde was vannacht, ja ze mag altijd op bed slapen .... ze vannacht naast bed sliep, heeft ze nooit eerder gedaan! Ze lag me echt te bewaken!
Ja van dieren krijg je zoveel liefde!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze verbaast me keer op keer! Hoe blij was ze toen ik wakker werd! Hartverwarmend!
en nu ligt ze boven op mijn voeten te snurken en snurken kan ze als een bootwerker!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja van dieren krijg je zoveel liefde!
Mijn eerste hond Blacky kon dat ook zo erg, en als je hem riep hoorde hij het niet, je moest hem wakker maken ,want hij snurkten vooral s'nachts.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en nu ligt ze boven op mijn voeten te snurken en snurken kan ze als een bootwerker!
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Noelle06 het volgende:
Log nog even in op twitter zie dat ik de debiele chat gewoon retweet![]()
Even verwijderd, wil dit andere niet aandoen.
Ja lachen en er zijn al zoveel figuren die denken dat ze goede streams makenquote:
zo dat is echt een hele leeftijd!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn eerste hond Blacky kon dat ook zo erg, en als je hem riep hoorde hij het niet, je moest hem wakker maken ,want hij snurkten vooral s'nachts.
Lief beesie was het is 17 jaar geworden.
Was gisteren 20 jaar geleden dat ik hem in moest laten slapen ik weet dat nog zo goed omdat het precies de verjaardag van mijn nichtje was!
Daarna heb ik een witte keeshond gehad en nu Jackie.
Dushi mijn witte kees is 12 jaar geworden Jackie is nu 8 1/2 jaar oud.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo dat is echt een hele leeftijd!
Mijn eerste hond werd 16 jaar en mijn tweede hond 11 jaar en ik hoop zo dat Madelief minstens 11 jaar wordt! Alle drie zijn zo een prachthonden! Eerst een boerenfox, tweede Kanaanhondje, leek op Egyptische Heilige Hond en dan Madelief JackRussel/Boomer.
Tijd gaat zo snel!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dushi mijn witte kees is 12 jaar geworden Jackie is nu 8 1/2 jaar oud.
maar niet minder lief en steeds dierbaarder!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
is een malthzertje......ouwe sok wordt hij nu
Mijn Jackie krijgt ook al beetje oud koppiequote:Op zondag 15 mei 2011 10:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
is een malthzertje......ouwe sok wordt hij nu
kzal ff een foto van hem zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar niet minder lief en steeds dierbaarder!
hij is echt leuk! Die blik!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Koppie is niet helemaal bruin meer
ook zo'n poepiequote:Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Koppie is niet helemaal bruin meer
Leuk beesie .............liefquote:
of ze het weten he........dieren zijn zo leukquote:Op zondag 15 mei 2011 10:27 schreef MargrietV het volgende:
Mijn eerste hond kreeg ik op 11 november en we noemden haar Elfje, ze kwam van boerderij en had lol 39 vlooien, Als ze niet luisterde zeiden we sturen je terug naar die boerderij en krijg je 39 vlooien. Dan had je haar smoeltje moeten zien! Ze ging zich schamen ,,,,,
Elfje was een zorgzaam type. We hadden veel dieren... o.a. kuikentjes en landschildpadje.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
of ze het weten he........dieren zijn zo leuk
mooi is dat he....quote:Op zondag 15 mei 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Elfje was een zorgzaam type. We hadden veel dieren... o.a. kuikentjes en landschildpadje.
Zwakke kuikens werden binnen verzorgd.... Elfje moederde! Elfje waar is Poetie.... die was overdag in de tuin... Elfje haalde haar uit de tuin 'savonds en dan was iedereen weer netjes op zijn plek.
Madelief zou meteen verliefd worden, ze is echter geholpen dus geen teefje maar nu een teufje lolquote:
Prachtig!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk heeft Dushi de witte kees er voor gezorgt dat ik verkering kreeg met mijn huidige man.
Hij kwam op visite met de smoes even naar je nieuwe hondje kijken.
Tussen mijn keesie en mijn man was het liefde op eerste blik.
zo schattig!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef knagsje het volgende:
hier is ie nog klein hahahahaa
[ link | afbeelding ]
lekker dingquote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef knagsje het volgende:
hier is ie nog klein hahahahaa
[ link | afbeelding ]
was je niet op die chat dan vannacht?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh
Was het verder nog leuk gister?
Door al jullie foto's ga ik mijn lieffie nog meer missen dan ik al deed.
Is nu al bijna 3 jaar lang elke dag weer mis..
Ben voor 12 uur naar bed gegaan!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh
Was het verder nog leuk gister?
Door al jullie foto's ga ik mijn lieffie nog meer missen dan ik al deed.
Is nu al bijna 3 jaar lang elke dag weer mis..
kheb me suf gelachen daarquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben eerder naar bed gegaan dan jullie dus vroeg me af of t nog leuk was haha
Ik hier om julliequote:
oh die lijkt om onze Toby, die we een half jaar opgevangen hebben voor een nichtje!! Cocker Spanielquote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Hele oude foto van mijn eerste dieren denk wel 30 jaar geleden
[ afbeelding ]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hier om jullie
Ik wou niet meedoen, zaten mij iets teveel kids op die chat.
Sommige echt fanatiek over handtekeningen enzo.
wat is dat voor een hond dan? een groenendaeler?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Hele oude foto van mijn eerste dieren denk wel 30 jaar geleden
[ afbeelding ]
en toen gingen ze mij zieken! Met dat iemand ene Kate opeens de UI van Madelief gebruikte! Ik in alle staten lol! Smerige Dief!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hier om jullie
Ik wou niet meedoen, zaten mij iets teveel kids op die chat.
Sommige echt fanatiek over handtekeningen enzo.
Ik gok nog een weekje dan is alles stilquote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.
ik had een date met 1 van die chatquote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja nu is het allemaal nog nieuw over een poosje hoor je er niks meer van.
Ja, en jij je sloten deuren en ramen baricaderenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en toen gingen ze mij zieken! Met dat iemand ene Kate opeens de UI van Madelief gebruikte! Ik in alle staten lol! Smerige Dief!
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh die lijkt om onze Toby, die we een half jaar opgevangen hebben voor een nichtje!! Cocker Spaniel
Ja het is vannacht goed gegaan! Madelief heeft waakhond gespeeld! Zorgeloos geslapen....quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, en jij je sloten deuren en ramen baricaderen
Maar ik lees dat alles goed gegaan is
triest he....dat mensen dat kunnen..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..
Is altijd zenuwachtig geweest in een auto.
Zo hoort t.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja het is vannacht goed gegaan! Madelief heeft waakhond gespeeld! Zorgeloos geslapen....
gezellig...maar de posthoorn bestaat niet meer he..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol....Afspreken in de Posthoorn... dan zie je mij met Madelief binnenstappen hahaha.
Madelief is geen echte autorijdster, behalve als ze op schoot mag zitten.dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Blacky was asbakkie uit asiel die ze uit de auto hadden gegooit, vakantie tijd hij was ongeveer 4 maanden toen wij hem uit het asiel haalden..
Is altijd zenuwachtig geweest in een auto.
Nee? Ben al lange tijd niet meer op Voorhout geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
gezellig...maar de posthoorn bestaat niet meer he..
Goh heb vroeger nog in Den Haag gewerkt 2 jaar bij de Hema grote marktstraat en bijna tien Jaar bij de Shell carel van bylandlaan/Wassenaarseweg in de catering, was voor dat ik ging trouwen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nee? Ben al lange tijd niet meer op Voorhout geweest.
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo dat is echt een hele leeftijd!
Mijn eerste hond werd 16 jaar en mijn tweede hond 11 jaar en ik hoop zo dat Madelief minstens 11 jaar wordt! Alle drie zijn zo een prachthonden! Eerst een boerenfox, tweede Kanaanhondje, leek op Egyptische Heilige Hond en dan Madelief JackRussel/Boomer.
tot straks!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ga even wat doen. Tot over een uurtje of 2
wow dat is echt oud!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen Benny! Waarom krijgen we niet ons eigen chatforum op Fox! Dit is zo gezellig!
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
Doei Mo #twitterquote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
o jeetje, spreek ik nou Babelonisch?quote:
ze moeten gewoon die hap boycotten.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
Gister het songfestival gekeken. Blijkt Nederland gewoon allerlaatste te zijn geworden
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
o jeetje, spreek ik nou Babelonisch?
Zou een chatforum willen, waar je altijd off topic mag praten hahaha!
wat is ONZ? Heb het heerlijk naar mijn zin, helemaal te gek!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebben
Maar dit topic is toch ook oke?
Deze topic is beregezellig!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw... we hebben ONZ, maar of je dat nou wilt hebben
Maar dit topic is toch ook oke?
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komtquote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een vuilnisbakkie gehad. Die is 21 jaar geworden.
die wordt morgen bij haar gebracht!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komt
Ow wauwwwww, dat beestje was echt gek van haar, wat een leuk bericht!! Ga ik hem nog tegenkomen misschienquote:
ze gaat foto's plaatsen en ons op de hoogte houden!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow wauwwwww, dat beestje was echt gek van haar, wat een leuk bericht!! Ga ik hem nog tegenkomen misschien
Ja morgen gaat Segredo naar Sharon dat heeft ze gisteren getwittertquote:Op zondag 15 mei 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Secredo bij Sharon nu is of komt
Oh ik vind dit echt te gek, ik hoop dat alles goed komt voor die lekkere troelquote:Op zondag 15 mei 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze gaat foto's plaatsen en ons op de hoogte houden!
Ja dat hoop ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Oh ik vind dit echt te gek, ik hoop dat alles goed komt voor die lekkere troel
Onzin voor je leven!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat is ONZ? Heb het heerlijk naar mijn zin, helemaal te gek!
ja en ik keek op die site en was helemaal verliefd geworden op Tracy en die komt binnenkort naar Nederland! Heb mijn verstand gebruikt, ben niet een van de jongste en denk dat Madelief mijn laatste hondje is,quote:Op zondag 15 mei 2011 10:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het zo een te gek leuke hond, dat ik zelf getwijfeld heb, om hem anders te nemen. Maar ik heb ook al twee honden en dat is al pittig.
Ja ik loop heel slecht en ga in mijn scootmobiel vaak erop uit met de honden, maar mijn oudste wordt nu wat te oud ervoor. Verder laten de kinderen de grote vaak een paar uurtjes in het bos lopen of zwemmen. Maar ik ben verliefd op Secredo, zo een vlotte leerder en slimquote:Op zondag 15 mei 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en ik keek op die site en was helemaal verliefd geworden op Tracy en die komt binnenkort naar Nederland! Heb mijn verstand gebruikt, ben niet een van de jongste en denk dat Madelief mijn laatste hondje is,
O zeg wat gezellig, zoiets zocht ik al veel langer, ik ben best wel wat alleen overdagquote:Op zondag 15 mei 2011 11:00 schreef MargrietV het volgende:
Gistermiddag heerlijk muziek gedaan en foto's geplaatst van onze hondenkinderen hahaha.
Sluit gezellig bij!!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
O zeg wat gezellig, zoiets zocht ik al veel langer, ik ben best wel wat alleen overdag
Hij heeft ook mijn hart gestolen! Leergierige hond!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja ik loop heel slecht en ga in mijn scootmobiel vaak erop uit met de honden, maar mijn oudste wordt nu wat te oud ervoor. Verder laten de kinderen de grote vaak een paar uurtjes in het bos lopen of zwemmen. Maar ik ben verliefd op Secredo, zo een vlotte leerder en slim
Mijn grote Jip is ook slim hoor, dat vind ik juist ook zo leuk. Hij leert ook zo gemakkelijk, soms denk ik dat als hij kon praten, kreeg ik antwoord terug. Hij is zowat mijn hulphondquote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij heeft ook mijn hart gestolen! Leergierige hond!
Oh wat leuk! En dat witte hondje is precies mijn ouwetje!!quote:
We zijn aan het twitteren geslagen met de bewoners, maar helaas je krijgt niet altijd antwoord.quote:
wat prachtig! Nou Madelief kan praten, heeft een bepaald keelgeluid en vertelt dan,.... dat ze aandacht wil of dat ze water wil of een lekkertje denkt verdiend te hebben. Gaat onder kapstop zitten en praat dan want daar hangt haar ketting. Die kletst wat af!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn grote Jip is ook slim hoor, dat vind ik juist ook zo leuk. Hij leert ook zo gemakkelijk, soms denk ik dat als hij kon praten, kreeg ik antwoord terug. Hij is zowat mijn hulphond
Ze weten dondersgoed zonder te praten ons kenbaar te maken wat ze willen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat prachtig! Nou Madelief kan praten, heeft een bepaald keelgeluid en vertelt dan,.... dat ze aandacht wil of dat ze water wil of een lekkertje denkt verdiend te hebben. Gaat onder kapstop zitten en praat dan want daar hangt haar ketting. Die kletst wat af!
Ja kletsen op hun manier he? Die van mij vragen om smorgens de tuin in te mogen, beledigd als ik nog geen zin heb in een open deur. Maar dat doen de katten ook, daar heb ik er ook wat van.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat prachtig! Nou Madelief kan praten, heeft een bepaald keelgeluid en vertelt dan,.... dat ze aandacht wil of dat ze water wil of een lekkertje denkt verdiend te hebben. Gaat onder kapstop zitten en praat dan want daar hangt haar ketting. Die kletst wat af!
hebbie oordoppen ook?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik hoop eerdaags Sharon eens tegen te komen (haar moeder zie ik vaak) Dan ga ik tegen haar zeggen, dat ik van secret Story toch wel genoten heb en of ze Karim de groeten wil doen
die van mij doet ook van die rare dingen........quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja, ben regelmatig Oost-Indisch Doof... gaat ze gebarentaal doen!
Zitten en drummen met voorpootjes of pootje geven op de automatische piloot of onverwacht op schootspringen en doen alsof ik mijn gezicht nog niet gewassen heb.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
die van mij doet ook van die rare dingen........
Mijn honden kunnen ongelovelijk goed troosten, als ik me rot voel gaan ze bij me zittenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zitten en drummen met voorpootjes of pootje geven op de automatische piloot of onverwacht op schootspringen en doen alsof ik mijn gezicht nog niet gewassen heb.
Doet Madelief ook, die droogt mijn tranen!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn honden kunnen ongelovelijk goed troosten, als ik me rot voel gaan ze bij me zitten
Goh schiet me ineens te binnen: de hond van mijn moeder heeft gehuild toen ze overleedt, zowel met tranen als met een heel hoog jankgeluid, dat was heel bijzonderquote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Doet Madelief ook, die droogt mijn tranen!
Prachtig toch! Heel ontroerend! Heeft Mona gedaan toen mijn man overleed. Hartverscheurend! Mocht mee naar crematie en toen was het goed alsof ze het begreep!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Goh schiet me ineens te binnen: de hond van mijn moeder heeft gehuild toen ze overleedt, zowel met tranen als met een heel hoog jankgeluid, dat was heel bijzonder
Ik vind dat enorm ontroerend, honden begrijpen zoveelquote:Op zondag 15 mei 2011 11:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Prachtig toch! Heel ontroerend! Heeft Mona gedaan toen mijn man overleed. Hartverscheurend! Mocht mee naar crematie en toen was het goed alsof ze het begreep!
en mijn man was altijd druk op zijn computer en ik wilde daar niks mee en vond toen als afscheidscadeautje een week dagboek van Mona! Zo ontroerend!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik vind dat enorm ontroerend, honden begrijpen zoveel
Ongelovelijk en nu vind je de computer wel iets?? Is het daardoor gekomen??quote:Op zondag 15 mei 2011 11:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en mijn man was altijd druk op zijn computer en ik wilde daar niks mee en vond toen als afscheidscadeautje een week dagboek van Mona! Zo ontroerend!
Ja!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ongelovelijk en nu vind je de computer wel iets?? Is het daardoor gekomen??
Prachtig! Het heeft mij ook veel plezier gegeven, Soms iets minder, maar je moet in je leven weten te relativeren en dan blijft het leuk!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ruim dertien jaar geleden werd er reuma bij mij geconstateerd en vrij agressief ook nog. Mijn oudste kinderen hadden toen allang een pc, ik moest er niks van hebben. Op een dag kwamen ze met een doos en ja dat was zo een ding. Ik wilde er niks mee en de jongsten hebben de eerste drie jaar ermee gestoeid. Toen op een avond dacht ik: laat ik het eens proberen en ik kwam op een chatbox terecht. Daar trof ik twee Belgische mannen, hele aardige en er ontstond een internetvriendschap die tot op heden nog duurt. Daardoor ben ik op de pc actief geworden.
Het helpt mij de lange dag door en houdt mijn vingers soepel en in de jaren heb ik eigen websites gemaakt en plaatjesblogs, het is nu iets minder geworden (en afgelopen jaar kreeg ik een nieuwe voor mijn verjaardag), maar het is nog steeds belangrijk voor mequote:Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Prachtig! Het heeft mij ook veel plezier gegeven, Soms iets minder, maar je moet in je leven weten te relativeren en dan blijft het leuk!
Heel mooi en reuma is echt niet niks!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het helpt mij de lange dag door en houdt mijn vingers soepel en in de jaren heb ik eigen websites gemaakt en plaatjesblogs, het is nu iets minder geworden (en afgelopen jaar kreeg ik een nieuwe voor mijn verjaardag), maar het is nog steeds belangrijk voor me
Je leert er mee leven, en soms even niet, maar dan steek ik mijn kop onder een dekbed en laat me ff niet zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heel mooi en reuma is echt niet niks!
hoe jong ben jij dan vuurvliegje?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Je leert er mee leven, en soms even niet, maar dan steek ik mijn kop onder een dekbed en laat me ff niet zien.
oke.........jong nog voor reuma dan he........quote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
58 jaar (geb datum staat bij mijn nick)
Ik was pas 18 toen ik het al een beetje had en 45 jaar toen het echt vastgesteld werd. Eerst talloze dokters en fysiotherapeuten gehad.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke.........jong nog voor reuma dan he........
valt niet mee hoor......maar probeer positief te blijven he hoe moeilijk het soms is...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik was pas 18 toen ik het al een beetje had en 45 jaar toen het echt vastgesteld werd. Eerst talloze dokters en fysiotherapeuten gehad.
was in de VS en op een heel warme avond waren er opeens duizenden vuurvliegjes, heb stoel gepakt en uren er naar gekeken. Het was net zo fascinerend als het Noorderlicht zien en de zee bij Schevingen zien lichten op een warme avond!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
58 jaar (geb datum staat bij mijn nick)
Gaat lukken hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
valt niet mee hoor......maar probeer positief te blijven he hoe moeilijk het soms is...
Vreselijk, ben bang dat het vanavond na de Arena ook nog verkeerd kan uitpakken!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat lukken hoor!
Trouwens wat een toestand in Hoorn bij dat kickboksgala??? Ik heb toch zo mijn bedenkingen bij dat soort gala's, zoals de Burgemeester van Amsterdam vd Laan ook al had, hoed denken jullie daarover??
Echt he? Daar krijg ik kippenvel van, zoals jij het omschrijft. Ik vind vuurvliegjes fascinerendquote:Op zondag 15 mei 2011 11:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
was in de VS en op een heel warme avond waren er opeens duizenden vuurvliegjes, heb stoel gepakt en uren er naar gekeken. Het was net zo fascinerend als het Noorderlicht zien en de zee bij Schevingen zien lichten op een warme avond!
Zulke fenomenen hebben kleur aan mijn leven gegeven en ik voel me er bevoorrecht door!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Echt he? Daar krijg ik kippenvel van, zoals jij het omschrijft. Ik vind vuurvliegjes fascinerend
ik weet nergens van, staat dat op nu.nl?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat lukken hoor!
Trouwens wat een toestand in Hoorn bij dat kickboksgala??? Ik heb toch zo mijn bedenkingen bij dat soort gala's, zoals de Burgemeester van Amsterdam vd Laan ook al had, hoed denken jullie daarover??
Telegraaf.nlquote:Op zondag 15 mei 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik weet nergens van, staat dat op nu.nl?
Steekpartij, 1 zwaargewonde, 2 lichtgewonden.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik weet nergens van, staat dat op nu.nl?
die zijn mooi!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een foto van mijn poezen toen ze nog gezamelijk te fotograveren waren!
triest hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ve_care__.html?p=4,1
Wat een droppies, kunnen ze het samen niet meer met elkaar vinden dan???quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een zusje van hun woont in brabant en hun moeder in drentequote:
Jawel maar ik krijg ze niet meer samen op een fotoquote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat een droppies, kunnen ze het samen niet meer met elkaar vinden dan???
Wat een schatjesquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De twee zusjes.
supermodelsquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De twee zusjes.
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De twee zusjes.
Ik heb er ook zo eentje hoor, die verstopt zich. Ze was alweer een paar dagen weg en dan ineens saat ze er weer, ze laat me altijd zo schrikken.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef Poezewoes het volgende:
had eerst nog een schuwe kater die bang was voor mensen die is overleden, maar die rende altijd naar beneden als de hond blafte als er iemand aan de deur stond.
dat zijn die twee meiden nu ook na gaan doen, dus als er iemand op visite komt merken ze niet eens dat ik poezen heb, ze gaan naar beneden en komen weer boven kijken als de visite weg is.
bassie de schuwe kater had mijn dochter mee genomen als kitten die zat met moeder en andere kittens in een schuur, is niet gewend geweest aan mensen.
Ik was de enige waar hij naar toe kwam, maar ik moest ook geen overwachte beweging maken, dan was hij weg.
Zonde hoor was zo'n mooi beest!
Wat een opgave, maar wel mooi dat je er bent voor die katten ............mooi!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje hoor, die verstopt zich. Ze was alweer een paar dagen weg en dan ineens saat ze er weer, ze laat me altijd zo schrikken.
Ik heb 8 katten en ze zijn allemaal anders. Ik heb gekozen voor gehandicapte katten, ze hebben allemaal het FIV virus (kattenaids) één is blind, één heeft maar drie poten, één heeft een sociale fobie, één heeft hartklachten, twee hebben chronische niesziekte. Ze gaan komende jaren allemaal dood aan aids, er staat er nu weer ééntje op de dodenlijst helaas.
Het zijn mijn laatste katten, dan stop ik ermee.
whahahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
ik zag dat jullie je hondjes lieten zien , nou, ik heb een struiskat
[ link | afbeelding ]
Wat een leukie daar moet je geen ruzie mee krijgenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Altijd handigquote:Op zondag 15 mei 2011 12:12 schreef Stability het volgende:
hahaha, leuk beestje toch? en hij is echt heel lief hoor, bijt alleen als ik het zeg
ja, hij gaat overal mee naartoequote:
Prachtig, dat je dat doet!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje hoor, die verstopt zich. Ze was alweer een paar dagen weg en dan ineens saat ze er weer, ze laat me altijd zo schrikken.
Ik heb 8 katten en ze zijn allemaal anders. Ik heb gekozen voor gehandicapte katten, ze hebben allemaal het FIV virus (kattenaids) één is blind, één heeft maar drie poten, één heeft een sociale fobie, één heeft hartklachten, twee hebben chronische niesziekte. Ze gaan komende jaren allemaal dood aan aids, er staat er nu weer ééntje op de dodenlijst helaas.
Het zijn mijn laatste katten, dan stop ik ermee.
heel apart beestje!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou ze geven mij enorm veel liefde hoor, ik ben stapelgek op ze. Elke keer weer een klap als er eentje gaat. Ik had er dertien.quote:
Ha vernoemt naar die man van de vidiochat lolquote:
hahahaa als ik er nog aan denk , gisteravond men ohw men wat een zooitje daar he?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geluk nat ik net geplast heb!
ja en dat was toch, diegene met een hondenschool in Leidschendam? Nou daar gaat Madelief dus echt niet heen!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaa als ik er nog aan denk , gisteravond men ohw men wat een zooitje daar he?
Heb maar vluchtig gekeken zouden de bewoners daar nog terug komen?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaa als ik er nog aan denk , gisteravond men ohw men wat een zooitje daar he?
ik weet echt niet meer wat hij deed, wel iets met dieren inddquote:Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en dat was toch, diegene met een hondenschool in Leidschendam? Nou daar gaat Madelief dus echt niet heen!
weet ik niet..zal wel denk ik ? maar ik heb me echt vermaakt hoor, tjonge jongen, het was echt net een gesticht daarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb maar vluchtig gekeken zouden de bewoners daar nog terug komen?
Ja Lucky hondenschool al 20 jaar....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet echt niet meer wat hij deed, wel iets met dieren indd
Ow dat is zo leuk, ik heb al jaren hetzelfde nest onder de dakpannen gehad, dit jaar werd er gerenoveerd, dus zijn ze er niet meer. Ik mis ze enorm. Zouden ze volgend jaar nog terugkomen??quote:Op zondag 15 mei 2011 12:18 schreef MargrietV het volgende:
een getjilp in mijn tuin, de baby mereltjes hebben vliegles, dat is zo mooi om te zien!
goeiemiddag lief hamstertjequote:
heb nest elk jaar in de lijsterbesquote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow dat is zo leuk, ik heb al jaren hetzelfde nest onder de dakpannen gehad, dit jaar werd er gerenoveerd, dus zijn ze er niet meer. Ik mis ze enorm. Zouden ze volgend jaar nog terugkomen??
had zn bril misschien niet op, of andersom op zn hoofd gezet ?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:21 schreef Poezewoes het volgende:
RobS65 Rob S
RT @Elise012: ohwja , ECHT KUT DAT JOANNA ERUUIT IS! #sstnl Typefoutje??? Moet toch zijn: Echt dat KUT JOANNA eruit is... ?
lol
ja maar zonder bril....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef Stability het volgende:
[..]
goeiemiddag lief hamstertje, heb je mijn huisdier Franssiej nog gezien?
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier stikt het van de zwanen stelletjes ! echt zooo mooi, en savonds voor ze gaan slapen klapperen ze keihard met hun vleugels op het water, dat is echt lawaai haha en als ze jonkies hebben, zitten ze tussen de vleugels op hun rug, heel mooi om te zien, het zijn er echt honderdenquote:
5 zwanen in de gracht hier, en veel meerkoetjes en eenden,,,,, met van die donsjes achter hun aan!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
hier stikt het van de zwanen stelletjes ! echt zooo mooi, en savonds voor ze gaan slapen klapperen ze keihard met hun vleugels op het water, dat is echt lawaai haha en als ze jonkies hebben, zitten ze tussen de vleugels op hun rug, heel mooi om te zien, het zijn er echt honderden
zal ik mijn struiskat er op af sturen?quote:
ff foto zoeken wacht ffquote:Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
muizen hebben kort leven hier, Madelief neemt ze meteen te grazen!
helden op sokken, nou Madelief is zeer doortastend! Enige dat ze niet mag is met vliegen en wespen! en dat vindt ze een potje oneerlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:26 schreef Poezewoes het volgende:
Hier zijn het helden liep vorige week een inieminie spinnetje over de vloer Jackie en de twee meiden nieuwsgierig kijken, als het spinnetje in de richting van hun liep gingen ze achteruit stelletje helden![]()
veel plezier!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Pakket reclamefolders binnen, dus ga ik ff doorbladeren. Mijn zondagse bezigheid, vind ik altijd lekker.
tis me nog te vroeg voor die gek hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef Candyfreak het volgende:
http://tinychat.com/secretstory?tw
Dj koi is daarHeeft alleen niet zijn cam aan.
rustig eerst je ontbijtje laten zakken!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
tis me nog te vroeg voor die gek hoor
ik ga vanaaf weer ff chatten daarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
tis me nog te vroeg voor die gek hoor
wat dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:32 schreef MargrietV het volgende:
Krijg op eens een zeer onbestendig verlangen, wat ik voor het laatst zo een 55 jaar geleden at grrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |