Ik snap echt niet waarom je jezelf zo dom maakt.quote:
Maar dan wonen we daar niet, seljakquote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er nog steeds massagraven zijn, of wel? Al dan niet ontdekt of gevuld
Hopelijk staat er op je boekenplank tussen je Suske en Wiske's en je Donald Ducks ook nog iets informatiefs over dergelijke onderwerpen.quote:
Ach, het hangt van je mammie en pappie af?quote:
Haha, zoeken op map of Europe. Op een degelijke kaart van Europa staat Azerbeidzjan heul geeneens opquote:Op zondag 15 mei 2011 02:16 schreef Bematli het volgende:
Of ze willen ons aanvallen, of ze willen weten waar Azerbeidjidajjaa Bejing ligt.
[ afbeelding ]
Nee, jij niet. Jij woont lekker hier, en maar janken dat je het zo slecht hebt. Smerige Slaaf.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Maar dan wonen we daar niet, seljak
Leg jij het me dan maar eens uit koning van de oneliners.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hopelijk staat er op je boekenplank tussen je Suske en Wiske's en je Donald Ducks ook nog iets informatiefs over dergelijke onderwerpen.
Ja, ook van de Bosnische staat en de financiele situatie.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef densha het volgende:
[..]
Ach, het hangt van je mammie en pappie af?
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef densha het volgende:
[..]
Ach, het hangt van je mammie en pappie af?
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:12 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Altijd mooi wanneer mensen naar het 'je moeder-niveau' degraderen als ze een discussie verliezen.
Ondankbaarheid is ook eigenschap van dat volk.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Jij woont lekker hier, en maar janken dat je het zo slecht hebt. Smerige Slaaf.
Ja want je zou niet enige trots hebben en teruggaan om mee te helpen het land op te bouwen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja, ook van de Bosnische staat en de financiele situatie.
Te laat, ze staan al voor je deur.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:20 schreef padlarf het volgende:
Ok, dat smerige slaaf gedeelte neem ik terug. Dat is onnodig.
Ja maar jij bent een neger, niemand wil jouw mening horen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:21 schreef KevinMalone het volgende:
Ik moet het voor de Yugo's opnemen want jullie hier hebben geen verstand van zaken
De rechtse groepen werden ondersteund door het westen, zoals Duitsland rechtse Kroaten (Ustashe) hielp, en dat waren echt viezerikken.
Ey en dan wilde Amerika en NATO nog dat Milosovic lekker een vredesverklaring ondertekende waarin stond dat ze overal legerbasisen neer mochten zetten, dat weigerde hij en toen begon NATO met bombarderen.
Begrijpelijk dat ze zoiets niet accepteren
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef densha het volgende:
[..]
Ondankbaarheid is ook eigenschap van dat volk.
En ik ben een Nederlander.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..], zeker niet, wij waren uiterst dankbaar voor wat we hadden.
Nederlanders daarentegen
Zeuren over dat ze naar de afstandbediening moeten lopen, zeuren dat ze geen 60 inch TV kunnen kopen, zeuren over Oostblokcomplotten bij het Songfestival en ga zo maar door.
Verwend, ondankbaar volk dat het is
Wat en jij bent blank? Ik denk dat jij kankergroen bent.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:21 schreef densha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een neger, niemand wil jouw mening horen.
Jij hebt je snel aangepast danquote:Op zondag 15 mei 2011 02:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Nederlanders daarentegen
Zeuren over dat ze naar de afstandbediening moeten lopen, zeuren dat ze geen 60 inch TV kunnen kopen, zeuren over Oostblokcomplotten bij het Songfestival en ga zo maar door.
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:21 schreef densha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een neger, niemand wil jouw mening horen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:12 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Altijd mooi wanneer mensen naar het 'je moeder-niveau' degraderen als ze een discussie verliezen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Nederlanders daarentegen
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:20 schreef densha het volgende:
[..]
Ja want je zou niet enige trots hebben en teruggaan om mee te helpen het land op te bouwen.
Nee...maar lekker vanuit het veilige Nederland je uitkering/stufi opstrijken en stoer doen dat het hier slecht is.
Bong, wat wil jij met misquotequote:
Ja, die gast is idioot nummer 1 he? Zeg ik iets serieus wat feitelijk klopt, zegt die mongool alleen dat ik neger ben.quote:
Ik quote niks mis, zo gaat dat als je iemand quote die iemand anders heeft gequoteerd. Ben je nieuwe op Fok!?quote:
Nee, genoeg over gschreven, lees je maar eens in.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Leg jij het me dan maar eens uit koning van de oneliners.
Ontwijk de discussie maar weer als je verliestquote:Op zondag 15 mei 2011 02:25 schreef densha het volgende:
Maar goed...genoeg aandacht aan die joego's gegeven.
Hier ging het om, Azeri's
[ afbeelding ]
Wat wil je daar mee? Wil je nu dat ik photo's van chimeids ga plaatsen?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:25 schreef densha het volgende:
Maar goed...genoeg aandacht aan die joego's gegeven.
Hier ging het om, Azeri's
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 02:26 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee? Wil je nu dat ik photo's van chimeids ga plaatsen?
Er is geen discussie. Het was een topickaap en ik probeer het onderwerp terug op de OP te brengen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ontwijk de discussie maar weer als je verliest
En wat is de grens van Europa volgens jouw dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:27 schreef padlarf het volgende:
AOh ja, belachelijk dat niet-europese landen mee mogen doen, noem het dan geen eurovisie
Prachtig excuus dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:27 schreef densha het volgende:
[..]
Er is geen discussie. Het was een topickaap en ik probeer het onderwerp terug op de OP te brengen.
Azerbeidzjan viel onder de USSR, wat onder Europa viel. Na de USSR bleef het gewoon Europa.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En wat is de grens van Europa volgens jouw dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |