Edsilia, Ruth: hoogtepunten hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:49 schreef totebel het volgende:
Als je de geschiedenis bekijkt ging het mis vanaf 1994... toen hebben we Willeke Alberti gehad

Ze hebben wel het meeste gewonnen van alle landen, dus ze doen toch iets goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje gezapig. Zelfde kunstje van Ierland twee keer achter elkaar. Maar ach, why change a winning team?

Het ging pas echt fout toen organiserende instanties gingen bepalen dat er ook een publieksjury moest komen bij het NSF.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:49 schreef totebel het volgende:
Als je de geschiedenis bekijkt ging het mis vanaf 1994... toen hebben we Willeke Alberti gehad

1996 Het was als de eerste keer ging ook goed toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:49 schreef totebel het volgende:
*edit* met nog een uitschietertje in 1997.. maar vanaf dan.. vrij val naar beneden

Uhm...quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef totebel het volgende:
[..]
Ruth was daarvoor, Edsilia eindigde als 21e in de halve finale

Die bedoelde ik jaquote:Op zondag 15 mei 2011 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
1996 Het was als de eerste keer ging ook goed toch?
Waren 6e ofzo? Franklin en Maxine?

"Het nummer was tevens de Nederlandse inzending voor het Eurovisiesongfestival 1998 en Rombley eindigde toen als vierde (van de 25 deelnemende landen) met 150 punten."quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef totebel het volgende:
[..]
Ruth was daarvoor, Edsilia eindigde als 21e in de halve finale

Ruth was VOOR willeke, Edsilia ruim daarna en sneuvelde in de halve finale... als 21equote:Op zondag 15 mei 2011 01:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Uhm...
Hemel en Aarde? Haar eerste deelname?

Moet ik het spellen voor je?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:55 schreef totebel het volgende:
[..]
Edsilia ruim daarna en sneuvelde in de halve finale... als 21e
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival_2007

Mis ik nou wat?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:55 schreef totebel het volgende:
[..]
Ruth was VOOR willeke, Edsilia ruim daarna en sneuvelde in de halve finale... als 21e
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival_2007

tuttut.. niet zo kattig... was de eerste keer dat ze mee deed volledig vergeten, sorry, heeft blijkbaar weinig indruk op mij gemaakt destijdsquote:

Dan ben je de enige in Europa zo'n beetje, gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2011 01:56 schreef totebel het volgende:
[..]
tuttut.. niet zo kattig... was de eerste keer dat ze mee deed volledig vergeten, sorry, heeft blijkbaar weinig indruk op mij gemaakt destijds

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |