Dus jullie zitten nog erger bij dieren? Logisch.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef densha het volgende:
[..]
Meer dan jullie. Maar dat is niet jouw schuld...al generaties lang gaat het mis daar.
Helaasch heeft een binnenlands conflict mij hier gebracht. Maar betekent een oorlog meteen dat jullie beter zijn omdat jullie geen oorlogen voeren?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef densha het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in ons "minderwaardig" land?
Je kan niet op tegen ecktebaas fok joegoslaafquote:
Je bent gevlucht als een lafaard.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:04 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Helaasch heeft een binnenlands conflict mij hier gebracht. Maar betekent een oorlog meteen dat jullie beter zijn omdat jullie geen oorlogen voeren?
Dat geeft aan wat het probleem is met je volk. een binnenlandse oorlog = onvermogen tot beschavingquote:Op zondag 15 mei 2011 02:04 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Helaasch heeft heeft een binnenlands conflict mij hier gebracht. Maar betekent een oorlog meteen dat jullie beter zijn?
Zie hier de ware aard van Kevin Malone, hij is een onderdanige homo voor de joego's.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je kan niet op tegen ecktebaas fok joegoslaaf
Hij laat je penetreren door een metalen staaf
Van mij mag jij wel een trein koppen om je dapperheid te bewijzen.quote:
homo? Je vader is homo met je broerquote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zie hier de ware aard van Kevin Malone, hij is een onderdanige homo voor de joego's.
Omdat ik vlucht uit een land waar een oorlog heerst, ben ik een lafaard?quote:
Je bedoelt Srebrenica?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef densha het volgende:
En verder zou wat meer respect voor het land dat jou en je familie uit je lijden heeft verlost gepast zijn. Je hoeft niet onze kont te likken, maar stoer doen terwijl je "eigen land" een stronthoop is gaat natuurlijk nergens over...
Waarom ben je gevlucht?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Van mij mag jij wel een trein koppen om je dapperheid te bewijzen.
Moze da mi popusi.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
homo? Je vader is homo met je broer
Gelukkig kan jij er wel om lachen. Maar dat onderstreept nogmaals het probleem.quote:
Mijn ouders vluchtten omdat het onveilig was in het land waar ze woonden en dachten geen toekomst meer op te kunnen bouwen.quote:
Net alsof er een mod is die ontwikkeld genoeg is om een dergelijke tirades correct te kunnen interpreteren.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Internepper het volgende:
U govnima smo do guze. Straks iedereen een ban.
Maar wie hebben de Nederlanders dan gered?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:08 schreef densha het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij er wel om lachen. Maar dat onderstreept nogmaals het probleem.
Waarom was er uberhaubt een oorlog?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Maar wie hebben de Nederlanders dan gered?
Leuk verband dat je hebt bedacht, dan zou Nederland ook een onvermogen hebben tot beschaving, Duitsland ook, Engeland ook, de VS ook etc.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:05 schreef densha het volgende:
[..]
Dat geeft aan wat het probleem is met je volk. een binnenlandse oorlog = onvermogen tot beschaving
Land is helemaal geen stronthoop, zo denk jij dat het is omdat het enige beeld dat jij kent is kapotte gebouwen en mensen die elkaar neerschieten.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef densha het volgende:
En verder zou wat meer respect voor het land dat jou en je familie uit je lijden heeft verlost gepast zijn. Je hoeft niet onze kont te likken, maar stoer doen terwijl je "eigen land" een stronthoop is gaat natuurlijk nergens over...
Dat waren ook lafaards ja. En ik hoop dat het geen loze woorden zijn dat je in de toekomst weer voor je land wilt vechten.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Omdat ik vlucht uit een land waar een oorlog heerst, ben ik een lafaard?
Dan was Wilhelmina ook een lafaard tijdens WO 2, dan was Willem van Oranje ook een lafaard tijdens de 80- jarige Oorlog.
Het bewijst helemaal niets, soms is het beter om je terug te trekken voor zelfbehoud, opdat je in de toekomst weer mag vechten.
Interpreteren? Wat is dat nu voor onzin? Gewoon bannen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net alsof er een mod is die ontwikkeld genoeg is om een dergelijke tirades correct te kunnen interpreteren.
Oh die is leuk, ken je deze? Jebem ti mater u dupe majmun jedanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |